En Yoshi waarom is de welp dom , Er zijn 3 verschillende zieners. Dus kans 1 op 3. Ik denk dat sws 1 op 2 burger is. Dus random mensen op burger gokken geeft dus meer kans op succes. En aangezien jij mislukt gewelpt bent. Ben jij dus wat anders dan burger. Wolf misschien
Rob waarom vermeld jij nacht 1 en 3 er specifiek bij, toevallig een baddie die een hint geeft naar een welpje ? Maar waarom sloop je hem dan niet zelf. OMG zoveel vragen , zo weinig duidelijkheid
Niets is zo vervelend als planeten die te klein zijn na het koloniseren. Daarom een geweldige nieuwe functie Voor een X bedrag aan DM. Krijg je een boost in planeetvelden van je nieuwe kolonie Bronzen boost +10 velden Zilveren boost +20 velden Gouden boost +30 velden Nu geeft dit dus geen garantie op hele grootte planeten, vandaar dat dit een epic feature is Graag hoor ik jullie reactie hierover. Ik verwacht alleen serieuze reacties. Mensen die niet serieus willen reageren, ga maar lekker een an…
Der zit een welp in , ik ben gewelpt vanacht ik denk dat ik en hysteria samen het kabinet moeten gaan vormen voor een volledige meerderheid in de kamer
Quote from wickedmen030: “Quote from Villain: “Quote from wickedmen030: “Ik wil bm worden ” Zet er een paar argumenten bij waarom we jou zouden moeten kiezen.Zoals ik het nu zie lijkt hys mij de beste BM ” Omdat ik het ben ” Fair enough Wadloper voor BM , iedereen die niet op mij stemt is voor mij baddie