Search Results
Search results 41-60 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Dat is een fijne winst uit al die vrachters.
-
[TOT: 15.695.448.000] Zippy [Next] vs. Twistmeister [Neighbou] (A: 1.479.974.000, V: 14.215.474.000)
PostGeweldige winsten. Fijne slag, wat een GS!
-
Moet toch een beetje auw doen al je acties opgeteld. Lief slagje en winst.
-
Inmiddels wel zo te zien. Mooi binnengehaald de slagen, GS en puin.
-
Leuke battle. Als ik het goed begrijp was er uren de tijd een plan te verzinnen al weet ik niet of direct de 1e aanval raak was. Dan heb je minder tijd de aanvallende vloot te zien komen en je aankopen GS pakketjes om te zetten in het meest nuttige. In dit geval was Plasma kopen een van de meest slechte aankopen (op koloboten na). Beter alleen rakettjes kopen en spios van de GS en de deutpakket hoef je helemaal niet te kopen. Wel is het afkopen van immense hoeveelheden spio en rakettjes weer een…
-
Misschien wat kruisers erbij doen volgende keer? Maar fun is er. En wat winst.
-
Hoop slagen in HoF in 1 dag ineens. Prima actie, ruim maar op die Eng Fay.
-
Bij Engineer Fay valt meer def te halen al ben ik zelf ook meer van al blij zijn met Netraam's defje weer eens. Borrel ze.
-
En weer een mooie slag, nu voor het S-o-l-o kamp.
-
Mooie slag hoor en zeker geen overkill. De WSP verschillen maakt veel uit hoeveel Ic verloren gaan worden.
-
Vette slag op die berg GV en lg. Hehe, bij de slag op Pukk natuurlijk gelezen dat Tom en saven niet altijd goed gaat... Dikke winst.
-
Leuke winst maar wel een boze tegenstander?
-
Nog heel veel meer info en leuk inkijkje in gewoon prive en wandelleven. Top! Ja uni is na merge al weer toe aan nieuwe merge, liefst met .org denk ik. Was de uni drukker en spannender dan had je wel meer gebaald en ook beter gesaved en dus weer niet gebaald, zo gaat dat. Veiling doen.... nooit doen. Dat geeft je inlogtijden alleen maar weer. tip. Voor/Door een 10% metaalboostertje je vloot verliezen. Het ga je goed en wandel ze.
-
Door de extra info van Piraat is het een duidelijk verhaal geworden. Leuk, spannende en soms noobacties. Mooie slag en voorspelbaar saven afgestraft. Oorlog ook gewonnen lijkt me.
-
Dikke winst. Die is wel gemerged maar niet in de gaten dat hij uit vakmode was en bleef.
-
2 prima slagen op hem en winst. Moet ie maar saven.
-
Zo zie je maar dat af en toe uit vakmode komen best winstgevend kan zijn. Morghana was nog 2 weekjes nieuw hier maar wel actief met planeet herplaatsingen naar targets en zo. Mooie winst en actie.
-
Netraam, zoals ook wel wat anderen, blijft braaf def bijbouwen, maar de uni is al aardig aan een merge toe... na een paar maanden.