Search Results
Search results 101-120 of 422.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” eigenlijk niet eens een slecht idee, maar dat wilt zeggen dat gf maar 1 server kan doen per maand ipv 20 servers over 20 talen ... dus in hun ogen minder inkomsten ookal zou het voor ons…
-
+1
-
Gefeliciteerd met de 1508 dagen dat je ondertussen alweer terug bij het team bent! Ik heb wel nog 'n heleboel vragen waar ik nog geen antwoord op heb, dus als je even tijd hebt: 1. Ben je ooit keihard tegen een glazen deur gerend? (ik wel) 2. Heb je een rijbewijs? 3. Heb je zo’n brommercertificaat dingetje? 4. Zoja, ben je ooit gevallen/ergens tegen aangereden? 5. Wat is je favoriete schoenenmerk? 6. Welke schoenmaat heb je? 7. Hoeveel paar schoenen heb je? 8. Wil je een koekje? 9. Ben ik irrita…
-
Abremsev
Kaj - - Ex teamleden
PostWelkom bij 't team Abremsev!!! Succes met je trial Ook nog heel erg veel plezier! Traditiegewijs, ook nog een mooi plaatje van een alpaca om je te verwelkomen tumblr_mz9357Giqg1t1z80vo1_500.jpg Deze post is copyrighted by Kaj, iedereen die Abremsev veel succes en plezier met zijn trial wenst en welkom wenst in het team gaat impliciet akkoord dat Kaj de beste ogame speler aller tijden is
-
The_mk
Kaj - - Ex teamleden
PostGratz met je full the_mk!
-
[TOT: 10.466.487.000] Grim Reaper [Lucille] & de peetvader [Lol] vs. Smeagol [DEMA] (A: 381.004.000, D: 10.085.483.000)
Kaj - - AGS Top 10 uni 3
PostDamn wat een winst, aardige lading grondstoffen stelen jullie mee! GL@RB Smeagol maar dat komt zeker goed jou kennende
-
[TOT: 12.691.516.000] Wil Krikke [SpG] vs. secret [NGM] (A: 1.420.000.000, V: 11.271.516.000)
Kaj - - Rustplaats
PostDamn, zonde secret! Lekker winstje pak je hier Dutchpride, dat gaat je weer wat helpen met je rebuild
-
Quote from Spacefighter: “die skills heb ik blijkbaar niet xD Ik leer ook niet van mijn fouten, want dit is nu de 3e keer in mijn Ogame carrière dat ik lang op vakantie ben. De grondstoffen zie weglopen door een maand vakantie mode en mijn account voor die periode maar even afsta en gecrasht wordt. Zo goed als oncrashbaar, door locatie en grootte vloot en alsnog gecrasht worden. Het is een gave. @davyyyh weet hier ook alles van Had al weinig tijd. Hierdoor Gemini ook al weggegeven. Eridanus was …
-
Blijmakers
PostIk wil als anonieme tipgever @Neon graag tippen. Het lukt hem maar niet me in te halen dus misschien dat hij dat met wat metaaljes wel kan.
-
Mooie actie heren! GL @ RB Space maar dat komt zeker en vast goed, en je komt weer wat dichter bij mij te staan in de ranking op deze manier dus dat vindt je vast ook erg gezellig
-
[TOT: 44.983.000] Technocrat Osiris vs. Road Runner [TROL] (A: 40.000.000, D: 4.983.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostQuote from Flugel25: “ach, desnoods main verplaatsen naar zijn inner en de fun is weer voorbij :') zelfs met de 5 grootste vloten buiten TROL in AGS sla je bij vrijwel alle TROL leden nog geen deuk in een pakje boter. Toch wel respect voor het proberen. Er zijn er maar erg weinig die uberhaupt maar iets durven doen tegen de hogere spelers. ” Bij de volgende merge ga ik voor de totale vernietiging van TROL, al reken ik wel op deze aanvaller dat hij jullie tegen dan al aardig wat kleiner gemaakt h…
-
Kaj
Kaj - - Ex teamleden
PostQuote from L.J.E: “Quote from Rdet: “Quote from GGMM: “Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO ” Omdat, daar niet genoeg steun voor was. ” Bizar. ” ja erg gek
-
Ninja Nieuwe Solo Top 10 [TOT: 3.571.664.000] Devil Eyes [GOAT] vs. Yggdrasill [WOM] (A: 3.000.000.000, V: 571.664.000)
Kaj - - Rustplaats
PostLekker winstje, ik voel me plots weer wat veiliger achter mijn turtledef
-
[TOT: 44.983.000] Technocrat Osiris vs. Road Runner [TROL] (A: 40.000.000, D: 4.983.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostRoadRunner doe eens lief Succes met maantjes poppen attacker! Mijn steun heb je
-
[TOT: 40.017.511.000] barcode [NBAM] & Reformed [NBAM] & Klapstoeltje [NBAM] & Cryptus89 [NBAM] & DingDongDing [NBAM] vs. PresentDanger [SpG] & Wil Krikke [SpG] (A: 5.598.824.000, D: 34.418.687.000)
Kaj - - AGS Top 10 Gemini
PostVoordat ik de rips van Klapstoeltje op me af krijg: Ja Klapstoeltje jij bent ook een echte slopert hoor OT: Mooie vlootjes zeg
-
[TOT: 40.017.511.000] barcode [NBAM] & Reformed [NBAM] & Klapstoeltje [NBAM] & Cryptus89 [NBAM] & DingDongDing [NBAM] vs. PresentDanger [SpG] & Wil Krikke [SpG] (A: 5.598.824.000, D: 34.418.687.000)
Kaj - - AGS Top 10 Gemini
PostDamn, ik ben alles behalve een NBAM fanboy zoals de meesten weten (gezien hun affectie met mijn grote vriend TDR) - maar nu begint het wel écht genant te worden hoor SpG. Dit gaat vele verder dan "eens een paar tegenslagen hebben". Dit is meer en meer een afslachting aan het worden... Mooie actie aanvallers, als ik het zo lees was er ook de nodige spanning met wat halts en dergelijke dus dat was zeker de moeite Doe wat moois met de winst, en veel succes met de RB PresentDanger! UPDATE: Begint er…
-
[TOT: 522.510.500] Cryptus89 [NBAM] vs. mordecai [SpG] (A: 0, V: 522.510.500)
Kaj - - Hall of Fame
PostWow shit kerel van HoFspam gesproken. Lekker winstje!
-
Vogel!
Kaj - - Ex teamleden
PostGratz Vogel! Ik vind dat je je naam nu wel mag veranderen in Flamingeau