Search Results
Search results 81-100 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
I'm calling it! Beginnersgeluk. Top10 pinned
-
Nou. Ik ben dus een beetje fan van anime [shocker]: myanimelist.net/animelist/Shaffney Ik zit al een poosje in gedachten met een collaboration works met 3 chars uit verschillende anime. Quote: “1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben. 2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype. 3. De tekst. 4. Duidelijke omschrijving van alles wat je hebben wil. Wat moet er met je plaatjes gebeuren, welke kleur tekst, waar moet de tekst, etc etc etc. Gooi al je wensen hier …
-
Leuke hit. Meteen maar pinned.
-
Quote from BeLikeMe: “gewoon staken loll nah gf zoek van zelf wel weer van die dombo's die dit op zich nemen weet al presies wie op de voorste rij staat dat is ht om het spel nog meer te verneuken !! dat heb gf zich zelf al aan gedaan dus geef ht geen ongelijk ” Kan je mijn naam niet zo in de wilde weg gooien? Je hebt niks zinnigs te zeggen...
-
[TOT: 1.603.457.000] Kylo-Ren [FORCE] vs. Mogul Phoenix [UFP] (A: 419.913.000, V: 1.183.544.000)
PostMoved naar post merge 2020 Japetus, omdat deze na de merge gemaakt is en tevens een top10
-
Moved naar post merge 2020 Japetus, omdat deze na de merge gemaakt is en tevens een top10
-
Moved naar post merge 2020 Japetus, omdat deze na de merge gemaakt is en tevens een top10
-
[TOT: 2.714.047.000] Jenna Haze vs. Manson for President [FORCE] (A: 472.724.000, V: 2.241.323.000)
PostMoved naar post merge 2020 Japetus, omdat deze na de merge gemaakt is en tevens een top10
-
Moved naar post merge 2020 uni3, omdat deze na de merge gemaakt is en tevens een top10
-
Moved naar post merge 2020 uni3, omdat deze na de merge gemaakt is en tevens een top10
-
-
Quote from UltraViolet: “HT was toch GO van deze uni. is dit veranderd omdat hij hier heen moest vanwege de merge of hoe moet ik dit eigenlijk voor mij zien? ” Ik ben idd SGO geweest van de uni. Ik zal je ook daarbij verzekeren dat ik sowieso geen voorkennis heb gehad middels deze rechten die ik ooit had en toen de merge bekend werd gemaakt ik deze uni verder niet heb aangeraakt met mijn teamleraccount, juist om deze bullshit tegen te gaan. Ik heb net als iedereen hier de korte tijd gehad van GF…
-
Quote from Ruimtevaarder: “Ja maar dan zou ik nog steeds graag weten of het token terug komt. Sommige mensen hebben door gebrek aan informatie van GF namelijk een tijdelijke multi account aangegaan en daarom geforceerd 1 account in vakantiemodus gezet.” Quote from Lord: “Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enk…
-
Quote from ressiv: “ach er is wel meer mis in uni3 nu spookbericht........ heb niet geruimd enkel geplaatst.. Schoonmaak rapport voor puin op [******]. 09.09.2020 19:04:46 Van: Vloot Jouw Ruimer (***** schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van ********. In het bestemmingsveld [*******], zweven 0 metaal en 2.500 kristal in de ruimte. Je hebt 0 metaal en 625 kristal opgehaald. ” Je hebt gewoon een spionagemissie op je locatie gekregen en daarin pakken je ruimers automatisch een deel van he…
-
[TOT: 3.183.041.000] Kapitein Haak [Jig Saw] vs. Roodrider [ESA] (A: 671.702.000, V: 2.511.339.000)
PostQuote from Independence: “En je pinned ze niet ff? Mooie binnenkomer. Ziet bij meerdere slagen dat mensen niet hoedzaam zijn... ” ...
-
Ik koop al het deut op in de uni voor 4/2/1 ( ik sta nr1, dus ik kan iedereen van die rates voorzien ). Tevens koop ik ook vloot op als je er vanaf wilt. Maximale waardes in de marktplaats is goed. Pm me ingame. p.s. Ik ben niet van de lange conversaties waarin je 5 pm's nodig hebt om erachter te komen waar en wanneer ik welke gs moet afleveren. Kan allemaal in 1 pm, recht door zee, snelle transacties. We hoeven niet op date. Kleine edit: Iedereen die dus boven mij staat mag maar 3/2/1 krijgen. …
-
Speler kwam online na de eerste hit, uiteraard verbijsterd door het hele idee achter de merge en het direct drop en crash systeem dat dit met zich meebrengt. Ik kan me erin vinden dat dit nog een staartje moet krijgen, want het is ronduit belachelijk dat je direct kunt mergen en actief kunt spelen. Puin verscheen op plek 16, dus ongeveer een tijd uit mijn duim gezogen en vliegen. Ik weet dat ik er niet dicht op zat, maar ik vloot gewoon en begon een beetje te pm-en met Dobby. Ik vroeg hoeveel ik…