Search Results

Search results 21-40 of 127.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Klasse aanpassing, ivm EXPEDITIE

Syrabi - - Ideas Planet

Aaaahhh het duurde wel heel erg lang voor ik het door had hoor. Maar ik heb nooit meer een bericht gepost dat het inderdaad de 23ste plaats ging vinden. Tekst was allemaal al klaar en ik was er ook van overtuigd dat ik het geplaatst had. Snapte al niet waar al die ophef over was, want het stond er toch... Sorry jongens

• Klasse aanpassing, ivm EXPEDITIE

Syrabi - - Ideas Planet

Ja. Gisteren is alles geupdate.

• Update 7.5.0 37095

Syrabi - - Nieuws - Spel

Bugfix De goederen van de marktplaats worden nu niet meer automatisch opgehaald wanneer degene met wie je ruilde, zijn markplaatsbericht uit de inbox verwijderde.

• Update 7.4.1 pl-1

Syrabi - - Nieuws - Spel

Hallo allemaal, er is een hotfix geweest. Versie 7.4.1 pl-1. Deze versie brengt een fix voor de massamerges zodat alleen de geselecteerde doelen voor specifieke groepen zichtbaar zijn wanneer het proces start. De fix geldt voor alle servers, maar is alleen zichtbaar in .BR en .PT. Hierna worden de juiste doelunis zichtbaar voor de merges die op dit moment gaande zijn.

• Discussiedraadje merge 2020

Syrabi - - Algemeen

Quote from Wish2Die: “Ik snap het probleem van de merge niet. Mijn account dat al jaren in vakantiemodus staat is probleemloos overgegaan naar een andere uni waar die nu jaren in vmodus zal staan. ” Ik ben gewoon blij om te horen dat het dus ook gewoon goed gaat

Syrabi - - Algemeen

Voor zover ik weet worden de spelers binnen .NL NIET teruggezet. Het ticket komt weer terug (wanneer weten we nog niet) en dan heeft iedereen de kans om te kunnen mergen.

Syrabi - - Algemeen

Het zou pas oneerlijk zijn als ze 500k DM hebben neergeteld en GF ze de middelvinger geeft omdat ze dan lekker het ticket uitzetten. Terwijl de spelers die het ticket meteen gebruikten, wel hebben kunnen mergen.

Syrabi - - Algemeen

Wanneer de tickets terugkomen is nog niet bekend. Als het goed is kunnen degene die een ticket hebben gekocht, deze nog altijd gebruiken.

• Beste spelers, Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3 De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt. Hier is wat er gaat komen: 2020-08-13_OG_Player_Classes_Rebalance_Announcements_TNT_NewsHeader_895x300.jpg Herbalans van spelersklasse. Net als alle andere klasse-effecten zijn deze van toepassing zolang de klasse actief is! Generaal klasse - Vlootsnelheid werkt nu in stappen van 5%. - 5 extra maanvelden zolang de klasse actief is. - Bij het deactiveren van de…

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Jenkse03-sig.jpg Van een anonieme speler kreeg ik enkele suggesties voor Jenske. Bewust net te lelijk gelaten

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Quote from Jillian: “52Wd7U7aip9ZLQ7q9E6B6SdeIjnUzGa-KKKY4DguC6Rrxn-57S5M4yGU0nIgV9uUpen6fjx2OYdtjceC5DJKiDJ9Wg7soe007YTt47v6byARVmE3XQetqsTkatzh6vlCD3vzti0Sy65E3v0D04wgYX4L5Mg7BOF6lYqV Never. Stop. Exploring in grote letters, Beetje rumag stijl. Dan Jillian als een soort handtekening er ergens onder. Plaatje geknipt dat je alleen het meisje en de telescoop (gedeeltelijk?) in beeld hebt. Overduidelijk een sig in stijl voor de komende jaren ogame ” Jillian-sig.jpg Het leek me leuk om het meisje h…

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Ik zou graag voor jullie een sig willen maken hoor, maar het kost nogal veel werk als ik alles helemaal zelf op moet zoeken. De plaatjes etc zijn ook afhankelijk van smaak. Dus als jullie nu de punten van de eerste post volgen en mij het materiaal aanleveren, dan wil ik wel voor jullie gaan knutselen Penkse03 staat genoteerd btw XD Die is gewoon mooi XD

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Zodiack-avatar.jpg There u go. Deze zonder bloed

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Quote from Zodiack: “Mooi gedaan, mijn dank is groot Hoe kan ik de sig het beste onder mijn bericht zetten? Is dit via "image" en dan de link kopieren? ” Graag gedaan En zoals je het nu hebt gedaan is het goed gelukt

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Quote from Zodiack: “Hoi Syrabi, Wil ook wel graag van je aanbod gebruik maken 1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben. Image 2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype. Mijn nickname in rode letters met bloedspatten of het andere type in rode letters. Twee voorbeelden. 3. De tekst. Zodiack 4. Duidelijke omschrijving van alles wat je hebben wil. Wat moet er met je plaatjes gebeuren, welke kleur tekst, waar moet de tekst, etc etc etc. Gooi al je wensen hier …

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Nou. Ik ben dus een beetje fan van anime [shocker]: myanimelist.net/animelist/Shaffney Ik zit al een poosje in gedachten met een collaboration works met 3 chars uit verschillende anime. Quote: “1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben. 2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype. 3. De tekst. 4. Duidelijke omschrijving van alles wat je hebben wil. Wat moet er met je plaatjes gebeuren, welke kleur tekst, waar moet de tekst, etc …

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Ik ben gewend aan de jouwe. Maar als je ooit een nieuwe wil, vul dan mijn lijstje in en dan kijk ik er met alle plezier even naar

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Jahoor heren. Allebei gelukt Blij dat jullie tevreden zijn

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Quote from gambit: “Bedankt Syrabi, maar uh vraag hoe krijg ik dit er dan weer bij staan, het is namelijk al jaaaaaaaaaaren geleden dat ik dat gedaan heb xd ps: heb je ook zo'n avatar voor me dan? ” Via heeeelemaal linksbovenin, je naam en plaatje. Dan naar User account, Signature en dan kun je het daar instellen. Host je plaatje dan ook niet bij photobucket, want dat is betaald. Daarom krijg je nu die tekst er ook overheen. Host het bij ImgBB bijv. Ik zal even een avatar voor je maken EDIT Done…

• Syrabi's Sig Shop

Syrabi - - Thuisplaneet

Quote from Independence: “Quote from Dutch Rebel: “JE2ZLSatkyTpPWr98qCKgiTo4EUbymHwy5 Is dit wat om als basis te gebruiken @Independence ” Quote from Independence: “Quote from Dutch Rebel: “Klik is op die 2 vierkantjes ” de rechter! De non graphic Doelde wellicht iets erbij mbt tot m’n naam.Deel van m’n naam. ” Rechter plaatje van Dutch rebel. merel van Independence Day, die lettertype enzo erin in het midden gezien alles om mij draait. Kleuren? Independende zoals die film shizzle. Rest beetje g…