Search Results
Search results 1-20 of 389.
-
Even snel nog haha. Hij gaat in ieder geval vlootloos de merge in.
-
Afgelopen maandagnacht probeerde hij voor de fun nog een maantje op te blazen. Maar had de pech dat ik online kwam. Wel nog een stuk of 40 IPR gekregen van hem. Daarstraks zag ik een timer op zijn maan en verder overal offline. Vloot gespot, gesimmt en gevlogen. Helaas niet inner, maar een goed uur vliegen voor mij. In middels de stoep ook al geveegd, ik ga genieten van de lekkere gs. Je hebt nog altijd moeite om je sporen te wissen en je vloot te saven. Je mag voor de zoveelste keer gaan opbouw…
-
Nou Kami dat is hij zeker. En boos ook denk. Je wilt mijn inbox niet zien. Deze man is al vanaf 8uur vanmorgen bezig met ipr gooien. Hij snapt het niet is helemaal in de Warrie. Snapt niet dat je je vloot niet moet laten liggen. En vind onze ploffers niet fijn. Maar serieus al 5.5 uur ipr.....dat is toch niet normaal meer
-
Voorgaande nacht zag ik tijdens mijn nachtdienst al dat meneer zijn vloot onbeheerd laat liggen. Om vervolgens later weer online te komen. Vanmiddag al zijn wederom heropgebouwde vlootje gezien. Meneer is de hele dag aan het puinsaven geweest. Mijn vloot lekker in de buurt gehouden en wat bleek daarstraks. Ja hoor 4 stelsels bij me vandaan had hij hem gewoon weer laten liggen. Dit is toch iedere keer weer een leuke sponsoring van gs. Inmiddels noemt hij zich de almachtige Warrie. Maar van almach…
-
Rustig aan hem weer even wat op laten bouwen. Wel in de gaten blijven houden, waar hij zoal huisde met zijn vloot. Niet heel moeilijk aangezien hij vaak alleen op die maan act of timer heeft. Mijn maatje Tass die vroeg daarstraks of ik zijn vloot vandaag al had gezien. Maar eerlijk gezegd was ik nog niet online geweest. Vlootje gespot ( die bleek inner te liggen), deut overgevlogen, vloot gesprongen en gevlogen. Thanks Tass voor het vragen, anders had ik hem waarschijnlijk gemist of te laat gewe…