Search Results
Search results 41-60 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Lord: “Quote from LoneRanger: “Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar. Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. ” Quote from FAQ: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via ee…
-
Quote from Lord: “Quote from Freakertje: “Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed. Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen. Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10. ” Opgebouwd in een 2x speed…
-
Quote from Independence: “Deimos blijft bestaan als enkel uni, omdat deze als enige geen AGs heeft @LoneRanger ” Daar was ik al bang voor, maar jammer dat er ook niet naar “gemerged” kan worden.. het kan wel iets meer activiteit gebruiken.... @someone en @fearlessz krent als ik ben ga ik niet betalen om naar een andere uni te gaan
-
Nette hit! Gevaar als je altijd op dezelfde plek blijft liggen is dat je maan geplopt wordt. Neem aan dat het nog steeds m7 was.
-
Quote from GriLLiTo: “Quote from LoneRanger: “Quote from Robbendinho: “Quote from Kikker: “A beautiful finish! The cherry on the cake. Stellar teamwork. Hopefully this is also the end of the pushing adventures in Merkur and everyone can go back to playing normally! Enjoy the peace and quiet, Saw! Read your reaction and it's great sportsmanship! ” Dan moeten er meer stoppen hoor Nice Jenkse en Atlas ” Als dat gebeurt sta je opeens op plek 1! Maar ik denk dat @Kikker z’n spiegeltje is vergeten en …
-
Succes met herbouwen van de vloten! Met de winst erbij moet dat lukken. Hoewel zoveel andere vloten zijn er niet meer, dus succes wat jullie met de gs gaan doen. @Vogel gelijk ook maar gestopt met alles? Was je kwijt op discord!
-
Quote from Robbendinho: “Quote from Kikker: “A beautiful finish! The cherry on the cake. Stellar teamwork. Hopefully this is also the end of the pushing adventures in Merkur and everyone can go back to playing normally! Enjoy the peace and quiet, Saw! Read your reaction and it's great sportsmanship! ” Dan moeten er meer stoppen hoor Nice Jenkse en Atlas ” Als dat gebeurt sta je opeens op plek 1! Maar ik denk dat @Kikker z’n spiegeltje is vergeten en dat het pushen vooral geldt voor andere allian…
-
Independence
PostHahahaha! Herkenbaar, ik “mocht” alleen weer ogamen als ik niet zou gaan fleeten. Snap ook niet dat “jullie” (andere volwassen mannen met vrouw/kind etc) zo vaak nog ‘s nachts spelen. Dat zou bij mij thuis echt een no go zou zijn. Naast dat ik het zelf ook niet zou willen. Wat betreft Merkur: geen smoesjes Indy, je bent daar keihard gepakt door een harde banaan. Daar zou je vrouw zich zorgen over moeten maken. FYI, ik ben nu ook gestopt in Merkur, dus geen vieze grappen over bananen. Succes op h…
-
[TOT: 3.591.010.000] Vogel [Xpo] vs. Ruben [WVOT] (A: 735.507.000, D: 2.855.503.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostHahaha, lekker hoor Vogeltje! Heel slordig van Ruben. Toch nog je top 10 te pakken.
-
Netjes hoor, niets zo lekker als zoete wraak. Nu de grote baas nog, hoewel die gisteren al besloot een groot deel van z’n ICs weg te doen. Hij staat dan wel nr 1, maar ik vermoed dat hij langzaam aan toch wel wat spijt krijgt en z’n oude vrienden gaat missen. Succes met het plannen van de grote knal.
-
Lol, op een afgesproken slag 30 miljard verlies maken is inderdaad ook heel knap. De nieuwe nummer 2 in de Hall of Shame (de nummer 1 zal ik niet meer noemen).
-
[TOT: 2.361.505.000] Jenske03 [Bananana] vs. ultraviolet [404] (A: 429.745.000, V: 1.931.760.000)
PostLekker hoor, dubbel pech voor de aanvallers. Jullie hebben allemaal een druk nachtje en ochtendje gehad. Ga nu allemaal maar lekker slapen en vergeet je subjes van 300-500 miljoen te saven.
-
[TOT: 267.839.000] Constable Yakini [WVOT] vs. RicketyRekt [Kaas] (A: 51.223.000, V: 216.616.000)
PostNiet veel winst, maar bunkertje slopen en expo spio's omzetten naar puin. Wat ik alleen niet snap: het puin dat je ruimers pakken lijkt niet in de winstsamenvatting te staan. Het was namelijk dit puinveld. Doe ik iets verkeerd in de converter? Ikke is expo en ruimer noob. Puin (nieuw): 81,86M De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 24.381 Zw…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Kruiser 5.170 Interceptor 1.430 _________________________________________ Verdediger Voldemort [tOG] ________________________________________________ Groot vrachtschip 766 Zwaar gevechtsschip 1.582 Kruiser 367 Slagschip 363 Recycler 250 Spionagesonde 906 Bommenwerper 129 Zonne-energiesatelliet 1 Vernietiger 71 Intercepto…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Kruiser 5.000 _________________________________________ Verdediger Black Dwarf [GoM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.637 Groot vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 2.500 Slagschip 155 Spionagesonde 2.937 Zonne-energiesatelliet 12 Pathfinder 55 Raketlanceerder 677 Kleine laser 115 Gro…
-
[TOT: 211.469.000] Constable Yakini [WVOT] vs. RicketyRekt [Kaas] (A: 38.797.000, V: 172.672.000)
PostSchijt aan winst, gewoon lekker door die bunkers knallen van die expoers. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 24.037 Zwaar gevechtsschip 8.389 Kruiser 5.459 Slagschip 2.676 Interceptor 1.253 Bommenwerper 1.041 Vernietiger 516 Reaper 563 Spionagesonde 44.444 _________________________________________ Verdediger RicketyRekt [Kaas] _________…