Search Results
Search results 61-80 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Vogel: “Ogame is voor nieuwe spelers altijd al een te hoge drempel geweest omdat de oude garde het spel kent, gebruikt maakt van iedereen die een fout maakt. ” Dit is zeker waar; al helemaal omdat tegenwoordig alles voorgekauwd wordt. Een tutorial is vaak aan de hand, en zelf uitvogelen hoeft eigenlijk niet meer. Ogame heeft geen tutorial. Je hand wordt niet vastgehouden tijdens het spelen, en alles moet je zelf uitzoeken. (dit schrikt veel (voornamelijk) jongere spelers af. De guides…
-
SLOPEN vs STU
Postik vind dat de basis omgangsregels wel gehandhaafd mogen worden op dit forum. dit is toch niet te lezen?
-
[TOT: 146.123.336.000] Zippy [Next] vs. smeagol [DEMA] (A: 6.508.470.000, V: 139.614.866.000)
Jillian - - Hall of Fame
Post9 miljoen raketjes afkopen is wel alleen al richting de 2 miljoen dm voor afkoopkosten... Ik denk dat idd de plasma's gekozen waren icm met evt halters
-
Upgrade Game p.c
Post4k 80 fps op een 2080 gaat onmogelijk worden tenzij je graphics heel naar low zet, en zelfs dan twijfelachtig. Zou helpen als je aangeeft waar je vandaan komt, de cpu is niet snel een bottleneck voor een 2080 tenzij je echt een pauper cpu gebruikt momenteel.
-
krap winstje als je 265m deut uitgeeft om te vliegen; als je met 2.5./1.5/1 verhoudingen rekent iig... had je beter de handelaar kunnen gebruiken om die deut om te zetten is dat inclusief recs trouwens?
-
Quote from Wish2Die: “Spelbederf Overigens kan er als er geen sprake is van bashing in extreme gevallen ook een ban gezet worden onder de noemer spelbederf. In dat geval wordt een planeet niet meer dan 6x aangevallen binnen 24 uur, maar wordt een speler gedurende lange tijd op meerdere planeten lastig gevallen, dusdanig dat deze speler niet normaal meer kan spelen. In dat geval kan een GO beslissen dat de aanvaller(s) de verdediger tijdelijk met rust dienen te laten. Dit kan bijvoorbeeld gebeure…
-
Quote from Piraat: “marshal ceti vliegt full fleet op mijn vloot ” Dit zou pushing zijn? Quote from Piraat: “ Quote from smurf: “Haha dit is bijna tegen kansloos aan te noemen ” hun hebben meer militair14 tegen 1 hangt er vanaf hoe kansloos je het noemt laat zemaar discusieren , zijn er met een leuke def om te bashen ” "Meer Militair" Goede woord zou hier zijn meer deff Maaruh bashze ofzo
-
[TOT: 2.428.065.000] Piraat [mehh] vs. John Wayne Gacy [Fubar] (A: 40.375.000, V: 2.387.690.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from Jillian: “Je valt een beetje in herhaling; is het Korsakov of dementie? ” Ja klopt :).Maar hij is ook zo komisch.... de verkeerde wekker gezet !!! Ik ga hem er nog lang inhouden, net als de slag Thxs Piraat voor deze ! ” Ja das lastig te bevatten voor jou; ik snap het.
-
[TOT: 2.428.065.000] Piraat [mehh] vs. John Wayne Gacy [Fubar] (A: 40.375.000, V: 2.387.690.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Lekker Piraat, Maar misschien voor enkele onder ons : te koop Zomer wekker ! Dan kan de winterwekker de kast in zodat je niet de verkeerde wekker zet Geen goede rebuild gewenst. ” Je valt een beetje in herhaling; is het Korsakov of dementie?
-
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from Jillian: “is wel een erg domme post bolder, ” Wat ik dom vind !!!De VERKEERDE wekker gezet, sliep je bij smurf ? Lekker slapje op de juiste ! ” zoals al gezegd; dat is wat er gebeurt als je niet in vmodes staat, en verplichtingen buiten ogame hebt. iets waar jij niet bekend mee bent.
-
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from Courage: “@ klungel @smurf ; ik heb je ingame al geblokkeerd omdat je niets nuttigs toevoegt. ” Zouden er meer moeten doen Enne... wat was het nou? De verkeerde wekker gezet ? Of de wekker verkeerd gezet ? Of gewoon gesloopt ! Leuk hitje Piraat ” is wel een erg domme post bolder, Alle drie
-
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Courage: “Leuke winst Piraat, Quote from Jillian: “verkeerde wekker gezet, als je nou gelijk op de grote gevlogen had had je misschien wat gehad ” Het scheelde niet zo heel veel ” 20-30 minuten
-
Jillian - - Hall of Fame
Postverkeerde wekker gezet, als je nou gelijk op de grote gevlogen had had je misschien wat gehad
-
[TOT: 1.924.226.000] Powersmurf [Smurf] vs. Knoest [Fubar] (A: 55.250.000, V: 1.868.976.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postziet er uit als een expo subje
-
[TOT: 4.493.969.000] Powersmurf [Smurf] vs. Zwiebertje [J JOH] (A: 433.271.000, V: 4.060.698.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bellatrix van Detta: “Je bent overigens wel de allereerste die me gesloopt heeft. Dat is nog niemand gelukt. Op een enkel inimini hitje na dan. ” dit is voor status bella ook een mini hitje imho
-
Quote from Hysteria: “Quote from Vogel: “Quote from Lurtz: “Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels? Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge? ” Oe dat is oprecht een goede vraag.misschien dat @Hysteria het antwoord weet. ” Dat weet ze. Nee, de nieuwe uni's gelden zoals het ons is verteld als een jaar oud en dus open voor GY merges. Echter gaan wel de overi…
-
merge maart 2023
PostQuote from RastaMen: “Nu is de vraag vast al eens gesteld, maar wanneer komen de massale hoeveelheid aan i-tjes over? Voor de nieuwkomers is het toch een mooie bron van inkomsten. ” Niet.
-
merge maart 2023
PostQuote from SailorTwift: “Quote from Hysteria: “Betreft de meerdere accounts in een uni. Ik wacht nog op een definitief antwoord, ik vermoed dat je die gewoon kan mergen en dan 1 account naar de GY kunt laten gaan, maar ik kom daar nog op terug. Het inlogevent. Zodra je naar een andere uni mergt gaat alle voortgang verloren. Het is dus zaak alles te innen wat je wilt voor je mergt. ” wat ik dus ook al opperde.... beetje waardeloos om zo'n event tijdens een merge te plannen... ” Events zijn altijd…