Search Results
Search results 101-120 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
merge maart 2023
Post^dit zou gewoon moeten kunnen; ze kunnen gewoon een nieuw universum openen; dit is geloof ik ook al gebeurd in het verleden. Echter, wat is het nut ervan? je kan ook een doeluniversum van speccs aanpassen naar waar het animo voor is. @smurf flikker lekker zelf op naar .org
-
merge maart 2023
Postu3 naar x10 eco virgo naar u3 iedereen uit virgo krijgt 15 jaar aan aan hun gemiddelde daginkomsten gestort.
-
Ik kan wel weer eens wat gaan fleeten, weet niet waar je precies om vraagt, heb evt een miner in wezn.cz te ruil ervoor.
-
Quote from Koekje: “Als de verdeling van het puin rekening houdt dat er van pushing geen sprake is, hoe kan je dan nog een pushingsban krijgen? ” Net zoals dat nu kan; Als je een slag maakt, en daarbij grondstof transport van lagere naar hogere speler plaats vind, dan kan daar voor gebandd worden als er niets gemeld wordt. Het is nagenoeg nooit gebeurd, maar het kan.
-
Even doorgelezen, er verandert eigenlijk niets. Het enige is dat er dingen anders verwoord blijven; maar de kern voor pushing blijft hetzelfde. Ik snap wel waarom het team dit wilt wijzigen, gezien de verdeling altijd nagerekend moet worden door het team, en met de aanpassing kan er hierin naar "gut feeling" gehandeld worden of iets wel of niet eerlijk is.
-
Ik heb het nog niet echt doorgelezen, weet wel dat de verdeling naar verhouding "hoofdpijn" is, ook met excel. Echter dit valt mij op: "Indien de laagst geplaatste speler de meeste vloot bijdraagt aan de AGS, moet de AGS verdeling minimaal de verliezen van laagst gerankte speler(s) vergoeden." Er wordt hier niet specifiek benoemd dat de pushing regel hier nog steeds van toepassing is; In mijn ogen moet een AGS ver deling sowieso altijd eerst verlies vergoeden, en dan pas in winst verdeeld worden…
-
als je de server instelling bedoelt, dan geld die voor alle planeten die gekoloniseerd worden. als je de premium items bedoelt die velden geven, dan zijn die per planeet, en kan je verschillende per planeet activeren (1 van elke waarde)
-
Levensvormen !
PostIk ben geen voorstander van de uitbreiding, maarja; er moet wel wat veranderen. Of levensvormen het nieuwe leven gaat opleveren wat we willen, dat betwijfel ik. Op me oudere, opgebouwde accounts lig ik er niet zo wakker van, 2 weken sparen voor een mine is ook niet "leuk" dus wieweet maakt deze uitbreiding het latere spel wat meer "betrokken" Quote from Kamikaze: “Tjah... de eigen agenda van GF... Hoop dat het nog enorm lang duurt voor de bugs eruit zijn. ” alsof dat uitmaakt, in hun hoofd hebbe…
-
[TOT: 41.792.685.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 14.784.193.000, V: 27.008.492.500)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Piraat: “je acc's verkoop ” willy-wonka.gif tell-me-more-grease.gif sip-do-i-care.gif
-
#2 [TOT: 15.418.786.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 2.842.036.000, V: 12.576.750.500)
Jillian - - Hall of Fame
Postpopcorn-panda-movie-time-87zj3il8jv83y1lv.webp
-
[TOT: 41.792.685.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 14.784.193.000, V: 27.008.492.500)
Jillian - - Hall of Fame
Postpopcorn-gonna-be-good-lucifer-zlq5fvtp8qlimj3k.webp
-
Quote from Freakertje: “En wat ik dus al aanhaalde, de hoeveelheid werk voor de teamlers zal vermoedelijk (?) wat verminderen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is: de community. ” Forum mods hebben niet met het spel te maken, dus qua werk scheelt het niet echt. Een groot board is onoverzichtelijk, de wat handigere Harries en Jetties zullen er wel uit komen om wat ze niet willen zien te verbergen, maar het gros niet. Dit maakt dat de community "versplinterd" gezien een ged…
-
Ik zie dat er gestemd wordt voor een .org board, maar niemand deelt zijn beweegreden erover Hoogstens een "van mij mag het" opmerking, wat me meer doet vermoeden dat ze er simpelweg geen mening over hebben. Er had een derde optie in de poll moeten zitten.
-
Natuurlijk willen we onze Nederlandsche nationaliteit behouden, maar verwacht we in de nabije toekomst niet veel keuze meer zullen hebben
-
[TOT: 220.417.000] Rcthans [Series] vs. Exeo (A: 1.548.000, V: 218.869.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postje kan altijd nog bescherming kopen bij Vogel, Gewoon 1 mld deut per week aan Mia Khalifa verkopen voor 2-1-1 afspraak is voor minimaal 20 weken tho.
-
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postwat een lulverhaal, piraat je bent gewoon slecht. echt trieste bedoeling dit.
-
[TOT: 896.696.000] Piraat [DuO] vs. Zeeschuimer [Lms] (A: 850.000.000, V: 46.696.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postgeninja'd worden door kale doet meer pijn dan 10k ic verliezen //edit ook meer pijn dan met een spijkergeweer in je hand of whatever te schieten
-
[TOT: 54.409.000] Piraat [DuO] vs. KapiteinHaak [Lms] (A: 0, V: 54.409.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postban ban ban ban ban!!!!
-
[TOT: 212.305.000] Piraat [DuO] vs. KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] (A: 150.000.000, V: 62.305.000)
Jillian - - Hall of Fame
Posthet rapport klopt, het puin rapport klopt ook; het hoort misschien niet "geheel bij de slag" waar het aanvast zit, maar desalnietemin klopt het wel. gezien beiden slagen onderdeel zijn van dezelfde actie. /zuchtmodus