Search Results
Search results 41-60 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
In dit draadje wil ik, naar aanleiding van vragen hierover, dit topic bij houden met de spelers die de hoogste gebouwen en onderzoeken hebben per uni voor OGame.nl Hoe kun je in deze lijst komen?: - Stuur mij via een pm op het forum de gegevens van je planeetgebouwen ( grondstoffen + facilitair ), maangebouwen ( facilitair ) en/of onderzoeken die je in de lijst verwerkt wilt hebben. Bevestiging middels een screenshot ( complete pagina ). - Enkel informatie van je eigen account(s) kun je in de li…
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Nusakan Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek…
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Merkur Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek …
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Libra Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek *…
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Hyperion Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabrie…
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Eridanus Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabrie…
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Deimos Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek …
-
Hoogste Gebouwen en Onderzoeken Zagadra Grondstoffen Planeet * * Niveau * Naam speler * Metaalmijn * * * Kristalmijn * * * Deuteriumfabriek * * * Zonne-energiecentrale * * * Fusiecentrale * * * Metaalopslag * * * Kristalopslag * * * Deuteriumtank * * Faciliteiten Planeet * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek * * * Werf * * * Onderzoekslab * * * Alliantiehangar * * * Raketsilo * * * Nanorobotfabriek * * * Terravormer * * * Ruimtewerf * * Faciliteiten Maan * * Niveau * Naam speler * Robotfabriek…
-
Moeten ze maar gaan saven Pinned
-
Sexxie exxie's bootjes zijn ganz übergeil... Lekkere hit dames. Pinned
-
Meteen een pin erop
-
Voortgangstopics
PostIk zal maandag eens hiernaar gaan kijken om weer zo'n topic op te zetten waar iedere uni bijgehouden kan worden. Zit al een beetje te spelen kwa opmaak e.d. Goed idee.
-
Quote from Syrabi: “Jullie vergeten het belangrijkste: Weerwolven. ” raawwrrr... Ik denk het belangrijkste is allemaal in de auto langs de McDrive!
-
Hyperion leeft? Pinned
-
Pinned, want top10 enzo
-
Lekkere slag, jammer van het puin, maar alsnog winst en wraak Pinned
-
Ik kan mij niet uiten over mogelijk zaken in Japetus, want ik heb geen informatie tot beschikking uit de tool. Dat is dus enkel voor teamlers die die uni beheren. Dus krom om het te gaan vergelijken met andere dingen in het leven, maar het blijft zoals het is. Mocht ik twijfel hebben over spelers in mijn alliantie, dan zal ik dat ook zeker aangeven bij de teamler in kwestie of via ticket, wat zeker niet de eerste keer is geweest.
-
Quote from Picker: “Ik vrees wel dat dit vaker gebeurd is bij mensen die dit niet netjes melden. Word dat ook recht getrokken? ” Wanneer hier verdenkingen over zijn, dan kan er ten allen tijden een ticket over gemaakt worden. Wij zullen het dan zsm oppakken. Enkel de tekst: "Ik denk dat die speler bug abuse doet" zal dan niet echt het gewenste effect hebben. Kom met voorbeelden en eventuele groei op bepaalde dagen vanuit mmorpgstats, zodat we weten waar je op doelt. Over wat een speler eventueel…
-
Simpelweg een bug op dag 1 en ik had nog iets van 80 miljard gs slingeren en met de items in de winkel kan je snel wat maken + dat ik nog 3 miljoen bootjes in de werfjes had draaien. De 85 miljoen die je vandaag ziet op mmorpgstats is gewoonweg gs opgemaakt. Zoals aangegeven door MiniMe zijn we bezig met de Coma om de vloot te verwijderen van mijn account. Naar verwachting kan dat vandaag nog gebeuren.
-
Moved naar HoF, pinned en dubbele post samengevoegd.