Search Results
Search results 221-230 of 230.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zie zo, de eerste HOF in onze alli is ook klaar. Doubleflux GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Kruiser 106 Slagschip 103 _________________________________________ Aanvaller Razgrix [HBS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 20 Licht gevechtsschip 100 Zwaar gevechtsschip 80 Kruiser 50 Slagschip 12 Vernietiger 1 ______________…
-
Weer lekker bezig vandaag def glrb
-
Deze had ik ook op men to-do lijstje staan -_- gl rb Aech
-
Lekker bezig man! Je hebt je introductie niet gemist Friend, helaas heeft het niet zolang geduurd GL@RB
-
Lekkere en snelle winst, netjes
-
Zal dan ook maar eens posten. Zag hem met een hoop vrachters plaatsen op de phalanx. Op de hoop dat hij GS mee had toch maar gevlogen. Goed gegokt maar,helaas verkeerd gesimd en meer verlies geleden dan nodig was.. too much cargo's lost in battle MAAR winst is winst... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 48 Kruiser 37 Slagschip 62 Bommenwerper…
-
Quote from Zippy: “Quote from Legend.bdr: “Quote from Zippy: “King, ingame ook al gezegd: beetje slechte verliezer door te dm'en op def, maar dan hadden we die spio maar moeten sturen... Lanx maakt toch lui Hf met de maan! ” Beetje slechte verliezer door jullie eigen fout op hem af te schuiven xDJammer van de hit, maar hij had andere plannen blijkbaar Gl @ rb allemaal. ” Zeker geen fouten aan het afschuiven. Wij waren laks, netjes afgestraft! Alleen Dm'en op def waarvan je alsnog weet dat je er …
-
De titel is nogal misleidend Zetsu
-
Vind het erg dat ik afgerekend word op DM. Alsof jullie het niet usen Is trouwens de eerste keer dat ik DM use , had ook allemaal niet gehoeven. Jullie wisten dat ik on was .. nog steeds geen spio. had erger kunnen aflopen HF met het puin. Zelf maar 800K kunnen jatten helaas
-
lekker! Werd tijd dat ze eens aangepakt werden