Search Results
Search results 41-60 of 79.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Had vroeger nooit zoveel popcorn nodig op het ogame forum als nu (en ik zat VAAK op 't forum). Bijna elke thread detailed wel tegenwoordig. tenor.gif Grote klapper dat dan weer wel! @borgie en sol: peace!
-
[TOT: 267.827.000] Nederlanders [OLDSKOOL] vs. Olberts mem [sletsqa] (A: 41.680.000, V: 226.147.000)
PostToen ie nog 3 s-jes had. Mensen worden groot he (nouja Nederlandersss was al een reus op zn 13e), iig volwassener dus nu maar 1x een S achter.
-
9u2vuSgNDMQmdsgdWGoVd9F-UezOz7kzLxTaKSEV19iEdv_oTEkKmiPy9QIaBPFtFSJUShAvNt9Ygg3OET5GX0G4iJy8LVxqP1bPIl-g_7jO5skXln2urk9QQrcs24VYblvQjGZvkYuGlxZtySOaE1wFoC5rK9i_yO8 Goed getimed, vandaag maar weer bootjes bouwen ipv mijntjes
-
Deze is nog niet zo lang geleden geplaatst dus je hebt probably geen goedkeuring meer nodog. Je bent vrij om te posten wat je wil Lekkere druk bezig in deze uni heren, ga zo door!
-
Volgens Ronaldinho dus een betere HoF dan een slag op Kale
-
@aanvallers: goed 't gaatje gevonden, geniet van de winst. @Bubs: geniet van je gezin maat, met een lekkere eco gaat die rebuild straks toch snel.
-
Dacht laatst nog bij mezelf: " is er een reden dat deze dingen niet te koop zijn? " Whatever het was, ze zijn eroverheen gestapt (mentaal iig, over de uitvoering gaan ze dus nog even langer nadenken?) Je zou bijna denken dat er een limiet op de spending ligt, maar in het hobbywereldje waar ik me brood mee verdien is die geldstroom blijkbaar ook oneindig, dus dit zal wel lekker zijn voor GF Achja het kon er nog wel bij dus voor wie hier gebruik van wil maken: enjoy
-
Goed gevonden, smakelijk eten. Moeten wij weer gaan bedenken wat voor straf onze nachtbrenger weer moet krijgen :p Rebuilden gaat iig wel lukken
-
Heb volgens mij bijna geen ingame contact gehad met je HVH. Wel met een aantal andere uit de alliantie, dus dit is dan eventjes gericht op iedereen van TCC. Vaak was het contact vriendschappelijk (economisch) en ook weleens vijandig (innerstelsel ploffertje). Maar we konden er altijd om lachen. Innerstelsel ploffertjes zie ik nog liever dan v-hoppende IPR gooiers, maar dan is weer een ander verhaal. Bedankt voor de fun en ik wens jullie allemaal het beste in rl en/of andere uni. @GZV: in sommige…
-
Dikke slag Gravely. Je kans gegrepen en beloond dus! @fonz: vaarwel of tot ziens, wie weet? Ik was 9 jaar geleden ook "permanent" gestopt Je hebt in ieder geval mooie dingen laten zien deze uni! Zijn er wel meer gevallen vandaag. Soms wordt er een paar dagen niemand gecrashed en nu in 1 dag 3 grote hits :o
-
[TOT: 4.010.919.000] TooRooie [TCC] vs. Director Ara [ALPHA] (A: 994.716.000, V: 3.016.203.000)
PostIk zie je vloot liever op deze manier Lekkere hit tho!
-
lekkere manier om je vloot te schroten
-
Ik zie dat hij de rol van calimero ook kan spelen. Die Veil Commodore is een talentje hoor. Enjoy de winst Fonzmeister!
-
[TOT: 1.173.696.500] TooRooie [TCC] vs. Viceregent Flare [D-Sky] (A: 134.285.000, V: 1.039.411.500)
PostDie herkansing scheelt dan weer, lekkere slag!
-
Heerlijke winst. Mooie vloot ook!
-
[TOT: 4.081.365.000] TooRooie [TCC] vs. Koekie Monster [F4ALL] (A: 568.719.000, V: 3.512.646.000)
PostNetjes netjes! Ook een lekker vlootje zie ik. Succes met de rebuild koekie monster
-
[TOT: 2.011.877.000] Black knight [OLDSKOOL] vs. wolfslayer [EMP] (A: 422.547.000, D: 1.589.330.000)
PostIk graaf graag in de grond als boer zijnde, maar laat ook weleens me vlootje uit. Deze vloot een paar dagen geleden gespot, maar ik zag wat exploraties op de phalanx en kort erna kwam een spio terugspioneren. Wijselijk niet gevlogen dus. Gisteravond weer even spieken en nu zag deze speler er wel offline uit. Er lag een mainvloot en op andere planeten wat subvlootjes, gelukkig ben ik wel fan van meerdere gangen Succes met rebuilden Wolfslayer! Subvlootje 1: Defender wolfslayer [EMP] _____________…