Search Results
Search results 441-452 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Vannacht kreeg ik wel een erg mooie sterrenhemel te zien van de halve top 10 met maanvernietigingen, zo'n schitterende nacht! Dus maar even langs de manen gegaan om te kijken wie er subjes had laten slingeren na de korte nacht, met onderstaande als resultaat. Nom nom nom ! Het werd nog een klein steekspel na activiteit op de maan waar zijn main lag, maar dat kon uiteindelijk geen kwaad. Helaas is deze jongeman wel wat gekwetst geworden na zijn slecht getimede counter en tweede maal onsuccesvol …
-
Vanmorgen maar weer even mijn giraffenbuik volgesmikkeld met een paar subjes van Jenske. Dit was de mooiste waarbij ook nog later wat extra GV arriveerden waardoor ik toch maar mijn naraids ging pullen. Na later (iets verlaat door werk) nogmaals wat bootjes gestuurd te hebben, werd de rest opgesmikkeld maar helaas niet op tijd bij het extra puin kunnen zijn Thanks voor de goodies, en GL RB voor de verdediger, al zal dat wel knus zitten! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-12-2020 --:--…
-
Dit vrachtvlootje kwam iets eerder aan voordat onze vriend online kwam, dus maar even langsgekomen om te smikkelen. Helaas niet alle puin kunnen pakken doordat er nog wat vollere vrachtschepen tussentijds arriveerden ! Gelukkig daardoor wel weer meer grondstoffen meegenomen Thanks voor de goodies en succes met rebuilden! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ K…
-
Slipper vertrekt
PostIk kan me helemaal in je vinden, heb het nu toch ook al een paar keer overwogen om maar weer te stoppen. 1/2 maand geleden maar weer eens begonnen met spelen na jaren afwezigheid, maar het spel is wel drastisch afgezakt. Het is simpelweg continu expedities doen en je irriteren aan het 10x klikken om een pagina te openen of een laadtijd van een minuut. Enige vorm van tactiek is vrijwel overbodig tegenwoordig, het is simpelweg je expeditie grondstoffen wegwerken in punten.
-
[TOT: 1.169.384.000] King the Fonzzz [AGG] vs. Assasijn [T3RDM] (A: 256.880.000, V: 912.504.000)
PostOnze Assassijn is gewoon van het principe " living on the edge", hij weet dat je vloot er ligt en toch stug blijven liggen. Hopeliijk stoot hij zijn teen niet drie maal ! Lekkere slag en winst! Nog even en de generaalklasse winst aan populariteit haha.
-
[TOT: 108.940.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Senator Dorado [Klingon] (A: 18.925.000, D: 90.015.000)
PostNom nom nom, dat ziet wel weer smakelijk uit.
-
Quote from paul-maximilianus: “Zonnesats van graviton, dat zie je niet vaak meer. Meestal is dat satjes bouwen met boosters en na een paar minuten weer door de scrapper. Maar goed die laatste functie hebben jullie dan voor je rekening genomen. ” Met al die DM opties, boosters en overige versnellers is er ook geen uitdaging meer aan om een graviton proberen te krijgen. Toch jammer om te zien dat het spel zo verandert is. In plaats van ellenlang bezig te zijn met sats bouwen al duimend dat niemand…
-
Een knorrende maag, dat wil uiteraard niemand hebben. Daar ben ik net alle keukenkasten bij langs gegaan en er zat helaas niets tussen wat me kon bekoren. Gelukkig vond ik in het o zo prachtige universum nog een lekker avondhapje! GL@RB Consul Rhea, dat er weer een mooie vloot mag komen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ Interceptor 575 ___________________…
-
De wekker maakt je wakker, er ligt weer een berg werk te wachten en de koffie wordt lauw.. altijd weer vervelend die maandagen! Maar daar in de verte zagen we iets glinsteren, een heerlijke vloot zonne-energiesatellieten. Dat verlicht de maandag! Nu kunnen wij heerlijk de dag wegkijken in een stapeltje kristallen en de verdediger kan genieten van zijn graviton en nieuw onstane maan. Nom nom nom.. de maandag begint ergens op te lijken! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2020 --:--:-…
-
Zie hem gaan hoor, onze leider met 2 linkerhanden! Lekker winstje op de kop getikt.
-
Nom nom dat is toch een heerlijke winst die jullie hier behalen! GL@RB voor de verdedigende partij, even door het zuur heen bijten en weer een mooi nieuw vlootje creëren,
-
Nom nom nom dat is een cake die zoetjes smaakt! Wat moeten we ook zonder onze voorbeeldige kapitein aan het roer. Gl@RB Nubcake.