Search Results
Search results 41-60 of 104.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.436.911.000] Jenske [GZV] vs. Nightbringer [OLDSKOOL] (A: 149.811.000, V: 1.287.100.000)
PostGifjes maken de slag! Leuke winst, have fun spending. @Def, GLRB.
-
Quote from DeltaHalo: “Quote from Thalion Heru: “Quote from DeltaHalo: “Quote from Thalion Heru: “Quote from Atlas: “Quote from Lange Giraffe: “Quote from Knowledge: “ ” ” ” ” lololol .. neemt een account over en houdt hem nog geen week heel... wel lekker hoog van de toren blazen maar dat niet echt waarmaken met daden ... lololol ” Gezien jij geen dagen kan tellen of niet weet hoeveel dagen er in een week zitten, laat ik het hierbij. Serieus reageren op een troll heeft namelijk geen zin. ” ah ja…
-
Quote from Atlas: “Quote from Thalion Heru: “Quote from Atlas: “Quote from Lange Giraffe: “Quote from Knowledge: “ ” ” ” Lololol, kom uit je dromenwereld man.Als je ZEVEN moonblows nodig hebt om een maan te slopen, ben je in mijn ogen geen eerlijke speler. Gezien dat de GO die info gaf, suggereer ik dat de GO direct de titel ontnomen wordt. 4 Bashing Een planeet of maan van een actieve speler meer dan 6 keer binnen 24 uur aanvallen is niet toegestaan. Wanneer een aanvallende vloot volledig wordt…
-
Quote from DeltaHalo: “Quote from Thalion Heru: “Quote from Atlas: “Quote from Lange Giraffe: “Quote from Knowledge: “ ” ” ” ” lololol .. neemt een account over en houdt hem nog geen week heel... wel lekker hoog van de toren blazen maar dat niet echt waarmaken met daden ... lololol ” Gezien jij geen dagen kan tellen of niet weet hoeveel dagen er in een week zitten, laat ik het hierbij. Serieus reageren op een troll heeft namelijk geen zin.
-
Quote from Atlas: “Quote from Lange Giraffe: “Quote from Knowledge: “Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch ” Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitt…
-
Quote from Knowledge: “Ik speel en zal altijd eerlijk blijven spelen. Bedoelde in dit geval niet mezelf, want waarom zou ik nog zoveel moeite doen in een stervende uni, waarbij je op afstand de GO's kunt stok slobberen Je hebt wat dat betreft helemaal gelijk en hoop dan ook dat de community zich hierover zal uitspreken, want als iemand met 7 moonblows (zonder oorlog) een 15+ miljard slag mag maken en hiervoor slechts 4 - 5 dagen een ban voor krijgt, dan is er echt iets goed mis. Ik denk dat het …
-
Lol zo sportief op de zaterdagochtend. Wellicht behoefte aan een potje voetbal?
-
Vroeg in de ochtend, wanneer het dauw nog op het gras ligt. Voordat de stevige ochtendwandeling begint, eerst maar even lekker ontbijten. Uiteraard altijd prettig wanneer het ontbijt voor je klaargezet wordt en je enkel hoeft aan te schuiven. B7OI.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [PaK] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 156.125 Kruiser 33.195 Interceptor 7.584 Pathfinder 4.35…
-
Quote from Kikero: “Quote from Knowledge: “Quote from Jenske03: “Doorheen de fake act gevlogen ” Lekker getypt man.Je bent bijna net zo goed in de Nederlandse taal als dat je bent in het fleeten in een stervende uni Desalniettemin een schattige slag ” Lekker getypt,* man.Die komma mag natuurlijk niet ontbreken als je anderen op hun taalgebruik gaat aanspreken Wat meer tolerantie voor het spraakgebrek van je zuiderburen zou je sieren xDDD ” Vervolgens ga jij iemand corrigeren en vergeet jijzelf d…
-
Beste bak geitenvoer sleep je daar je hok in.
-
Quote from Sempi: “ Offtopic: @Thalion Heru hoe heet het kauwgum-etende poppetje ook alweer? Van welk programma is dat? Herken het wel, maar kan het niet meer thuis brengen. ” Ik heb werkelijk geen idee, ik heb gegoogled op ‘nomnomnom gif’. xD
-
Gezien je in Nusakan 'uit gereld' bent en ik daar dus geen brunches meer kan organiseren, moet ik hier in Oberon maar komen ontbijten. giphy.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [PaK] ________________________________________________ Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger Vulcan [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 622 Groot vrachtschip 16.981 Zwaar …