Search Results
Search results 21-40 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Fijne winst zo voor relatief weinig spelen. Veel blauw maar als je speelt moet ik ook oppassen. Defender zal wel gebaald hebben.
-
Misschien eens testen of het met 1 melkweg leuk en interessant te spelen is? Als deze uni ooit moet mergen is het met een uni die over 10 jaar pas opent.
-
Nee Bolder, ik ga geen inhoudelijk excuus maken. Het gaat mij om het zelfrespect dat spelers moeten hebben om bepaalde zaken niet te doen terwijl er wel de mogelijkheid toe geboden wordt. Ogame/GF is een spelletjes ontwerper, maar is zelf niet erg bedreven in het spelen ervan. Spelers moeten aangeven of bepaalde nieuwe features, zoals nu die widgets wel of niet leuk, eerlijk, of een spelverbetering etc. zijn. Net als destijds de marktplaats weer is weggehaald door GF zou wat mij betreft deze App…
-
Klote widget app die de game oneerlijk maakt. Snap je het dan zelf niet dat dit helemaal geen leuk spelen zo is? Soms moet je AI niet gebruiken om een eerlijk gevoel te behouden. Best kans dat ik je ook tot i tje toe ge-ipprd had. Ik ben het absoluut helemaal met StewieGriffin eens. Aanvallers moeten dan maar op 1 seconde gaan zitten en anders een andere game zoeken als ze aanvaller willen spelen. Widget cheaters moeten gebanned worden for live. Bij Monopoly zeker ook altijd even een handje in d…
-
Happy zou een fijn i-tje zijn. Nu gaat het maar verstoffen in het blauw vrees ik.
-
Vannacht weer 1 maan gekilld en nu hanger er weer 3 vloten "klaar" te zijn. Zelfde mechanisme als gisteren. Valt me ook opvalt dat ik in het gevechtenrapport zie dat er nog een rood aanvalsteken staat. De maan is er inmiddels niet meer dus er zou in een oud rapport geen rood aanvalsteken meer mogen staan. Eerder kreeg ik na 24 uur de vloten terug, ik zal dat bijhouden of dat nu ook weer het geval gaat zijn. Ogame moet er nog wat verder induiken om het probleem op te lossen. (F5, in en uitloggen …
-
om 5.59.15 kreeg ik 2 vloten terug en de 3e ster om 6.00.02 Het lijkt dus dat ik de vloten terugkrijg 24 uur na het killen van de maan. ++++ Nu net heb ik 4 andere manen gekilled en daar zitten nu al 3 vloten weer vast en ik verwacht dat als de 4 terugkomende vloten thuis zijn van de aanvallen die mislukte op die manen dat die ook weer vast zitten. Ik laat morgen wel weten of die dan ook na 24 uur terug zijn, dat zou dan zo 5.37 / 5.40 moeten zijn morgen. +++ mijn thuisplaneet is 2-148-8, vroege…
-
Na de update van 11.0.0 vannacht 3 slots op maankil gestuurd. maan is gekilled door de 1e ster al, maar nu hangen de 3 vloten al een uur stil. En ben ik 3 slots kwijt. 1 degene die vernietigde op de heenreis 2 stuks kwamen wel terug (R dus) maar hangen nu na thuiskomst. --- Bij mislukte maankills van andere manen kwamen de overlevende sterren wel terug. --- Aquarius Esteban Vihaio
-
Fijne hap GS en leuk puin toch zo maar binnen gehaald.
-
Heel winstgevend prikje ja. Zal toch een beetje auw hebben gedaan neem ik aan.
-
Paar jaar geleden heb ik een keer eerder geMOONSed (pfff even dit goed schrijven...), dat was na 3x met een 40% actie 90 min. gelukt dus dat vond ik prima te doen. Bovenstaande is in Aquarius, nr 1 haalde de 2 manen neer op zoek naar mijn vlootje. En buiten zijn alliantiegenoot beschouw ik de rest als potentieel target dus ja dan vraag je niet om maanpogingen. Ik ga me proberen te redden zo 2 moonloos. En ja even stoom of MOON afreageren op het forum, daar heb ik ook wel eens behoefte aan. Zet e…
-
Moons techs? 000? jajaja 400 x-ers is al ruim genoeg ==== 3x 2 moons poging alles mis. Wel fijn 180.000 dm kwijt. 30.000 DM per stuk zucht 1x mis ondanks 5% aankoopkorting (28.500 dm) 7 totaal mis nu. morgen 2 x 40% kans met 5% (28.500) aankoopkorting een dag te vroeg ingekocht 12-8-23 op 13-8: ook 2x mis. wel 40%. 13-8 weer 2 x gekocht 25.500 dm nu door extra korting. en weer mis. 11 x mis MOONS. ---- Voorstel: Duurder GF personeel deze maand 20% kans op loonbetaling Minder betaald GF personeel…
-
Ik vind Uni 3 en Aquarius ook duidelijk langzamer spelen dan voorheen. Misschien kan GF aangeven welke upgrade of recent toegevoegd onderdeel van de game de vertragende werking geeft? Dat kan een poll onder de spelers misschien helpen: a) upgrade behouden en vertraging accepteren b) upgrade of heel spelsegment (bv lifeforms) niet behouden en het spel weer sneller laten spelen. +++ GF heeft nu zelfs de punten update uitgezet. Main punten en militaire punten blijven ongewijzigd (na deels vernietig…
-
Alliantiehangar
PostQuote from Meta: “ Is er iets aan dat domme gebouw wat niemand tot nu toe ontdekt heeft? ” Ja ik. Iedereen die dat gebouw bouwt (soms in hoge levels) en laat staan is noob en dus goed raidbaar. ssst.
-
Gezien Toms winst bij die andere slag zal dit snel vergeten worden door hem. Fijn slagje dat wel.