Search Results
Search results 61-80 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
neejo terra ;p wel op blijven lette ouwe ;p tjerp enjoy the goodies
-
hahaha gaatie weer hoor janke om een ban XDXD probeer me eens ingame te slopen dan! ipl van die grotemond hebben tegen een speler die je al eens flink een uni rond gesmete hebXDXD je bent een schaapje die op afstand blehblehbleh roept maar kijhard weg rend voor de boze beer XDXD
-
niet zo neerbuigend doen nu je de billetjes van de dm koning gelikt heb he XD je bent en blijft een noob Xd kijk evem de uriel hof sectie mis heb je er nog leuke herineringen aan hahahah NOOOOOOBXD solo presteer je niks en ook hier laatje dat weer zien door de nr 1 met nog 3 billiebonker inner tegaan ligge hahaha ze;f doe je niks want je weetwat ik metje doe XD je gebruikkt andere hahahaha maar weetje piraat ook hier kan ik dus om lache !! want toont dus weer aan hoe verschrikkelijk bang jij ben…
-
[TOT: 207.000.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. Procurator Fireball (A: 33.946.000, V: 173.054.000)
Posthahaha ik pak ze allemaal kami dat weetje XD heb er ookjal paar uit de top 10 te pakke gehad Xd en tja de rest boven mijzit in me eigen ali blijft feitelijkalleen die skill loze pietvilla over met ze 6000 euro aan dm (letterl.ijk)!! en attack notifiers,FEIT dusja xd maar verders sloop ikze allemaal XDXD ze komen nu met 4 man inner liggen speciaal voor de admiraal zoveel vuurkracht voel me vereerd dat er zoveel spelers me melkwegen/stelsels in komen speciaal om te buigen en respect tegeven aan de…
-
nope piraat stond boven ashara
-
hahahaahha gepulled worden door de nr 1 door middel vn billbiebonken en dan de zwakkere pakke en doen alsof heteen prestatie is haha jij veranderd ook nooit he pikkie,je bent niks je kan niks en je word ook niks XD begin os spelers met statuis te pakke of ohnee dan begion jeje afschijds brief al te schrijvenOT URIEL
-
[TOT: 207.000.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. Procurator Fireball (A: 33.946.000, V: 173.054.000)
Postzozo na me eerste hit van naxht hd ik deze al gespot maar had dus geen reccies en of genoeg vloot om ze bijde te slopen ;p gelukkig kon @Freedownfall mij vanohctend helpen met ruimen dus ja je kent het welk fly chrash byebye XDXDXD GLRB ,het houd niet op ....niet vanzelf.... BLAST THEM AL 2 PIECES De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 4.103 …
-
net niet al het puin kunnen pakke wegens paar recjes tekort die ergens anders naartoe waren des al niet te min mooie slap GLRB Moondar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 11.500 Zwaar gevechtsschip 4.795 Kruiser 1.984 Slagschip 1.120 Interceptor 1.628 Vernietiger 265 Pathfinder 2.100 _________________________________________ Verdediger Moo…
-
@Piraat je bent al af gegaan door mij in uriel he,zal je geheimpje vertellen force is even erg als mij dus dan weetje dat alvast en idd tot snel he billiebonker
-
*KNIP* je buigt in uriel en hier zul je ook buigen *KNIP* warn voor belediging - mattieboy @ 16/11 15:32
-
jou iq zit ergens waar de zon niet scnijnt blaaskaak 1ste klass hahaha begin je eens als een man te gdragen in plaats van continu vanaf een afstandje roepen en vervolgends als de beer uit ze holl komt er als een angst haas vandoor gaan XD OT vind jullie clowns wel echt practig haha de manier van acterreop forum en dan jke game style erbijpakke XDXD SLAAAG KLAAR BUIGEN VOOR DE ADMIRAAL <IKWEERHET JULLIE WILLEN NIET MAR A+IS ALTELAAT !!! SEEEYAAAAA ANGSTHAASJES EERSTE KLASS
-
begin eerst eens is een keer wat tegen mij te presteren voor dat je elke keer me raportjes afkraakt,je begint op een @Bolder te lijken alleen maar grote mond maar puntje bij paaltje gewoon buigen voor de groote INSI OT heb al het puin gewoon en anders maak je maar een ticked aan en laat je de gos ernar kijken als het je zo dwars zit Quote from Kamikaze: “Ze worden steeds mooier! ” danku danku kami haha doe me best ;p de nr 1 aka tweeling broer van piraat heeft zoon 9 miljard aan vloot gekocht XD…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 14.002 Zwaar gevechtsschip 4.253 Kruiser 1.901 Slagschip 1.008 Interceptor 1.387 Pathfinder 2.247 _________________________________________ Verdediger Captain Astra ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.090 Groot vrachtschip 2.855 Licht gevechtsschip 4.260 Zwaar gevechtssc…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 2.007 Slagschip 1.009 _________________________________________ Verdediger Flying dutchman ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.055 Groot vrachtschip 524 Licht gevechtsschip 370 Zwaar gevechtsschip 611 Kruiser 387 Slagschip 74 Recycler 35 Spionagesonde 413 Bommenwerper 70 Vernietiger…
-
nice one soap!! ik had je berichtje gestuurt maar heb je nieuw nr?
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 2.007 Slagschip 1.015 Interceptor 1.387 Pathfinder 2.268 _________________________________________ Verdediger Powercow [UFO] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ …
-
nee nee niet doen alsof jij het niet bent ,pussy kun jeje naam beter veranderen OT ja jammer he dat ze deze sloopkogel los gelaten hebben ik zou aangifte doen als ik jou was xdpuss seeeyaaaaa btw dus feitelijk zegje eerst daag je mij uit metje grote mond kom yildun dan zeg je naam bla bla bla XD ik ben er en nu ga je pussy doen en ogenaamt v XD dus feitelijk buig jij voor de groote machtige ADMIRAAL INSI haha leer je eindelijk te buigen!! nu alleen nog wat aandie grotemond bijschaven zou perfect…