Search Results
Search results 21-40 of 77.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Waar ga ik beginnen ooit was Bob een goede saver en een slechte team speler, Kreeg gisteren een bericht dat ie een Itje was geworden en dat zijn vloot nog niet gespot was. Gisteravond nog een keer en jawel vloot was geland allie leden opgetrommeld via de rooksignalen , Uiteindeluk kon Mr R ook nog mee, Netjes op 1,5 meter afstand , mondkapje en rekening houden met de avond klok zijn we gaan vliegen Was een mooi nachtelijk uitstapje en uiteraard netjes na de avond klok weer terug geland Uiteraard…
-
mooie slag niks op aan te merken op je gemakje met de rips erachter nais gunz s6 met je rbuild
-
[TOT: 2.412.958.000] de Zwerver [NoLeader] vs. Koekje [F-E-L] (A: 362.086.000, V: 2.050.872.000)
Postkoekje was al een tijd onzichtbaar met deze vloot Tot .... ik was nog a=onderweg naar een ander dus geduld moest ik hebben was wel de moeite om te vliegen Koekje s6 met je rbuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de Zwerver [NoLeader] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 10.641 Kruiser 10.928 Slagschip 2.112 Bommenwerper 918 Vernietiger 11.535 Reaper 975 Pathfinder 2.683 Licht gevechtsschip 623.…
-
zo hier de tegen reactie van een kansloze dakloze de prof vergeet t vertellen dat ie een itje was geworden en dat de kansloze noodles niet in de gaten hebben wat dus de spelers doen in hun gelederen , Die 4 miljard aan deut die op zijn planeet lag waar wij op vlogen was een leuke uitdaging om op te vliegen, ik zelf heb nog wat andere planeten geroofd van dit kans loze heerschap afijn mocht ie weer wat te huilen hebben vertel dan de gehele waarheid en niet alleen een kant van het verhaal. ik ga n…
-
de enige normale gesprek gehad met Opa Koos de rest valt onder kijk mij eens een grote hebben en valt onder verwend puber gedrag zonder leven. Dat was mijn verweer tegen dit geweldige no life. have fun met de goodies , mijn bruggen zijn zeer tegen dit soort geweld bestand de mijnen draaien gewoon door "geen schrammetje "de rest is bij zaak zit onder de brug zit ook nog zo'n puber in het witte huis overigens
-
waar zal ik eens beginnen we hadden bunny als i zien veranderen en bleek nogal wat aan vloot te liggen hier en daar, goede raad is duur en bob was bereid mee te vliegen, dus alles in stelling gebracht blijkt dat deze speler een eigen plan had getrokken. zelf zijn slag geslagen nadat ik hem erop had gewezen Afijn we hadden nog een maan met vloot van Bunny en zag dat bob hiernaast ging wonen Heb contact gezocht met allie genoten van Bunny en mc walter was bereid om mee te helpen. Zag sterren komen…
-
Tja eens moet de nr 1 worden gebeurd niet veel zag deze op een verlaten maan liggen, ondanks gebrek aan kv en gv en recs toch maar gevlogen, resultaat is zeker niet verkeerd Had beter gekund sportieve reactie van Trinorae gehad s6 met je mijnen dat gaat goed komen volgt hier de slag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de Zwerver [NoLeader] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 251.992 Zwaar gevecht…
-
mooie solo meneer zaag het verhaal is duidelijk gier is een zer goede en sportieve speler in mijn belebing en zal hier best wel van genieten Cathar s6 met je rbuild en je incasserings vermogen v mode is zooooo 2019 zit onder de brug wie gaat er winnen best spannund
-
iemand moet de eerste zijn blaze heb ik bestookt met 1500 iprs daarna met vloot erop leuke winst overgehouden S6 met je rbuild nu het rpprt dan maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de Zwerver [NoLeader] ________________________________________________ Ster des Doods 28 Licht gevechtsschip 161.587 Zwaar gevechtsschip 12.437 Kruiser 3.058 Slagschip 1.911 Interceptor 41 Bommenwerper 1.393 Vernietiger 2.237 Reaper 985 Pathfinder…
-
[TOT: 6.026.628.000] Bob de Bouwer [JIGSAW] vs. Hilly [FEFA] (A: 1.571.395.000, V: 4.455.233.000)
Postleuk deze samen werking ik had te kort aan vloot, bob te weinig deut voor recs dus heb ik geruimd Leuk aantal ic trouwens zit onder de brug hopen dat het vanavond niet onder water loopt
-
tweede solo weer binnen 2 dagen Hilly trok altijd netjes zijn vloot terug.... tot vandaag moest een uur wachten voor invliegen deut maar geduld blijkt altijd weer eens te werken ik kwam niet door de sterren helaas maar wel een winstje Hilly s6 met je rbuild ik hoop niet dat er wat aan de hand is met je in deze onzekere tijden weet je nooit nu de slag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-08-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ______________________…
-
mijn project is overal xtal mijn nr 38 kost wel iets aan gs zit onder de brug lekker in het ochtend zonnetje strax weer in de schaduw
-
Soms heel soms krijg je een hekel aan je speler die zo'n opmerkingen naar je slingert die al 4 keer een ban gehad moet hebben , en dan komt het op geduld, meneer heeft al een tijdje zijn nick naam naar mij vernoemd een ere titel tot gisteren vond ik zij vloot onbeheerd kwestie van deut en vliegen Mijn geduld is beloont en de gs kan ik beter gebruken, in mijn project. Hij is wederom de vmode ingedoken en nu mag ie wel blijven s6 met alles en zeker met je woordkeuze De volgende vloten kwamen elkaa…
-
leuk te zien dat mijn oude account weer tot leven is aaqrdig wat nietjes bij gebouwd mooie slag Martin goed te zien dat je nog steeds actief bent in Uni 3 Bassie goede rbuild hopen dat alles goed is met je deze tijd vergt veel van ons allen zit nog steeds onder de brug kom er vandaag ook niet onder vandaan
-
Soms heel soms vind je nog wat in wasat ik had deze vloot niet eerder gespot tot vandaag Marshal s6 met je rbuild mocht ie er komen rest mij u de slag te tonen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.262.930 Zwaar gevechtsschip 11.748 Interceptor 34.661 Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger Marshal Uranus ________…
-
[TOT: 4.750.488.000] Courage [ACTIVITY] vs. EKSTER76-NL [Jigsaw] (A: 684.494.000, V: 4.065.994.000)
Postgefeliciteerd met je solo mooie slag ekster ik begreep dat je te laat kon inloggen , zonde , maar gewoon weer langzaam opbouwen zit onder de brug uiteindelijk wordt het echt zomer
-
na een vmode weer eens ingelogd ik ben de bruggen aan het opknappen nm en dus geen tijd voor ogame Maar vandaag toch de stoute schoenen aan en spios gooien het werkt weer dacht ik en kwam bonsai rapprt tegen helaas had ik rec te kort en duurde lang voordat ze er waren en heeft bonsai een aardige sloot met gs kunnen binnen harken Maar ik heb winst en zeker niet te klagen wel mijn speed vloot gebruikt was achteraf een goede actie zie hier het resultaat On 27-06-2020 --:--:--, the following fleets …
-
In deze uni wilde ik eens rustig bouwen, maar ja soms heb je van die cowboys die wel eens wat proberen, Na 58 spio berichten had ie de stoute schoenen aangedaan en 2 aanvallen waren onderweg Ik had rustig de tijd om de springer klaar te zetten Afijn achteraf vond je het zelf niet zo'n slimme actie De twede slag was leuker geweest, maar die trok je helaas terug ik krijg niet veel puin aan huis dus deze is meer dan welkom voortaan ff eerst aan de brug rammelen voordat je iets wil ondernemen s6 met…
-
zo'n exp vraagt om moelijkheden zit onder de brug kranten verkoop gaat maar langzaam hier in deze uni
-
hier ben ik ook met mijn kranten verkoop begonnen , beetje uitbreiding in deze tijd kan geen kwaad Halloa was altijd netjes on terwijl zijn vlootje binnen was tot vandaag Reactie hallao was goed s6 met je rbuild Mijn vloot is opgebouwd uit expedities ben alleen aan het mijnen bouwen in deze uni align=center] On 27-04-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker de Zwerver [Jigsaw] ________________________________________________ Cruiser 1.464 Battleship 1.238 Battlecruiser 1.597 _…