Search Results
Search results 41-60 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooie ags heren! zie dat jellyfish ze spios als fodder gebruikt! smart move haha doe ik zelf ook regelmatig,sommigen beweren spios werken niet maar heb het zelf meerdere keren gesimmed en het maakt wel degelijk verscheel uit.
-
me eerste hitje,niet me grootste,maar wel me eerste van yildun gepost hihi,een klein nacht bezoekje met me ripjes,spotte hem zonder brandstof en waande zich veilig achter zijn def....nu heeft de admiraal 7000 rips dus die 3000 werden niet gemist vanacht hihi glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller MASTER-YODA [TOXIC] Wapen 220% - Schild 220% - Pantser 220% ________________________________________________ Ster des Doods 1.000 __…
-
het is een tijdje geleden dat ik werd gebanned voor mijn gedrag maar tot mijn grootste geluk heeft deze admiraal nog een aller laatste kans gekregen! hierbij wil ik mijn excuses aan bieden aan heel de comunity!! het was onvolwassen en impulsief! na een behoorlijke tijd in afzondering en afkoeling is deze uni slopende admiraal weer terug! de motivatie om te fleeten is nu dus gestegen met behoorlijke percentages!! het is jammer dat ik niks heb kunnen posten na uriel maar heb in de afkoelings perio…
-
[TOT: 85.190.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. evil activities [RGK] (A: 0, V: 85.190.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 1.984 Slagschip 1.150 Interceptor 1.644 _________________________________________ Verdediger evil activities [RGK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.043 Recycler 4.501 __________________________…
-
ohja zeker force :D:D:D zit te wachtebn totie eindelijk is onder die steen vandaan komt XD
-
whahahaha ja afgesproken hit kan iedereen he,friendly fire whahaha laat me niet lache los vandat was dat het enige sluwe tikie wat je me heb uit kunnen delen daarin tegen hoeveelk subs heb ik vanjou XD en hoeveel keer je main?? klein druifje van me en idd tickeds waren eergistere al gemaakt hoor heb deze dagen hem getest en gos keke mee dus nu wachten opde beoordelening(:
-
dat doe je niet enn dat weetje donders goed haha zoals ik jou aan heb gepakt pak ik nu jou dm broer ook aan ,ik zie dattie nudus nogmeer plaatsten inner leg! kassaaaa haha hoop dattie al zijn rips gebruikkt :D:D:D dan dmik gewoon zooi nietjes intreseert me niet heb nog 15 nmil aan dm op me acount dus kommaaar hahahahahaha skills above money en owjaa ik heh nog steeds die screenshots van jou en die pipo ide op jou wall heeft gereageert dat jij toegeeft scripst te gebruiken op wats app en ook van …
-
hij was gewoon on hoor pipo alleen zijn attack notifyer stoind niet goed ingesteld die stond op spioneren en niet op aanvallen dus die omzijlde ik even jammer johh ban zit er aan te komen ik moest vande gos testjes uit voerenen die heb ik gedaan meneer is zeker weten geslaagt !! dus doei he
-
ohh nee hoor kijk even de uriel hall of fame XD dan zie je hoe erg afgetuigt je bent XDXD dus kom niet praten haha vind het heerlijk dat ik onder je huid zit XD leuke is datjeje tweeling broer nu voor de tram gooit door hem het werk te laten doen en dus inner te liggen ik zal jou verklappen ik dm binne kort even wat astros af en kom overal inner liggen bijje! weettje mis herplaats ik wel gewoon mijn planeten naast jou ,in uriel ben je af gegaan!clown!! en hier in yildun ga jij ook gewoon,kan je …
-
meneer was gewoon online alleen hij had ze attack notifyer op spioneren staan en niet op aanvallend,is btw getest en de gos kijke mee dus hij word binne notime gebanned ,leuke is ga al langer mee en ook dat soort cheaters krijgen gewoon billekoek
-
ZO DE BROER VAN PIRAAT DACHT EVEN INNER TE LIGGEN BIJ DE ADMIRAAL OM INDRUK TE MAKEN<MAAR PIRAAT WAS VERGETEN TE VERTELLEN DAT ADMIRAAL INSI EEN LEGEND IS EN DAT INNER LIGGEN DUS SLECHT VOOR DE GEZONDHEID IS dus bij deze heeft de grote attacknotifier die ik nuheb weten te omzeilen eens even een leuke flinke slap gegeven,bijdeze piraat je moetje schamen de dm vals spelende nr 1 in mijn stelsels te laten koloen zonder erbij te zeggen hoe jou dat afliep in uriel! mis moet de nr 1 toch maar even een…
-
*KNIP* warn voor spam/offtopic - mattieboy - 18/11/2022 03:27
-
en toen werd er weer gebilliebonkt hahaha je weet wat ze zeggen waarje mee omgaat wordhje mee besmet bleh b;leh bleh baba
-
is ook echt de enige speler die die kan pakke hoor hahaha bleh bleh bleh en btw verzin je eigen teksten copycat noobie XD