Search Results
Search results 81-100 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Takeoff: “GF snapt marketing gewoon niet. Wij horen niet maar te accepteren wat zij doen, als ze klanten willen houden zullen ze ons moeten geven wat wij willen. Anders is er wel een ander spel dat we leuker vinden en ons geld aan uit willen geven. Dus hun loss dat ze dit toelaten, meerdere mensen zijn al gestopt hierdoor. Dus beter doen ze wat met al het geklaag van iedereen, en snel ook voordat elke uni gedomineerd wordt door enkele gepushte spelers ” Ik domineer wel maar ben niet g…
-
Kallisto account
PostJe mag ook gewoon zeggen dat je een pushaccount zoekt voor de marktplaats, Hans.
-
Wat denk je nou zelf Plof? Dat er niet steen en been wordt geklaagd in alle communities over die marktplaats? Het is GF dat aan zet is. Wat ik wel met je eens bent; je begint met 1 miljoen deut en na wat rondjes heen en weer handelen heb je ineens 10 miljoen deut. Laten we het er op houden dat het spel er zeker niet leuker van is geworden.
-
[TOT: 26.276.500] Constable Yakini [WVOT] vs. Julius Caesar [Bananana] (A: 1.302.000, V: 24.974.500)
PostNiet heel bijzonder, hij kwam alleen online en kocht wat recs af. Helaas voor mij. Toch nog een leuk winstje. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Kruiser 4.143 Klein vrachtschip 444 _________________________________________ Verdediger Julius Caesar [Bananana] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 5.821 Raketlanceerder 2.000…
-
Lekker hoor! Nog 18 te gaan Zaag, dan heb je me naar plek 2 gepulled. Ben trouwens benieuwd of je nu ook gestalkt gaat worden door Myth.
-
Dikke klapper! Helaas op een allygenootje. Nog niks gehoord van hem.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Kruiser 3.696 Slagschip 1.060 Interceptor 735 Bommenwerper 728 Vernietiger 342 Reaper 258 _________________________________________ Verdediger Engineer Fay ________________________________________________ Klein vrachtschip 503 Groot vrachtschip 54 Licht gevechtsschip 670 Zwaar gevechtsschip 276 Kruiser 102 Slagschip 90 R…
-
[TOT: 39.909.000] Constable Yakini [WVOT] vs. Corona Light [Bananana] (A: 3.490.000, V: 36.419.000)
PostFarm van de uni ook weer paar keer bezocht. Onder andere deze. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Kruiser 3.496 Slagschip 444 Interceptor 734 _________________________________________ Verdediger Corona Light [Bananana] ________________________________________________ Klein vrachtschip 659 Groot vrachtschip 487 Licht gevechtsschip 217 Zwaar gevechtsschip 21…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] ________________________________________________ Kruiser 2.333 Interceptor 749 _________________________________________ Verdediger Vice Pavo [Bad] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.853 Groot vrachtschip 91 Licht gevechtsschip 2.110 Zwaar gevechtsschip 700 Kruiser 2 Spionagesonde 225 _________________________________________ Na het ge…
-
Netjes! Stephanie laat niet veel steekjes vallen maar tis bijna je buurvrouw daar
-
Lucky you! Volgens mij is de halve uni al is op hem gevlogen maar altijd kwam ie weer online. Jammer dat de vrachters niet gevuld waren
-
Zo Indy daar ging je expo vloot maar volgens mij savede je al niet. Lekkere slag en winst!
-
[TOT: 102.330.000] Constable Yakini [WVOT] vs. Bandit Fenrir [los] (A: 17.753.000, V: 84.577.000)
PostHij was bijna 2 uur off. Z'n internet lag eruit. Gelukkig hebben ze in Belgie geen 4G als backup. Kreeg als dank van z'n allygenoot wel een kristalboost en vannacht nog een aantal mislukte maanvernietigingspogingen. Was alweer 14 jaar geleden dat ik dat heb mogen meemaken. Ik kom graag nog een keer bij Los op de koffie. @Notuul De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [WVOT] __________________________________________…
-
Lekkere klapper! Jammer dat er niet wat meer gsjes in die bootjes zat. Wel goed dat je hem nu gesloopt hebt, want hij stopte elke dag veel te veel punten in die bunker.
-
[TOT: 180.508.000] Constable Yakini [CCS] vs. Senator Concordor (A: 34.056.000, V: 146.452.000)
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [CCS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.560 Zwaar gevechtsschip 2.553 Kruiser 1.962 Slagschip 958 Interceptor 717 Bommenwerper 670 Vernietiger 307 Reaper 172 Pathfinder 1.579 Groot vrachtschip 1.512 _________________________________________ Verdediger Senator Concordor ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.27…
-
Lekker Bro! Oh nee dat ligt gevoelig, lekker Ro! Nog maar 500 miljard voordat jullie weer quitte staan!
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
PostIk weet niet of die de threat ervoor is, want het is de slag van Saw. Maar ik snap zeker het punt van Bro. Wat er nu gebeurt kan en mag volgens de spelregels. Maar het klopt natuurlijk van geen kant dat je in feite met 200 miljoen metaal met wat heen en weer handelen met een vriend even een paar miljard vloot kan kopen. Of van 200 miljoen metaal met wat handelen 300 miljoen kristal kan maken. Als ouwe lul uit uni 4 hou ik van old skool fleeten maar nu gaat het om expo’s doen en marktplaats vrien…