Search Results
Search results 101-120 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Merge/grave regels.
PostDe huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen. Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
-
Dit is toch stiekem wel gniffelen na alle grootspraak. GLRB aangezien je na alle "investeringen" (tussen haakjes, want met investeringen maak je normaal gesproken positief rendement) vast niet het account hebt weggedaan. En enjoy de winst Zippy !
-
Volgens mij kan je beter een ingame helpchat laten aanmaken per universum. Stop er wat ervaren spelers in die vragen van de nieuwe aanwas beantwoorden en je hebt waarschijnlijk meer resultaat. Veel nieuwelingen zijn niet eens bekend met het forum, of gaan niet de tijd nemen om een boekwerk van een handleiding door te nemen. Neemt niet weg dat dit spel wat je ook doet een gigantisch hoge drempel heeft om nieuwe spelers te behouden.
-
Ik wist klaarblijkelijk niet eens meer van het bestaan af van die paar GV . Have fun met de winst! Al zal er niet veel over zijn als je een melkweg over vliegt met 500K IC !
-
merge maart 2023
PostQuote from Vogel: “Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest. voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden ” Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Misschien kan het team daar wat over delen?). Maar de merge opzet is wel leuk gedaan, met het idee om de nieuwere uni's wat uit de luwte te houden. Niet dat dit een verschil maakt met de huidige graveyard-regels..…
-
merge maart 2023
PostQuote from Vogel: “U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD ” Mwah goed is iets relatiefs.. ik geniet zelf ook liever van 10x eco i.p.v. slechts x8, dat scheelt gigantisch ! Als we dan als uni 3 niet de mogelijk krijgen om te verhuizen, laat ze dan op zijn minst de eco specs verhogen.
-
merge maart 2023
PostWat ik vooral raar vind is dat spelers uit iedere uni mogen kiezen uit nieuwe specs, behalve spelers uit uni 3?
-
merge maart 2023
PostQuote from veteraan: “Gooi er gewoon een 4de merge bij, dat lijkt me echt een mooie tussen optie. Kan je na een jaar ofzo van 4 naar 1 of van 4 naar 2 Quote from Robbendinho: “Dus mensen zien graag dat alle nieuwere unies als kanonnenvoer naar de meest sterke unies gaan... Gooi gewoon alles samen dan ” Om dit ook tegen te gaan. ” Het idee is leuk, maar wat probeer je met een extra uni te bereiken? Er zit namelijk al iemand met een miljard punten aan vloot in de nieuwere universums. Die verhuist …
-
Quote from Piraat: “tijd dat er een merche komt naar zaga met jullie mooie samen werking !!! ” Een spaarvarkentje aan euro's spenderen en er komt ineens wel heel veel geknor uit hoor ! Heerlijke slag hoor heren, die waande zich waarschijnlijk toch net even iets te veilig.
-
merge maart 2023
PostUni 3 Deimos Zagadra Hetzelfde als vorige keer, dan heb je weer een mix van defensief, gebalanceerd en offensief. Sleutel desnoods wat aan de specs, maar meer uni's in stand houden heeft niet zoveel zin.
-
Laat de veiling beginnen! Ik start met 1 kaartje naar Artis zodat je mij kan bewonderen.
-
Quote from n00b: “Het verschil is dat het nu geen verplichting is. Binnen redelijkheid kan je het nu verdelen zolang het niet ten koste gaat van de lagere speler(s). ” Dan bied je enkel hogere spelers dus meer ruimte om te sjoemelen? Iets wat nu goed geregeld is en zwart-wit is vastgelegd maak je vrij grijs en wazig door de regel te schrappen. Want de vlootverhouding-verdeling geeft al een minimumgrens aan waardoor de verdeling niet ten koste kan gaan van lagere spelers. De hogere spelers kunnen…
-
De vlootverhouding-verdeling zou je ten alle tijden moeten willen behouden. Ga je die regel weg doen dan verlies je juist veel samenwerking in het spel, voornamelijk de samenwerking met lagergeplaatste spelers. Als speler met een behoorlijke vloot ga je wel 2x nadenken voordat je een aantal lagergeplaatste spelers uitnodigt voor een AGS. Bij iedere toevoeging aan de AGS wordt je winst weggeslikt. Terwijl het de lagergeplaatste speler vaak niet om de winst gaat, maar om het kunnen meedoen met de …
-
Samenvattend: De een verkoopt pixels voor euro's tot een bedroevend niveau en is zelf ook indirect betrokken geweest bij niet al te frisse acties. De ander was altijd al een heethoofd en dit had je van mijlenver kunnen zien aankomen. Als je enkel onder 100 voorwaarden een account uitleent, leen dan gewoon geen account uit. Conclusie: popcorn pakken en genieten hoe het eraan toegaat bij sommige spelers.
-
Gewoon overgaan naar de .org board, dat lijkt mij de makkelijkste optie. Dan heb je tenminste een functionerend forum i.p.v. een nieuw forum met allerlei kuren. Met een Nederlandstalige NL sectie kleven er ook vrijwel geen nadelen aan vast.
-
Lekker bezig ouwe smulpaap !
-
Have fun met de goodies, niet meer omkijken naar je bootjes vanwege luiheid en dan krijg je dit ! Maar het verhaal is wel wat raar op deze manier.. als je rust wou hebben dan is het toch wel frappant dat je op dag 1 na binnenkomst met een nieuw account bij mij gaat aanbellen met spionagesondes. Helemaal na dat kinderachtige gedrag van je met je vorige gesloopte account unsure.png !
-
Quote from Klapstoeltje: “zoals ik al aangaf is mijn commentaar niet naar de heren van Whololo. Die hebben niets misdaan en hun kans gegrepen en dat snap ik volledig. Niets anders dan lof en complimenten. Echter voor Mattieboy heb ik geen goed woord over. 14 uur na het verwijderen van de vriendenlijst snel vliegen.... dan ben je gewoon bang en heb je geen fatsoen in je flikker. Ik ben open geweest over de overnemer en vanaf wanneer. Dat heb ik duidelijk gecommuniceerd... Dat je dan toch besluit …