Search Results
Search results 421-440 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nadat MrSaw mij net voor was op vliegenier ging ik vanavond ijverig spyen en checken... Twijfelde heel even toen ik deze spotte, maar toen ik een paar timers zag verschijnen snel de gok genomen Gelukkig niet te lang, want redelijk snel na de hit kwam hij on! Pech dat je internet problemen had op een moment dat ik actief aan het kijken was, je hebt nog 100m kunnen redden voor een rebuild.. Onderzoekjes om je recs te versnellen duren ook veel te lang.... iig nog een strakke 1mld winst over glrb! …
-
Solo Nr1 [TOT: 2.488.965.000] MrSaw [Psy Corp] vs. MR-X [UWS] (A: 475.310.000, V: 2.013.655.000)
Postpffff ik spotte deze met *, keek ff later maar die * bleef hangen... Waarschijnlijk was dat mrsaw zn spy... en die heeft em! tsja... heerlijk gedaan, kan niet anders zeggen! Vliegenier, glrb
-
nee klopt niet, want ik zat nog steeds in mijn eigen ally! ookal was ik geen grondlegger
-
daar is iets verkeerd gegaan met de merge gok ik... Weer mensen uit vmode gehaald bij mergen? naja.. jullie hebben dr profijt van, hf met de gs
-
wordt dit ook gepost? nouja, ik was idd iets te lazy.. ff op laag pitje gelauncht en gaan koken, ff vertraagd, dacht niet dat je dit zou doen omdat ik best wat def kapot zou maken... Ik had het mis wel leuk dat je al mijn getallen zo in het verhaaltje stopt gl@rb aan mezelf
-
die pip... wordt vaker gecrasht in 1 week dan swami in al zn tijd hier in zagrada gl@rb
-
leuke vlootshow zo def... gl@iets-anders-bouwen
-
[TOT: 245.170.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 6.252.000, V: 238.918.000)
PostGevalletje 6x speed en fftjes te lang over je check doen Gelukkig ook de puintjes kunnen ruimen dit keer Glrb/sparen! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 10.000 Interceptor 17.069 _________________________________________ Verdediger Director Tau [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15 Groot vrachtschip 16.000 Lic…
-
Had het de afgelopen dagen ff druk... dus bij deze enkele dagen na de merge mijn binnenkomer in zagrada. Dat er veel mogen volgen Def heeft ~ 100m puin kunnen ruimen, snel mn recs versnellen.... glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Interceptor 8.000 _________________________________________ Verdediger Marshal Spacecake [ESA] __________________________…
-
Wat een prachtige binnenkomer HT!!! Super geprofiteerd van een fatale fout van de def Je hebt niks te klagen mrsaw, voorsprong of niet, je had gewoon moeten saven. Plus 50min off blijven na een hit in 6x speed had je sws een goed deel van je vloot gekost de 1e dag na de merge enjoy de gs aanvallers PS. helemaal niet ongewoon om met 10m punten (wat HT had) nog geen hyper 15 te hebben...
-
terwijl ik mijn ogen blind zat te staren op dit meesterlijk briljant stukje sloopwerk viel mij ineens je sig op (best raar eigenlijk, want de slag is zo jaloersmakend dat je ogen er vastgelijmd aan lijken te zitten) nu ben ik jaloers op je slag en je sig.. de kwelling!
-
los van alle beschuldigingen ben ik best wel jaloers op deze slag...
-
DM kopen...
Posttuurlijk kan je die korting krijgen! die krijg je door nogmaals dm te kopen
-
Melkwegoverzicht
Postohh super! dat was em, thx
-
Melkwegoverzicht
PostHeeft iemand anders ook ineens dat van alle actieve spelers de planeten 'gedimmed' zijn? Net zoals de vakantiemode spelers. I'tjes en zwakke spelers zijn wel normaal qua felheid..
-
Feature: Wormgat
PostIn de discussie over vmode abuse voerde ik als argument aan dat het onmogelijk is om te saven wanneer een speeduni een bepaald stadium heeft bereikt. Een plaatsing van maan naar maan kan immers redelijk makkelijk teruggetimed worden. Mijn idee is dus om de plaatsings save weer vrijwel 100% veilig te maken door middel van een feature. Net als dat bij hyper motor 15 je recs sneller worden, krijg je de optie een wormgat te activeren bij een plaatsingsmissie. Dit zou dan een 'vinkje' zijn dat je kan…
-
Laat ik het anders verwoorden. Jullie willen dus omdat in heel .nl een aantal vmode hoppers is die op 2 handen te tellen zijn de speelmogelijkheden van honderden spelers in veel drukkere en voor GF veel lucreatievere domeinen onmogelijk maken? Bovendien, zoals ik al meerdere keren laat zien maken save skills in sommige gevallen niet meer uit. Kan je mooi laten zien hoe je maan - maan plaatsing teruggetimed is door duizenden rips. Mag je mooi op het board onder je geposte hitje posten hoe goed je…
-
Quote from swami_dude: “Overigens heb ik ook op .org gespeeld en lijkt mij jouw voorbeeld wel een beetje overtrokken. Ja er is daar meer activiteit en ja daar worden sneller manen gepopt. Maar ik weet niet wat voor persoonlijke vetes je uitgelokt hebt om letterlijk gehunt te worden zoals jij omschrijft. Wellicht moeten ze vmode hoppers met dikke vloot daar ook al niet rolleyes.png Tenzij .org in de afgelopen jaren actiever is geworden dan eerst... ” Hitje op quantum.org van afgelopen woensdag Wa…
-
Beetje concreter jongens... jullie stellen allemaal mooie dingen voor wat betreft vmode hoppen voor de .nl servers... maar gaan die vmode regels niet op alle servers gelden? Zo ja, hoe zit het dan op de servers waar het niet dood is? Zoals ik heb aangegeven in het voorbeeld hierboven is geen enkele middelmatige vloot meer veilig en anders is het account onbespeelbaar. Zo nee, denk je dat GF specifiek iets gaat doen aan een ergernisje van een kleine server als .nl? Ik denk het niet. Allemaal leuk…
-
Ik denk dat vmode hoppen in .nl inderdaad aangepakt kan worden omdat het daar niet nodig is. Echter als je een beetje fleet acc hebt in, ik noem maar, quantum.org (5x speed) kijk je al snel naar 10-20-30-40mld aan vloot. Een behoorlijke vloot, waar flink wat tijd in heeft gezeten. Stel je hebt 2 save locaties waar je op plaatsing kan saven met een flinke turtle op elke save maan + raket silo 10 of whatever op elke bijbehorende planeet, een behoorlijke investering. Dan klapt de nr 30 van die uni …