Search Results
Search results 61-80 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mattieboy
PostHet heeft even mogen duren met alle perikelen de afgelopen maanden, maar je bent dan eindelijk Full GO. Congratz man.
-
[TOT: 22.163.097.000] Zippp [Next] vs. teletubbiebal [WOM] (A: 3.570.518.000, V: 18.592.579.000)
PostQuote from Zippy: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik denk wel dat TS het meeste werk heeft gedaan in dit topic ” paar klikjes en vervolgens een half uurtje wachten...zoveel werk was het niet ” Ik moest 30 sec wachten, omdat ik net een post had gemaakt -.- Beiden dan maar same effort
-
[TOT: 22.163.097.000] Zippp [Next] vs. teletubbiebal [WOM] (A: 3.570.518.000, V: 18.592.579.000)
PostQuote from Zodiack: “Je bent lekker bezig ” Thanks man, just doing mah thing Ik denk wel dat TS het meeste werk heeft gedaan in dit topic
-
PostSimpele spot, check and pin
-
Deut is altijd fijn Pinned
-
Quote from Ghoulas: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “En daar gooien we even een pin op. ” Vergeet je hem niet in de solo top 10 te zetten ” Dat gebeurt na een aantal dagen, zodat we even je slag kunnen showen natuurlijk. Bragging rights enzo
-
En daar gooien we even een pin op.
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Ok ik snap het verhaal Maar 1000 lg vernietigd is wel meer dan 5% maar geen 150.000 punten Toch kreeg ik daar wel een vlootkerkhof; dat klopt dan ook niet?? En waar staat dat er voor een ‘aanvallend vlootkerkhof’ deze drempels gelden. Het is nergens te vinden; ook niet op andere servers of in andere talen ps! Ik zal het ticket hierover nu ongemoeid laten ” 150.000 eenheden. Je verliest met 1.000 lg wel 4.000.000 eenheden. Eenheden zijn de totaal aan gs die je uitgeg…
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Klein vraagje dat niet specifiek met de aanpassing van klasse heeft te maken. Weet iemand waar je alle info kunt vinden mbt specifieke extra voordelen bij de diverse klassen? Ík begreep dat bij generaalsklasse je pas een daadwerkelijk kerkhof krijgt bij verlies van meer dan 150.000 eenheden én meer dan 5% totaal verlies van je vloot. Ik kan dit nergens terugvinden! Gisteren kreeg ik bij een maankans met 1000 lg op een speler zelfs een vlootkerkhof terug.....maar een…
-
Quote from Krokodillenvanger87: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ala jij +2 wsp hebt, dan heeft een alien en piraat dat ook gewoon, dus ik zie daarvoor 0,0 meerwaarde in. Het is enkel gunstig in pvp gevechten, omdat je dan iets meer kan hebben dan dat itje waar je op zult vliegen. "Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst in mijnopbouw". Ik zie hier nog steeds niets in, want al ga je met ontdekkersklasse enkel voor de gs en vloot, kan je al met gemak 2 tot 4 keer meer inkomsten genereren d…
-
Ala jij +2 wsp hebt, dan heeft een alien en piraat dat ook gewoon, dus ik zie daarvoor 0,0 meerwaarde in. Het is enkel gunstig in pvp gevechten, omdat je dan iets meer kan hebben dan dat itje waar je op zult vliegen. "Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst in mijnopbouw". Ik zie hier nog steeds niets in, want al ga je met ontdekkersklasse enkel voor de gs en vloot, kan je al met gemak 2 tot 4 keer meer inkomsten genereren dan het grootste account in jouw uni kan waarborgen met 7x speed. …
-
Expo nerf
PostQuote from Yoshi: “Quote from RastaMen: “Ik denk dat die expeditie's met piraten en aliens best zouden kunnen werken, mits het te vinden percentage aan puin hetzelfde is voor de generaal en de verzamelaar. Je kan navigators kopen op de marktplaats, en puin op positie 16 is gewoon te ruimen, de optie is er dus wel. ” Als alle percentages hetzelfde zijn, wat is dan nog het nut van de discoverer? ” Verkorting onderzoekstijd, meer velden bij nieuwe kolonies, just to mention a few.
-
Niet verkeerd. Prikkertje erop
-
Expo nerf
PostQuote from Compro: “Maar aan het eind van de streep zou je winst moeten maken. Stuk kleiner dan nu, maar nog wel winst. Misschien dat je de eerste 5000 expos pech hebt, maar hoe groter je n hoe waarschijnlijker dat je winst draait. En alles beter dan niks doen in dode uni's ” Hoe groter de vloot op expo te sturen, hoe meer je investeert in vloot en brandstof. Ik heb momenteel al soms 4 dagen geen gevecht. Ik verbruik al per expo gewoon 160 miljoen deut. Ook al heb je dan 15 miljard deut liggen. …
-
Expo nerf
PostJe zult altijd spelers hebben die geluk hebben met expo en dan nog steeds geen zwart gat pakken. Hetzelfde als spelers die continu zwarte gaten aantrekken en daarmee laag blijven. Ik heb al 3 maanden geen zwart gat gezien bij mij, dus ik blijf gewoon af en toe expo versturen. Dat verandert niet na de update.
-
Lekkere winst zo. Pinned
-
Expo nerf
PostQuote from paul-maximilianus: “Generaalsklasse die een verhoogde opslag krijgt bij de padvinder ..... die ze niet kunnen bouwen toch? Handig! ” Maar iedereen heeft ze toch al, want 99% is momenteel toch ontdekker. Dus je winst eruit slepen