Search Results
Search results 101-120 of 280.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostLekker slagje hoor Dit account was al uit bro voordat ik weer uit vmode kwam hoor Had ik niks mee te maken. Is het niet ook een oud Playbook account btw? 100k ic zijn er wel beetje weinig..
-
[TOT: 1.118.461.000] Fire rain [Bro] vs. ReWinD [Playbook] (A: 109.282.000, D: 1.009.179.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “trots wezen op je 11 mil verliezen slag wauw te triest rewind vlieg op je nog voor winst maar agh maak je jezelf maar sneu ventje ” Mooi dat iemand die deze tekst produceert anderen gaat vragen om dingen naar abn te vertalen Jammer dat er geen winst in de bash zat, maar dat is met 5 raidjes op wat itjes wel weer gecompenseerd.
-
[TOT: 201.434.000] Plofkop [BIRDs] vs. Raisingrose [GZV] (A: 1.860.000, V: 199.574.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostTransportje gecounterd, de rest bleef ook liggen. Goede reactie gehad, Raising had een Ziggo storing in huis. Denk niet gedacht aan mobiel internet De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Slagschip 8.000 _________________________________________ Verdediger Raisingrose [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.062 Groot vrachtschip 8.784…
-
[TOT: 265.298.000] ReWinD [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 32.936.000, V: 232.362.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostPrachtige slag! Het is maar wat je met je nachtje vrij wilt doen.
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostQuote from JamesCameron: “ik denk dat sommige mensen het belangrijkste punt in dit topic perfect benoemen: namelijk dat @Plofkop de grote noob van zaga aan het worden is. @Plofkop NOOB! Gl@rb zodat we je vaker kunnen crashen! ” Stiekem ben ik jullie gewoon een boost aan het geven voor een volgende merge.
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostTen eerste: NICE ik ben ook avatar weer aan het rewatchen (laatste seizoen alweer). Daarnaast was ik al verbaasd dat jullie mijn def zo groot lieten worden. Als ik jullie was had ik precies hetzelfde gedaan als wat jullie vannacht gedaan hadden Savede 4/5 keer op teruggetrokken plaatsing, maar voelde me stiekem wel veilig om kolo te saven vanaf het maantje bij 30 miljard def. Ging gisteren na training nog wat bier drinken, en daarom thuis laks kolosaveje gedaan. En hou dit topic lekker vrij van …
-
Quote from INSIDIOUS: “lekker me gang laten gaan jonges XD slim oorlogvoeren bestaat uit goede voorbereidingen doe maar stoer nu het nog kan,straks ben ik te groot te snel en is me wraak te zoet ;p ” Te snel.. haha. heb je het verschil in tijd bekeken met je nietjes? in 1x speed nog wel. Het vershil tussen hrm 10 en 15 is ongeveer 10 minuten over 10 stelsels vliegen. beide vluchttijden hoger dan 1 uur.
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Plofkop - - Hall of Fame
PostHeb je al meer def gebouwd Takeoff? Gezellig topic wel!
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “howhowhow takeoff speelt weer? had ik jou niet weggejaagd jochie? Ga eens terug waar je heenliep. zelf posten? typerend voor iemand die geen ruk bereikt en zijn vloot verschroot toen het warm werd. mogelijk toch eens terug naar zag gaan kijken want ik hoor dat die bromo's het terug hoog krijgen nadat ik heb opgeruimd. hf spending rewind ” Meh het is allemaal nog redelijk hetzelfde hoor, maar kom gezellig terug!
-
Plofkop - - Hall of Fame
PostGa eens meer def bouwen Takeoff!
-
Quote from rcthans: “begrijp ik het nou goed dat je met de marktplaats kunt saven? Aanbieding doen en annuleren als de aanval over is? en wat zijn dat voor conversie rates? 20000 is maximaal 27206 kristal (1,36) en dan lever je ook nog 1k kristal in aan marktkosten? ” Als het goed is kun je geen marktplaats bod dinges maken als je aangevallen wordt. Quote from Piink: “The marketplace will lock itself on coordinates under attack 10 minutes before the attack takes place. ” board.en.ogame.gameforge…
-
Quote from INSIDIOUS: “hahaha daar is een rede voor haha je ziet me vanzelf keertje aan komen,en ja dat me team mis is gecrashed is minder maar voorlopig hebben jullie mij nog niet haha ,beter jullie best doen jonges ,het is al en tijdje 3 tegen 1 en ik vlieg nog steeds,(; binnekort zal ik is gaan beginnen ,met het uit dunnen van jullie alli,zoals davy met mijn ali heb gedaan dus safe maar goed!(; jullie hebben mij telang me gang laten gaan heb impulsrecs bijna hyper recs,nog even me wps krikken…
-
Was weer leuk! Lekker tijdens het heen en weer rennen tussen computers die resultaten aan het kweken zijn voor mijn scriptie gelukkig nog de tijd gevonden om wat vloot te kunnen timen. Helaas maar een klein deel omdat het ver vliegen was en ik niet genoeg deut op de goede maan had... Maar winst = winst, succes met de rebuild Octo!
-
[TOT: 1.680.601.500] JamesCameron [Playbook] vs. Lurtz [Bro] (A: 244.282.000, D: 1.436.319.500)
Plofkop - - Hall of Fame
PostOuwe pestkop! lekker winstje hoor
-
[TOT: 401.413.000] Plofkop [BIRDs] vs. Raisingrose [GZV] (A: 5.640.000, V: 395.773.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Gorilla: “Noem je dit nou een forum waardige hit? Wat zijn de tijden toch veranderd. ” Vroeger, toen dik zijn nog in de mode was, was alles beter.