Search Results
Search results 41-60 of 103.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)
Atlas - - Hall of Fame
Posttriestigheid alom deze antwoorden Ben ook wel klaar met dit zielige zooitje hier. Dm die ik gebruikt heb kwam uit expo en beloningen, waar jullie maar even overheen lezen. In het begin van deze uni had ik tijd over en heb door er heel veel uren in te steken, ook in de nacht meer expo’s gedaan dan een ander, ook nog wat slagen gehad die ik niet post omdat dezelfde nijdassen altijd antwoorden met negatief gedoe. Communitie van lik mijn vestje hier. Succes met het wentelen in je negativiteit, dit i…
-
[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from KoekieMonster: “Quote from Atlas: “Ik heb 2 bedrijven nu, en als ik wil koop ik ook een eerste plaats en je huis erbij, maar dan ga ik ook voorbij aan de mensen die gewoon plezier aan dit spel hebben zonder er veel voor te hoeven betalen. Zal wel aan je instelling liggen, veel narcisten kunnen ook niet tegen hun verlies. Maar veel plezier in je gekochte spelletje ” Knap hoor, 2 hele bedrijven; grote jonge!Als je denkt tho dat je in Ogame "veel voor te hoeven betalen" om eerste te staa…
-
Atlas - - Hall of Fame
Postklopt dat ik in v mode gegaan was, wou je ingame nog een feli geven, maar dat kon dus niet. V mode had te maken met Prive, had je spioos nog wel zien komen maar kon niet saven op dat moment, jouw mazzel. Maar goed gespot en gevlogen. Recs gemaakt met wat ik uit beloningen en expo’s heb gehaald, dus niet met gekochte dm zoals jij. Jij zet mensen op de ignore lijst omdat je geen kritiek kan hebben. Een spel wordt normaal gespeeld met gelijke kansen, maar jij zal wel van je baas een berg dm coupons…
-
[TOT: 319.397.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Heineken is vies [GZV] (A: 36.636.000, D: 282.761.000)
Atlas - - Hall of Fame
Postlekker zo’n spy maatje, beter je naam omdopen naar Flutterspy. Heineken had zijn naam gisteren iets te letterlijk genomen op het terras Maarja, beter een leuke middag avond, dan de hele dag naar je schermpje loeren. Heineken, een goede rebuild. Aanvaller maat, goed gespot, en jilian heeft goodys zat om uit te delen, dus dat komt wel goed denk ik.
-
[TOT: 1.132.232.000] Ghostface [STONKS] vs. GraL (A: 284.516.000, V: 847.716.000)
Atlas - - Hall of Fame
Postniet alleen de sprongpoort afgekocht, gewoon het spel gekocht lol Maarja, dm spelers die elkaar afslachten is alleen maar goed voor het spel En alsnog een draw ondanks dat de vloot in een dag verdriedubbeld was Sim kapot?
-
[TOT: 454.465.000] Thalion Heru [PaK] vs. Vulcan [GZV] (A: 36.082.000, D: 418.383.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from Thalion Heru: “Quote from Atlas: “Quote from Lange Giraffe: “Quote from Knowledge: “Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch ” Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met…
-
[TOT: 454.465.000] Thalion Heru [PaK] vs. Vulcan [GZV] (A: 36.082.000, D: 418.383.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from Lange Giraffe: “Quote from Knowledge: “Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch ” Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar nie…
-
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “ ”
-
Atlas - - Hall of Fame
Posteen knuffel van een vent zit ik niet op te wachten Als je een leuke vrouw hebt kan je ze langs sturen. Wordt het ontbijt wel wat later
-
Atlas - - Hall of Fame
Postlol, jullie is jodenvolk in de volksmond. De nr2 die alleen het dm kopen niet kon bijhouden en Kroketje hadden nu eenmaal een slechte verstandhouding, anders had pak hem graag ingelijfd. De enige die actief fleete was fonzy, dat hij zijn vloot liet slopen was einde competitie Maar succes hier, ben met mijn laatste uni bezig, gelukkig een fleeters uni, niets voor jullie
-
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from Thalion Heru: “Lol zo sportief op de zaterdagochtend. Wellicht behoefte aan een potje voetbal? ” als jij meedoet wel Maar of je dat leuk vind weet ik niet Maar ik hou het maar bij mijn hond uitlaten. Ik zie die lange al aan de ontbijt tafel zitten, met zijn vingers knippen naar zijn vrouw dat hij nog koffie of jus wil, lijkt me echt eentype voor, of heb jij het ontbijt bezorgd? jullie zijn alleen actief als de uni dood is, haal je ook nog een beetje plezier uit het spel Succes met de …
-
Atlas - - Hall of Fame
Postaltijd al een hekel gehad aan ochtend mensen, maar gefeliciteerd hoor, geen zin meer om te saven daar. Binnenkort zal de uni wel weer van jullie zijn, als er weer 4 spelers over zijn. Heb je weer wat om te biechten zondag
-
[TOT: 6.688.164.000] Jenske [GZV] vs. Teletubbiebal [PaK] (A: 936.056.000, V: 5.752.108.000)
Atlas - - Hall of Fame
Posten de Belgen spreken over het algemeen beter Nederlands dan wij zelf
-
[TOT: 7.005.000] Ghostface vs. freddy krueger [SPCO] (A: 3.112.000, V: 3.893.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostHaha, onze DM abuser Kevin, LOL het gaat er meer om dat als het geleidelijker gaat dat meer spelers het expo gebeuren, waar dit spel tegenwoordig om draait kunnen bijhouden. nu heb je ongeveer 500gv nodig per expo, de meeste kunnen na 4 dagen net een gv bouwen. het gaat niet meer om slagen maken helaas. nu propt GO Jillian er in 3 dagen denk ik een paar honderd euro in en heeft de rest het nakijken, als hij dat uit smeert over 2 weken ofzo dan stond hij ook eerste maar waren de verschillen minde…
-
[TOT: 226.038.000] Thalion Heru [PaK] vs. Vulcan [GZV] (A: 0, D: 226.038.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostGoed gezien, feli, dacht dat ik alles gesaved had, dat is het vervelende van infinity, je ziet in het overzicht alleen dat de gs weg is, had de vloot nog moeten springen, zucht, weer 3 rondes expo naar de klote
-
[TOT: 7.005.000] Ghostface vs. freddy krueger [SPCO] (A: 3.112.000, V: 3.893.000)
Atlas - - Hall of Fame
Postslechte slag Jilian, een draw, zelfs als je het puin had dan was het niet veel winst. ook jammer dat de Go's het voorbeeld geven voor Pay2Win, maar natuurlijk wel goed voor je baas natuurlijk. niemand die er ook geen honderden euro's, of misschien DM coupons instopt kan dit (expo) geweld bijhouden. niet zo raar dat de uni's net zo snel leeglopen als ze vollopen 7 x zoveel punten dan de nr. 2 die ook dm erin propt als water. jammer van het spel, maar bijna zomer, dan stoppen de meeste toch. dit h…
-
[NEW#1AGS][TOT: 53.913.946.000] Jenske [GZV] & Vulcan [GZV] & Eierbal [GZV] vs. Borgie [HZN] (A: 13.467.568.000, V: 40.446.378.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from KoekieMonster: “"Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan", hoe is dit een valide argument tegen de hypocrisie van Gier? Misschien kan ie over zn afscheidstopic en DM gezeik zeggen dat ie "er geen actieve herinnering aan heeft", werkt in de politiek ook. Blijft hoe dan ook hypocriet, maar dat mag. Ook wel weer veelzeggend dat zn henchmen zijn reputatie verdedigen en hijzelf nergens te bekennen is; wss omdat ie goed weet dat ie een hypocriet is Anyways, over de slag; hoeve…
-
[NEW#1AGS][TOT: 53.913.946.000] Jenske [GZV] & Vulcan [GZV] & Eierbal [GZV] vs. Borgie [HZN] (A: 13.467.568.000, V: 40.446.378.000)
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from KoekieMonster: “"Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan", hoe is dit een valide argument tegen de hypocrisie van Gier? Misschien kan ie over zn afscheidstopic en DM gezeik zeggen dat ie "er geen actieve herinnering aan heeft", werkt in de politiek ook. Blijft hoe dan ook hypocriet, maar dat mag. Ook wel weer veelzeggend dat zn henchmen zijn reputatie verdedigen en hijzelf nergens te bekennen is; wss omdat ie goed weet dat ie een hypocriet is Anyways, over de slag; hoeve…
-
Atlas - - Hall of Fame
PostQuote from Argentum Sol: “Funny guy, @Atlas. In het account van Borgie zit 2x €50,00. In de mijne 2x €25,00 xD En dat voor 2x 3 maanden legerleiding. Dit alles gespreid sinds de opening van Oberon tot nu. Je kan dan niet écht spreken over een DM-account Geen statements maken die op [modder / kak] (schrappen wat niet van toepassing is) zijn gefundeerd. Daar maak jij je alleen maar belachelijk mee, lieverd Borgie is gewoon een gek die dit spel quasi constant speelde. Wat hij heeft bereikt is puur …