Search Results
Search results 41-60 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Bolder: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “. Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit. ” lol, het is gewoon een gevechtsrapport HT!!De manier waar op, naaislag, ja zeker, maakt geen fuck uit!! Er zijn legio post's die daar niet op doelen dus doe je niet mooier voor met je air boksen. knipmet dit, sorry maar meer kan ik er niet van maken. Komt nog bij dat het niet je eerste ****hit is! mooi …
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “Quote from Bolder: “Quote from Barney stinson: “en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven? we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet. enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen. want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt. ju…
-
Quote from Bolder: “Quote from Barney stinson: “en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven? we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet. enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen. want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt. jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat w…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Barney stinson: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... ” kijk daar heb je weer een aanname en een oordeel .you can hate …
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... ” kijk daar heb je weer een aanname en een oordeel . you can hate the game not the players
-
Quote from Trucker: “Hmm, waar te beginnen? Bij mij is ogame altijd een fijn tijdverdrijf geweest, heb dan ook niets anders te doen. (blabla, korsakov, dat is wel geweten ondertussen) Volgens mij is ogame een spel waarbij je vrienden verdedigt. Dat heb ik in het geval van Alien toen ook gedaan. Als ReWinD (niet in mijn (ex)allie) slim was geweest had ie die slag tegen hem ook kunnen voorkomen door simpelweg de lanx te gebruiken. (ja die aanval was op een planeet van Alien) Wat mij vooral tegen d…