Search Results
Search results 41-60 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Jammer dis, maar shit happens Zoals Sander vroeger zei,no save nog fleet
-
[TOT: 242.026.500] Caissa [TIG] vs. Discipline & Majestic [Audi] (A: 213.124.000, V: 28.902.500)
PostHet ziet er uit dat hier de Top spelers het grootste woord hebben ontopic nette ninja
-
Quote from FlyingFluut: “Quote from 3Tears: “Mijn vertrek heeft zijn sporen achtergelaten, rebellie stijgt in dit universum en vult langzaam het machtsvacuüm. Goed bezig jongens. Excel, het allerbeste, we zullen elkaar privé schrijven. ” Vanwaar je vertrek, als ik vragen mag? ” geld op
-
Lekker gewerkt weer Bas,altijd lekker thuisbezorgd.nl Zie dat je de oude clan nog levend houdt,doet me goed. Ga zo door. def succes met rb
-
Kijk zo hoort het,niet mokk(cc)en maar knallen Goed bezig heren,ik zeg maar zo don't fuck with dis (sta je tenminste weer waar je hoort,in de top 10)
-
Als dit geen neu### word weet ik het ook niet meer Ontopic nette slag ga zo door discipline. Ik zou bijna uit de vmode komen om wat mee te schieten maar helaas nog steeds gebrek aan tijd.
-
lekker op naar de volgende
-
Quote from Sanctuary: “ Dan zie ik liever dat er meerdere universum tegelijk wordt geopend met verschillende instellingen. Dan heb je in ieder geval een keuze, nu komt er maar een universum uit om de zoveel tijd en je hebt geen keuze. Dat vind ik weer jammer. ” Een heel goed plan,dan heeft elke uni max 50 spelers. Nu moet je wel weer een maand wachten op de volgende uni,das best wel lang
-
accounts.
Postgefeli met het begin, we wachten verder af hoe het afloopt.
-
Hallo dan lekker bezig geweest
-
[TOT: 2.570.843.000] NLxSmokey vs. Dikay [aaa] & 3Tears [OuT] (A: 2.266.840.000, D: 304.003.000)
Posteerst koop je,je naar de top en dan naai je ook nog kleinere spelers.(geld voor alle 2 de defenders deze naaiactie) nouja iedereen weet gelijk wat ze aan je hebben,helaas voor smokey .
-
ook wel weer leuk deze,nouja zolang het maar bij een ander is
-
lekker bezig smokey
-
lekker bas,goed bezig hier