Search Results
Search results 61-80 of 383.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Offtopic
Robbendinho - - Algemeen
PostKaas is een zuivelproduct met een vaste structuur.
-
Offtopic
Robbendinho - - Algemeen
Postvandaag is Hertog Jan in de aanbieding bij de Coop voor €10,99
-
Nieuwe unies zouden standaard 8x eco moeten krijgen vind ik. Elk account dat je opbouwt doe je om uiteindelijk te mergen naar een oudere uni. Met 4x speed ga je hoe dan ook het gat nooit en te nimmer dichten. Een fleeter heeft juist miners en expoers nodig om te groeien. Als die klein blijven kan je als fleeter ook weinig slopen. Alleen voor de korte termijn spelers maken specs niet uit.
-
Omdat (kinderachtig mannetje) ik succes wil wensen aan Kippy. Of was het al moeilijk genoeg de eerste zin te lezen voor jou?
-
Quote from KoekieMonster: “Bye bye, niemand zal je missen... behalve ik, zo'n fijne farm. ” Net als dat niemand zich ene moer interesseert wat jij uitspookt succes Kippy me wat je wel gaat doen
-
Hoe is het nu met Kreela
Robbendinho - - Algemeen
PostQuote from Anuvinda: “Waarom word ik hierbij betrokken? ” *knip* ~Red Dragon @ 29-04/19:46 - Waarschuwing voor ongepast taalgebruik
-
Hoe is het nu met Kreela
Robbendinho - - Algemeen
PostEnige wat er nu door mijn simpele hersenen spookt is: WTF
-
Paasevent!
Robbendinho - - Algemeen
PostDit moet doorgestoken kaart zijn! Gefeliciteerd aan de winnaars!
-
Paasevent!
Robbendinho - - Algemeen
PostIk zit echt al de hele dag in spanning!
-
niet post-waardig. kale aanvallen is nog makkelijker dan een itje nette winst
-
Quote from KoekieMonster: “Was behoorlijk spannend of ze t zouden proberen tot t laatste uurtje. Independence, hoeveelste keer is dit dat we tegelijkertijd achter zelfde target aanzitten? De vijver lijkt te klein om rustig in te kunnen vissen zonder dat jij elders continue activiteit zit te maken bij hetzelfde doelwit... Ik miste mn kans om Oberon solo te crashen toen mn maanvernietigingen mislukten en hij wegsprong. Maar behoorlijk tevreden met deze alternatieve uitkomst natuurlijk! Bijzonder m…
-
Paasevent!
Robbendinho - - Algemeen
PostF3 K8 O2 tucana.de Kasekopf
-
Lekkere penetratie James
-
Quote from Knabbel: “Twee manen knallen en dan constant op de phalanx, vanaf activiteit, om de juiste tijd te verkrijgen voor het terugtimen van de plaatsing. ” Hahahahaahahahahahahaha, ik herhaal hahahahahahahahahaha Verder mooie klap, klappert. MrBigMouth weer op zijn plek gezet
-
Why DoubleD
PostQuote from Bolder: “Quote from Robbendinho: “Succes, had gehoopt dat je een vrouw was ” Cupmaat Robbendinho? ” Kan niet ontkennen dat ik daar van kan genieten Quote from Anuvinda: “Quote from Robbendinho: “Succes, had gehoopt dat je een vrouw was ” 34 is sowieso veel te oud voor jou ” voor dubbel D zou ik dat door de vingers kunnen zien