Search Results

Search results 81-100 of 102.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Die top 10 moet toch een keer gevuld worden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 30.018 Kruiser 30.832 Slagschip 15.669 Interceptor 24.495 Bommenwerper 8.035 Vernietiger 33.598 Reaper 1.451 _________________________________________ Verdediger Odin [BRO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 19.871 Groot vrachtsc…

• Simpele spot & sim & fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 175.438 Zwaar gevechtsschip 28.866 Kruiser 29.687 Slagschip 14.772 Interceptor 23.819 Vernietiger 18.634 _________________________________________ Verdediger Twikii [Mag] ________________________________________________ Klein vrachtschip 28.845 Groot vrachtschip 21.231 Licht geve…

• Ging weer een nachtje nachtrust, pokke end vliegen. Sportive reactie gehad, succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] ________________________________________________ Slagschip 15.305 Interceptor 24.441 Bommenwerper 7.269 Vernietiger 17.881 Reaper 4.601 _________________________________________ Verdediger HUTS [TAX] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11.826 G…

• Veiling

n00b - - Ideas Planet

mijn ervaring is juist dat de mensen die er het minst aan hebben het meest bieden, hebben ze weer eens een dikke expo gekregen en kunnen ze de gs niet opmaken. Ik vind het hele veiligssysteem sowieso maar muf, je moet gewoon mazzel hebben..

• Om de een of andere reden vinden mensen het altijd leuk om expo's vanaf hun planeet te doen, ik zag een wave terugkomen, ploffer gestuurd, wachten tot de volgende wave de deur uit ging, had zo'n vermoeden dat hij wel lekker zou idlen terwijl de expo's uitstonden, goed gegokt PEXbd2m.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 31.957 Kruiser 29…

• Lagen nog een paar euro's op tafel die hij blijkbaar niet meer nodig had, dus die ook maar in me zak gestopt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] ________________________________________________ Interceptor 22.636 _________________________________________ Verdediger Fight FoR HoNoR [MAGNETAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 600 Licht gevechtsschip 15.138 Kruiser 12.588 Kolo…

• Mafklapper beschuldigde mij van valsspelen nadat ik hem al 3x had gesloopt. Toen kwam hij er achter dat de enige bochel in zijn broek zijn portemonnee was heeft hij een hele zooi vloot gekocht en vervolgens moet hij mij laf dat ik me vloot niet laat liggen als hij me aanvalt . Anyway, ik kom wel naar jou toe hoor De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] ________________________________________________ Intercepto…

• n00b

n00b - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Heyo iedereen, Ik ben sinds een paar dagen jullie nieuwe (T)GO voor Uriel. Voor wie mij niet kennen, ik ben n00b (zowel letterlijk als figuurlijk). Ondertussen ben ik een paar jaar (bijna 10 kuch) weggeweest bij ogame, sinds een tijdje weer terug en het leek me wel leuk om ook weer wat team taken op te pakken.

• Ongeveer 800mil aan def: Verdediging - Raketlanceerder 100.000 - Kleine laser 100.000 - Grote laser 30.000 - Gausskanon 2.500 - Ionkanon 10.000 - Plasmakanon 500 - Kleine planetaire schildkoepel 1 - Grote planetaire schildkoepel 1

• Ik had deze al zeker 2 weken op het oog, maar hij had helaas zo veel def staan dat het in me eentje niet haalbaar was. Uiteindelijk maar de hulptroepen ingeroepen. Na een klein uurtje IPRs schieten kon ik dan eindelijk gaan vliegen Thanks Schipper voor het helpen IPRs te schieten, Piraat was ook nog bezig om te helpen, maar die lag al te maffen toen Schipper terug kwam. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [SCREAM] _…

• Wilde er een mooi verhaaltje van maken, maar ik voel al weer drama aankomen, dus ik hou het hier maar bijna Onder het mom van "everything and the kitchen sink", hierbij de slag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 47.774 Zwaar gevechtsschip 3.430 Kruiser 12.528 Slagschip 2.521 Interceptor 2.097 Bommenwerper 708 Vernietiger 421 Reaper 240 Pat…

• Had deze een aantal dagen geleden zien liggen, stond een aardige bak aan def. Vandaag was deze doorn in mijn oog te groot, ik kon het aan onder IPR te schieten, maar het was voordeliger om het wel te doen. Bedankt aan iedereen die heeft meegeholpen met de IPRs; Schipper, NaiZuro en Max al met al is het geen mega winst, maar dat mag de pret niet drukken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ____________________…

• Deel 2, lanx hitje, save aub niet op aanval, ik heb ook me nachtrust nodig gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 5.309 Slagschip 1.919 Interceptor 1.354 _________________________________________ Verdediger Sovereign Portia ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 2.419 Zwaar gevechtsschip 2.669 Kr…

• Had een subje van hem op de lanx, toen bleef deze ook nog liggen, ook maar gelijk meegenomen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 1.961 Interceptor 1.262 _________________________________________ Verdediger Sovereign Portia ________________________________________________ Klein vrachtschip 990 Groot vrachtschip 760 Licht gevechtsschip 78 Zwaar gevecht…

• Dit probleem is bekent bij RiV (huidige maintainer van AGR), stond op de discord dat er waarschijnlijk vandaag een update komt met een fix.

• hij vond het nog steeds niet nodig om zijn subjes te saven zeg nooit nee tegen gratis gs De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 1.190 Interceptor 739 _________________________________________ Verdediger Volkanyy [TURAN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.009 Groot vrachtschip 3.452 Licht gevechtsschip 7 Zwaar gevechtssc…

• Subje vergeten te saven gok ik, simpele spot&sim&go De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 1.970 Interceptor 688 Pathfinder 1.359 _________________________________________ Verdediger Volkanyy [TURAN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 7.991 Groot vrachtschip 2.398 Licht gevechtsschip 10 Zwaar gevechtsschip 10 ______________…

• Meneer was helaas te laat online voor zijn safe, dus maar even gebruik van gemaakt gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti ________________________________________________ Slagschip 294 Interceptor 458 _________________________________________ Verdediger NaiZuro [Fubar] ________________________________________________ Klein vrachtschip 664 Groot vrachtschip 198 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 521 Kruiser…

• Vannacht al gespot, maar hij lag te ver weg, ouderwets een ploffert neer gegooid, en bingo ps. eerste 100M+ ? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.136 Zwaar gevechtsschip 1.921 Kruiser 1.000 Slagschip 237 Interceptor 322 Bommenwerper 177 Vernietiger 106 Reaper 71 Pathfinder 551 _________________________________________ Verdediger Vampire [TAX] ___…

• Spot sim fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.742 Zwaar gevechtsschip 975 Kruiser 139 Slagschip 156 Interceptor 181 Bommenwerper 139 Vernietiger 61 Reaper 38 Pathfinder 243 _________________________________________ Verdediger ronnie ________________________________________________ Klein vrachtschip 266 Groot vrachtschip 637 Licht gevechtsschip…