Search Results
Search results 81-100 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from LordCrono: “Jeetje man wat een giftige reacties hier. Zelfs van moderators. @klapstoeltje. Als je praktisch i bent, waarom ben je jezelf dan zo hard hier aan het verdedigen. Ze hadden je, of ze nou voorbereiding nodig hadden of niet. Wees blij je hoeft nu niet meer te focussen, wens de aanvallers succes, feliciteer ze en ga door met je leven. Ik wens je in ieder geval een goede rebuild als je doorgaat en anders succes in andere unies. @attackers, goed gedaan. mooie hit. ” Ik heb ook n…
-
Schattig winstje, wel jammer dat je moet delen met 3 man.. Pinned
-
Quote from El-ahrairah: “Quote from Abremsev: “"We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden" Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap. Pinned ” Wat neerbuigend zeg, dat Klapstoeltje niet saved betekend niet dat je helemaal geen voorbereiding nodig hebt. Terecht n…
-
"We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden" Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap. Pinned
-
Piratenbooster
Abremsev - - Ideas Planet
PostQuote from Takeoff: “Quote from Kaj: “Wat een stom idee alsof het spel al niet genoeg pay2win is.. ” Precies dit. Zo wordt het gat tussen DM-abusers en normale mensen alleen maar groter. Gewoon beter worden in het spel, niet jezelf naar de top kopen in elke uni ” Ik vind dit dus ook wel flink gehalte slachtofferrolletje pakken hoor. Gewoon beter saven en actiever hunten. Kunnen ze dm pompen wat ze willen, je sloopt ze toch wel. Quote from Kikker: “Quote from Abremsev: “Haha ik zie dit serieus no…
-
Piratenbooster
Abremsev - - Ideas Planet
PostHaha ik zie dit serieus nog wel gebeuren hoor, dat je met DM bepaalde expo resultaten een boost kan geven.. het probleem is vooral dat de NL servers vrij dood zijn, waardoor mensen alleen expo's doen, en thats it. Als er nou meer spelers waren in een uni, waren hits ook interessanter om te doen omdat ze er simpelweg meer zouden zijn. Dan kunnen ze DM gebruiken wat ze willen, winnen ze toch niet.
-
Gratis games
Abremsev - - Space tavern
PostHelaas is het toch niet toegestaan om dit te doen op het .nl forum. Daarom zal ik helaas het topic moeten sluiten. Closed
-
Ontdekker ftw
PostQuote from Kikker: “Quote from Vogel: “ik hoop dat ze hem beter maken die max geven is maar 0.5% kans terwijl een blackhole 2% kans is. ” Was dat niet 0.2% kans? ” Exact, 0,3 is wat er het meest gezegd wordt, maar de laatste onderzoeken tonen 0,22 aan
-
Ontdekker ftw
PostQuote from El-ahrairah: “Even voor de topic, mijn punt dat ik wil maken is dat de klasse ontdekker, sowieso veel meer te bieden heeft dan andere klassen qua groei, Het gaat er niet om wat je wel en niet tegen ontdekkers kan doen want met fleeten kan je iedereen neerhalen. Daarnaast zal je als fleeter ook als ontdekker spelen. Met die giga slagen op expos verspil je ook lang niet zoveel deut als een fleeter. Minimaal de top 50 spelers van nieuwe unies zijn allemaal ontdekkers, In merker is het he…
-
Ontdekker ftw
PostQuote from Kikker: “Quote from Abremsev: “Quote from Vogel: “Quote from Kikker: “Als ze zelfs DM vragen voor dat onderzoek is het duidelijk dat de klassen bedoeld zijn om inkomsten te genereren door te wisselen wat een onzin. In Libra is de nr1 straks een speler die 8/10 planeten gespreid heeft over 3 stelsels in een verre melkweg, die niks anders doet dan expo, en die zelfs al een grote slag tegen zich heeft zonder er zelf een te maken. Wat moet je dan als fleeter late-game nog. ” expoo fleets …
-
[TOT: 162.533.000] G-Force [Bananana] vs. Chancellor Quantum (A: 17.585.000, V: 144.948.000)
Abremsev - - Rustplaats
Postnomnom! Lekker hapje. Pinned
-
Ontdekker ftw
PostQuote from Vogel: “Quote from Kikker: “Als ze zelfs DM vragen voor dat onderzoek is het duidelijk dat de klassen bedoeld zijn om inkomsten te genereren door te wisselen wat een onzin. In Libra is de nr1 straks een speler die 8/10 planeten gespreid heeft over 3 stelsels in een verre melkweg, die niks anders doet dan expo, en die zelfs al een grote slag tegen zich heeft zonder er zelf een te maken. Wat moet je dan als fleeter late-game nog. ” expoo fleets slope met een ploffer?... die vlootjes wor…
-
Lekker slapje Poez, beetje zonde van je probies die allemaal stuk zijn. Pinned
-
mattieboy
Abremsev - - Ex teamleden
PostWelkom terug Mattie, succes met je trial weer