Search Results
Search results 41-60 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Piraat: “Quote from Klapstoeltje: “basis van whatsapp gesprekken of discord gesprekken. ” drm forum gesprekken he vriendje nogmaals merci voor het acc , en een dikke duim voor de speler die mij een berichtje deed ” staat ook niets boeiends in stop maar.gewoon met liegen en uitlokken kereltje. Dan zou ik wel eens willen weten wie dat is geweest dan, geloof er geen flikker van
-
Quote from Piraat: “Quote from Klapstoeltje: “backstabben? Jij naait mij en gooit mij een paar dagen geleden uit de vriendenlijst. Gewoon keihard afgestraft omdat je te bang bent om een fatsoenlijk gesprek te voeren ” ”
-
Quote from Piraat: “heerlijk backstabben! ze hebben mij gewaarschuwd voor je ik geef hun gelijk de reden dat ik zo vroeg wakker ben en puin heb , komt wel door jou! nogmaals bedankt voor het acc!!! ” backstabben? Jij naait mij en gooit mij een paar dagen geleden uit de vriendenlijst. Gewoon keihard afgestraft omdat je te bang bent om een fatsoenlijk gesprek te voeren
-
Quote from Piraat: “mooi gepakt , ik deed geen safe dus eigen fout maar nu klapstoel even over jou iedereen mag mij gerust pm'en over jou jij bent niks anders dan een bedelaar , die overal acc's VERKOOPT , overal gaat zeuren om geld te lenen je eigen gs verkoopt aan spelers (overal bewijs van) dan ga jij aan mij vragen om 2 spelers te pushen , die beide aan acc hebben van 1b , beetje dom toch OT: mooie slag heeft lang geduurd vanwegen dat ik alle gs in eco gestoken heb (na de slag op kale) sta i…
-
Het vervolg om Piraat helemaal neer te krijgen: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Licht gevechtsschip 63.406 Zwaar gevechtsschip 4.062 Kruiser 51.122 Slagschip 44.262 Interceptor 47.903 Vernietiger 5.452 Reaper 4.505 Pathfinder 5.204 _________________________________________ Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Licht gevecht…
-
Hierbij de slag: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Vernietiger 5.514 Reaper 4.540 Slagschip 50.536 Interceptor 50.329 Bommenwerper 997 Pathfinder 10.669 Licht gevechtsschip 641.428 Zwaar gevechtsschip 20.339 Kruiser 101.492 Klein vrachtschip 195.946 _________________________________________ Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ______________________________________________…
-
De nieuwe nummer 1 hit van Uriël. Even een verhaaltje vooraf, van hoe dit tot stand heeft kunnen komen. Het begon een paar weken geleden met heel veel heisa op het forum tussen Insidious en Piraat. Veel mensen hebben zich gigantisch lopen irriteren aan de manier waarop en waarom. Er zijn toen een aantal spelers naar Uriël gekomen waaronder ikzelf om orde op zaken te stellen in de uni. Waar het op neer kwam is dat het Piraat/Hete Pepper tegen Insidious en Kale was. Nadat wij geholpen hebben om de…
-
Quote from martinus: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from martinus: “ga nou niet de moraalridder uithangen maat. Toen Mattieboy/Leto overgehaald werd om met jullie mee te vliegen op mij heb jij ook niet tegen hem gezegd dat het niet op die manier kon en mocht *mompelt iets over ethiek* ” hahaha XD Lekker hoor, had er maar gesaved moeten worden Is tegen mij ook gezegd na de naaihit op mij (bedoel ik dus de mensen van Whololo die meevlogen ipv gezegd hebben van joh dit kan en mag niet op deze man…
-
Quote from Alca: “Whaha, tijdje geleden werd er hier iemand gesloopt na 14 uur uit de vriendenlijst te zijn. Dit was een uur, dit topic gaat een shitshow worden, dat wordt lachen. Gewoon saven dan gebeurt dit soort onzin niet, ik blijf erbij. :') Ogame is geen spel dat 'netjes' of 'eervol' gespeeld wordt, onzin, gewoon goed en hard saven, of iemand slopen voordat ze jou slopen. Maar een uur vantevoren uit je vriendenlijst gooien? Je wist allang dat je hem ging slopen man, je hebt hem er gewoon z…
-
Quote from martinus: “als dan waneer hans zn vloot terug krijgt is nie zo boeiend.. ga mn tactiek niet uitleggen zit regelmatig in save meestal niet nodig idd maar 1 vloot die me kan pakken.. dat is gelukt.. makkelijk timen zou ik zeggen d8f6c90767f9f0c176ebb261a537e0c6-png.jpg 06.30 impact ” ga nou niet de moraalridder uithangen maat. Toen Mattieboy/Leto overgehaald werd om met jullie mee te vliegen op mij heb jij ook niet tegen hem gezegd dat het niet op die manier kon en mocht *mompelt iets o…
-
Quote from Tjerp: “Quote from Klapstoeltje: “Chizo is DnP in uni 3 (nu op dit moment) en die houdt er nogal van om via de graveyard te blijven mergen naar andere unis voor een verassingscrash. Die heeft talloze vloten in zich gepushed gekregen en is zo heeeel erg groot geworden (is nu ook de nummer 1 vloot van heel ogame.nl).Hij heeft in iedere uni ook wel een aantal mensen zitten die de boel voor hem in de gaten houden. ” Huh? Sorry man maar ik ben echt lang uit de Ogame roulatie geweest en sna…
-
Quote from Independence: “Quote from Klapstoeltje: “Dit is niet de oude pokerman uit uni 8, dit is die demente knar Opa Etroy uit uni 3, je weet wel, die met die dochters die een hoge functie binnen GameForge hebben en om het even af te maken is Chizo zijn kleinzoon ” Je wil niet weten wat voor berichten ik al van onze opa Etroy heb mogen ontvangen xD ” Ja nou echt hoor, die gozer spoort niet helemaal.... Quote from Tjerp: “Ah een demente opa die een foutje maakt, dat is plausibel Maar Alex, wie…
-
Dit is niet de oude pokerman uit uni 8, dit is die demente knar Opa Etroy uit uni 3, je weet wel, die met die dochters die een hoge functie binnen GameForge hebben en om het even af te maken is Chizo zijn kleinzoon
-
Quote from JamesCameron: “Quote from Kale: “haha piraat ben je weer gepakt Je bent te slecht sorry Ik heb de raporten al gezien je heb smeer gehad haha geweldig dit En daarna weer vloot kopen Je kan geen ogame spelen alleen vloot kopen en skilz is ver tezoeken bij je klein spelers pakken of spelers uit je vreindenlijst pakke kun je alleen dan houd het zeker wel op. De slagen worden over 2dagen gepost Koopze nog even je vlootje kun je het weer beetje per beete afgeven tongue.png Toppertje Loon al…
-
Quote from veteraan: “Hahaha, eindelijk blauw geworden. Heeft die nog lang vol gehouden ” je kan in ieder geval niet zeggen dat ie snel opgeeft, maar of het verstandig is geweest.. tja
-
haha geen probleem maat, genoeg winst gepakt, beide ventjes zijn nu blauw geen last meer van.
-
Quote from Piraat: “hij is blauw!! doei kale XD ” hij is eindelijk verstandig
-
meneer kwam na de impact online, heeft iets van het puin kunnen snoepen, maar niet veel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Slagschip 37.351 Interceptor 39.465 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.867 Groot vrachtschip 3 Zwaar gevechtsschip 20 Kruiser 2.110 Slagschip …