Search Results
Search results 21-40 of 280.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het enige goede hieraan is dat HTriest een keer met zijn eigen recept genaaid wordt. Verder zie ik dit als 2 enorm lage personen die piemeltje aan het vergelijken zijn. Afgesproken slag, dus geen top10/hofje of whatever toch?
-
[TOT: 53.853.000] Jenske03 [Bananana] vs. Arwen [NBAM] & Selly [NBAM] & Debby Ryan [NBAM] (A: 50.000.000, D: 3.853.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from QTEKK: “ For your information, mocht je het nog niet weten : ik wil jou erop wijzen dat het hebben van meerdere accounts zowel ingame als op het forum tegen de regels is. ” They are more like... guidelines. Mooi verhaaltje Treinrek. Kun je hetzelfde verhaal ook in een ander thema doen bij de volgende ninja?
-
[TOT: 861.093.000] Takeoff [Bro] vs. Renegade Anunnaki [404] (A: 157.731.000, V: 703.362.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostBoem dikke hit Opstijging!
-
Eens met Doc. Zoals al vaker vermeld is het logisch dat aan de ratio's van de MP niks te doen is (en ook niet slecht per se). Transporteren moest ook altijd binnen bepaalde ratio's. Tot dit punt is er nog niks veranderd. Wat wel is veranderd is dat je door meerdere afgesproken transporten buiten de ratio's mag handelen i.e. gs weggeven zonder tegenprestatie aan hoger geplaatste spelers. Het is toch duidelijk wanneer dit gebeurt via de MP, waarom mag dit opeens wel? Geniet van leven zonder ogame …
-
[TOT: 422.226.000] Doc Holliday [Bro] vs. Nicky Chainsaw (A: 37.950.000, V: 384.276.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostWoep! Doc aan het fleeten :):)
-
[TOT: 1.246.990.000] Plofkop [BIRDs] vs. Sh1NCr0W (A: 105.277.000, V: 1.141.713.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 4.167.789 Bommenwerper 9.415 Vernietiger 24.829 Reaper 6.185 _________________________________________ Verdediger Sh1NCr0W ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.300 Groot vrachtschip 14.000 Recycler 100 Zonne-energiesatelliet 1.300 Ster des Doods 2 Crawler 550 Raketlanceerder 13…
-
Als je even naar mijn eerder genoemde voorbeeld kijkt @QTEKK . Als ik 1m deut verkoop voor 3m metaal om vervolgens van diezelde speler (duidelijk afgesproken) 1m deut koop voor 2m metaal. Dan heb ik dus 1m metaal gekregen zonder tegenprestatie. Dus dat wat je even benadrukt is precies waar het hele probleem ligt. Ook is elk account wat bespeeld wordt het waard om door gepushed te worden. Heb je liever een itje waar je af en toe paar miljoen gs van kan stelen of een account dat lekker met 3.000 g…
-
Quote from QTEKK: “Ik begrijp heel goed dat mensen tegen de invoering van marktplaats zijn, en het is niet alleen de Nederlandse community die hiermee worstelt. GameForge is op de hoogte gebracht, zoals Minime eerder vertelde, door vele verschillende communities. Wat Gameforge met dit advies doet, is aan de spelontwikkelaars en product managers van deze onderneming. In de tijd dat DM werdt geïntroduceert was 90% van de community ook compleet anti voor, en uiteindelijk is dat bijgetrokken toen de…
-
[TOT: 18.275.027.500] Plofkop [BIRDs] vs. Sovereign Keid (A: 3.256.757.000, V: 15.018.270.500)
Plofkop - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Ster des Doods 464 Bommenwerper 9.568 Vernietiger 24.777 Reaper 6.190 Kolonisatieschip 4 Slagschip 170.832 Interceptor 70.864 Kruiser 176.925 Pathfinder 54.228 Groot vrachtschip 737.265 Licht gevechtsschip 4.434.154 Zwaar gevechtsschip 56.077 Klein vrachtschip 2.848.257 _________________________________________ Verdediger Sovere…
-
Quote from LoneRanger: “Wat denk je nou zelf Plof? Dat er niet steen en been wordt geklaagd in alle communities over die marktplaats? Het is GF dat aan zet is. Wat ik wel met je eens bent; je begint met 1 miljoen deut en na wat rondjes heen en weer handelen heb je ineens 10 miljoen deut. Laten we het er op houden dat het spel er zeker niet leuker van is geworden. ” Ik denk dat het onzin is dat dit toegestaan wordt, maakt niet uit door wie. Tuurlijk ligt dit probleem voornamelijk bij GF. Maar op …
-
Quote from MiniMe: “Quote from Compro: “Over een paar weken/maanden dan is het wel cheaten. Omdat het gewoon logisch is dat het cheaten is. Maar omdat de .nl-teamlers 0 kunde hebben en het niet gewoon beoordelen als spelbederf/pushen, is het dus legaal cheaten. Soort van gedoogbeleid. Maakt het niet minder cheaten ” Voor de duidelijkheid. Dit is geen cheaten en staat buiten het team. Gameforge heeft de ratio gegeven in marktplaats. Ze hebben daarbij ons duidelijk gezegt. Die ratio is legaal en m…
-
Quote from Yorick: “Onze leden hebben zo onze redenen. Even geduld. Ik sta op rang 42 heb niet zoveel input, dus die "bashes" zijn prima voor mij. Toch leuk als iemand op rang 6 een aanval van nummer 42 binnen krijgt. Meestal is dat andersom. Moet je niet verwachten dat ik zijn vloot sloop ^^. ” Want dat mocht zonder oorlog niet?
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Legend.bdr: “Ik heb nog zakdoekjes over en doe met je mee Doc. Ooit zo'n leuk spel bruut verkracht. Lekkere winst Mr Saw hf ermee ” ik ben het niet enorm vaak met legleg eens, en ook zeker niet vaak met abrem oneens. Maar dit gaat echt veel te ver allemaal. Vloot voor minimale prijs verkopen is nog wel te accepteren (tot een bepaalde hoogte), maar dat er helemaal niks wordt gedaan aan het voor maximale prijs inkopen van vlootnom diezelfee vloot voor minimale prijs weer te verkopen aan…
-
[TOT: 131.640.000] Takeoff [Bro] vs. mister rsca (A: 9.391.000, V: 122.249.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostHij slaat weer toe! De strijd om de middenmoot gaat er heftig aan toe.
-
[TOT: 23.572.000] Takeoff [Bro] vs. Geldof [Kaas] (A: 675.000, V: 22.897.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostHaha lekker Opstijging! Hoezo sta je niet op plek 1?
-
[TOT: 584.093.000] Klapstoeltje [RoT] vs. Plofkop [Ex Play] (A: 66.455.000, V: 517.638.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Plofkop: “ ” volgens mij was de afspraak dat ik tijdig de alliantie zou leaven voordat we zouden vliegen want het moest netjes gebeuren ” xD, want 10 minuten van tevoren leaven maakt het netjes? Welke sensatie? Je gaat wel heel snel over van 'ik wil helpen blackhawk pakken' naar 'samen met mijn nieuwe vriendje blackhawk'.
-
Captcha bij logins
Plofkop - - Ideas Planet
PostBot logins tegengaan lijkt mij een goed idee. Meer geforceerde logouts lijkt me behoorlijk debiel. Echt handig als die eerlijke speler waar je het over hebt iets moet timen maar wordt uitgelogd, weg slag.
-
[TOT: 584.093.000] Klapstoeltje [RoT] vs. Plofkop [Ex Play] (A: 66.455.000, V: 517.638.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostManmanman, scbijnheilige jankbal ben je ook. Een heel zielig poepverhaal om een klein beetje gs. Maar wel gek, je praat de hele tijd om 1 ding heen wat je hier niet vermeld. Oh je zegt net op de app dat Blackhawk alles al weet, ben benieuwd wat blackhawk van je plannetje vindt! Ps, wat maakt jou beter dan andere backstabbers als je graag wil meehelpen met het crashen van je alliantiegenoot?