Search Results
Search results 21-40 of 200.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Kreela: “Foei fnatic. Als ik dat bij jou doe dan breekt de 3rde Zagadra oorlog uit. Mijn Bombers vliegen niet ver. Dus hou je beveiliging op orde. Maar prima slag. Je hebt die Bomberraid wel gerebuild na dit GLWRB Vice Leto mijn buurman XD. ” Mja hij maakt wel gewoon 4x zo veel winst als jij Lekker hitje fnatic
-
Lekkere winst zo, not bad! Haru GLRB!
-
Omg omg wat een winst Takeoff succes met RB man
-
Hey was jij net niet je 40k ic kwijtgeraakt? Lekker bezig met de rebuild! Neon GLRB!
-
Quote from barcodeplayer: “waar de ene niet neer gaat vliegt de andere zich vast wel kapot lekkere ninja. Gelukkig was ie niet op mij haha gl@rb plof ” Wie ging niet neer dan OT: blijft lekker hitje
-
Lekker slapje, leuk dat kristal erbij Emperor Nova GLRB!
-
Lekkere deutwinst!
-
Leuke rivaliteit tussen jullie, jammer dat Plofkop hier aan het kortste eind trok. Maar heel mooi gedaan Julius, mooi vlootje dat je zo in alle stilte hebt opgebouwd! Veel plezier met de winst want die mag er zeker wezen Plof zonde, altijd naar je gevoel luisteren want dan was je gered door James. Oh de ironie GLRB, dat zal vast spoedig gaan
-
Satjes zijn er meestal om energie te leveren Lekker kristalwinstje idd! Tesla GLRB
-
Mooie flawless! Goed gespot, goed gevolgen. Zet je dan “sinking of the Titanic” op als je je vloot launcht? Swami tsja... ik moet je mss nog wat vaker herinneren aan je vloot want je bent het een beetje verleerd. Ga maar even turtlen ofzo En GLRB!
-
Weer lekker mijntje erbij idd, nice! Misschien moet ik ook maar eens op bezoek gaan bij hem. cmeilink GLRB!
-
Mooie vlootshot Takeoff! Overkill OP! Klapstoeltje GLRB
-
Ach is ook leuk toch, winst is winst het gevaar welkom terug en GLRB
-
Oh damn hier ook al zo'n zieke winst Jedi GLRB wanneer je terugkomt
-
Lekkere raid zo Saw, mooi gedaan Vreemd verhaal Jillian, hopelijk kunnen de GO's er wat mee voor je. Hoe dan ook GLRB!
-
Mijn recyclerpiloten begonnen al een beetje opstandig te worden dat ze te weinig vlogen Happy to help! Zieke naraids trouwens Doe wat leuks met de winst! Het gevaar GLRB!
-
[TOT: 271.688.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 50.846.000, D: 220.842.000)
PostLekker hoor zo op de lanx! Haru_kitsu GLRB
-
Oh oh oh Swami toch. Je moet nog even goed leren minen. Meer dan “karige def” bijvoorbeeld GLRB! Barcodeplayer lekker winstje als je dit nog 10x hebt, doe er wat leuks mee
-
TOP 10 [TOT: 6.219.911.000] Plofkop [Bro] vs. Momentum [CIE] (A: 2.179.926.000, V: 4.039.985.000)
PostLekker gedaan Plof. Voor de winst kun je beter op vlootjes jagen maar een def kraken met ook nog 220M winst is zeker niet verkeerd. En nu maar lekker lg rebuilden Momentum GLRB, 70% staat alweer iig
-
[TOT: 275.586.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 52.025.000, D: 223.561.000)
PostJe bent lekker aan het slopen barcodeplayer, ziet er goed uit! Veel plezier met de winst weer Haru_kitsu GLRB