Search Results
Search results 41-60 of 77.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
deze zat al langer op de lijst eerst als paashaas nu als haringmaatje Ik voelde mij uitgedaagd nu is een zwerver die onder een brug leeft een uitdaging altijd leuk en had deze vloot al voorbij zien komen twee keer mis na een paar woorden wisselingen iprs en vanaf mij kant een maan opgeblazen werd het wat stiller Netjes on line als vloot binnen was tot …... zie hier het resultaat Haring maat je was een leuke tegenstander , maar de aanhouder wint s6 met wat je ook gaat doen On 20-04-2020 --:--:--…
-
[TOT: 1.472.154.000] de zwerver [JIGSAW] vs. Illuminati [NPK] (A: 119.964.000, V: 1.352.190.000)
Postik zag dat illuminati weer uit de vmode was gekomen gelijk wat spios erop en een leuk vlootje kwam te voorschijn Das een kwestie van geduld, en voila na een gesprekje eerder die dag bleek at ie weer actief wilde spelen letterlijk een dag verder zag ik een rood puntje niet ver van mij uit de buurt alle deut verzameld en vliegen Nergens was meneer te vinden en na 30 lange minuten afijn zie het resultaat mr saw en bob de bouwer super dat jullie wilde ruimen ik had nm deut te kort ter plekke De volg…
-
Wauw deze had ik nog niet gezien mooie solo meneer zaag hilly s6 met je rbuild zit onder de brug de hele wereld ziet er gelijk schoner uit Ik blijf heerlijk onder de brug biertje erbij en uitkijkend over de rivier meer heb ik niet nodig
-
zo de oude jaars knaller lag weer eens vroeg dit jaar net een uur voordat er echt geknalt mocht worden vond ik deze Helemaal verlaten en onbeheerd Noad je schijnt het niet te leren s6 met je rbuild ben benieuwd wat er nu weer was afijn ik kan de gs goed gebruiken Dames en hern net geen solo dit keer maar wel een leuke knal De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Ve…
-
[TOT: 2.512.491.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Hilly [FEFA] (A: 338.819.000, V: 2.173.672.000)
de zwerver - - Rustplaats
Postmooie winst yoshi hilly goede rbuild weer zit onder de brug politieke verschuivingen net als onze magnetische noordpool
-
[TOT: 2.509.873.000] de zwerver [JIGSAW] vs. NOAD (A: 262.682.000, V: 2.247.191.000)
PostWasat is een uitstervende unie, maar zeker zijn er spelers die altijd nog spelen en fanatiek gelukkig Noad was helaas te laat on vanwege een comp complot of zo en hij had behoorlijk gespaard zag ik Ik zag vloog en raak Noad het beste je bent een sportieve speler met hier en daar wat praatjes , zeker ook l een hart van goud s6 met je rbuild Volgt hier mijn solo De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ____________…
-
de oude reuzen herrijzen werd een keer tijd dat de praatjesmakers " in dit geval andro en zijn kompanen " een klap krijgen dit is ook de tweede keer dat ze mis zaten in het terug rekenen ik heb wel een idee hoe dat kan ze probeerde spelers onder druk te zetten met de dreiging dat ze manen komen blazen. mooi gedaan heren nog drie te gaan doe graag mee zit nog steeds onder de brug de herfst komt de spinnen lopen binnen
-
ik verklaar hierbij de oorlog aan dit heerschap die ongevraagd defence met zijn iprs van mijn planeet afschiet mocht hij binnen 24 uur de vergoeding toe sturen van de defence en antirakketten die hij gesloopt heeft en ook de vergoeding van de iprs die ik ga gooien op zijn def dan is de oorlog voorbij, mocht ie niet dit doen blijven we gooien totdat hij zijn vloot laat liggen en dat wij zelf de grondstoffen ophalen. Ik wens jan klaasen veel wijsheid toe zit onder de brug we gaan een zware tijd te…
-
blijf spammen de proffesor was al die tijd on als ik vloog nu was ff in slaap gevallen wel super reactie De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Kruiser 33.903 _________________________________________ Verdediger El Proffesor ________________________________________________ Klein vrachtschip 200 Licht gevechtsschip 900 Slagschip 990 Recycler 144 Spionagesonde 100 I…
-
deze klap zat nog voor vorige [TOT: 261.910.000] de zwerver [JIGSAW] vs. Prins (A: 31.581.000, V: 230.329.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Kruiser 34.288 _________________________________________ Verdediger Prins ________________________________________________ Kruiser 2.296 Slagschip 377 Recycler 5 Bommenwerper 442 Vernietiger 621 Interceptor 278 _____…
-
Ik zal ook weer eens posten was al eerder op prins gevlogen elke keer vloog zijn vloot weg nu bleef ie stil liggen prins s6 met je rbuild kan je niet meer lastig vallen je bent een groene prins geworden volgt hier het rapport De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Kruiser 33.378 _________________________________________ Verdediger Prins ___________________________…
-
zo deze is ook leuk def s6 met je baan en je rbuild Nieuw begin is altijd wennen zit boven de brug pas op de processie rups die jeukt
-
Das een mooie weer Pip arte zit niet mee de laatste tijd s6 met je rbuild zit boven de brug wel onder een parasol
-
eindeluk hilly te grazenn kwestie van tijd Hilly s6 met je rbuild zit onder de brug al wezen stemmen ??
-
[TOT: 9.050.437.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Ariana Grande [NPK] (A: 1.894.714.000, D: 7.155.723.000)
Postdas weer een mooie idd, de oude postduif zijn laatste vlucht s6 met je rbuild zit onder de brug leeuwinnen go wild o wild
-
[TOT: 1.460.774.000] de zwerver [JIGSAW] vs. Arte Legis [BoB] (A: 256.649.000, V: 1.204.125.000)
Post~HT @29-08-'19 ~10:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10 In wasat gebeurt er niet veel , maar deze wil ik zeker posten simpel spot en fly arte legis s6 met je rbuild ik zag dat je gelijk in de vmode gekropen bent volgt hier het rpprt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Vernietiger 12.500 Interceptor 16.703 Kruiser 10.000 ____________________________…
-
Ninja Nieuwe Solo Top 10 [TOT: 3.571.664.000] Devil Eyes [GOAT] vs. Yggdrasill [WOM] (A: 3.000.000.000, V: 571.664.000)
Postmooi gedaan heb je die geiten breier mooi te grazen, |ennuuh puin ruimen kan ie niet s6 met je rbuild zit onder de brug wie gaat er winnen vanavond de ME of supporters
-
[TOT: 17.510.016.000] Andronicus [GOAT] vs. Underdog [JIGSAW_1] (A: 590.250.000, D: 16.919.766.000)
Postandro zal zelf deze slag moeten plaatsen dit is volgens de regels niet geldig als slag is gemeld
-
[TOT: 17.510.016.000] Andronicus [GOAT] vs. Underdog [JIGSAW_1] (A: 590.250.000, D: 16.919.766.000)
Postandro is lui om zelf te plaatsen?? of spelen jullie een multi account. Zonde van je vloot underdog zit onder de brug ijsheiligen doen nog hun best