Search Results
Search results 101-120 of 190.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Als er winst te rapen valt bij de turtles, waarom niet De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Vernietiger 5.332 Licht gevechtsschip 1.002.400 Zwaar gevechtsschip 21.850 Kruiser 196.599 Slagschip 12.903 Interceptor 19.981 Bommenwerper 4.219 Reaper 3.241 Pathfinder 7.299 Klein vrachtschip 145.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Sover…
-
Nope, toch niet ... Doe Dizzy maar eens
-
Heeft me wel een paar pogingen gekost, maar af en toe lukt het dan toch wel eens ... Terug een mooi potje brandstof kunnen binnenhalen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 2.500 Klein vrachtschip 34.000 _________________________________________ Verdediger Haru_Kitsu [l00s] ________________________________________________ Klein vrachtschip 147 Groot vrach…
-
Nope, toch maar niet Ik ga maar voor die ontketener hier
-
Dju, maar ik zie wel die activiteit op die 2 manen van je hoor De ontketende maar dan nu
-
Mooi, had hem ook al eens gespot en op mijn lijstje gezet. Bij deze mag ik hem dus weer schrappen
-
Af en toe valt er ook wel iets te rapen bij de miners en turtles De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 200.000 Kruiser 1.000 Klein vrachtschip 20.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.500 Spionagesonde 1 Zonne-energiesatelliet 1…
-
Activiteit op maantje van Ziggy, terwijl er nergens anders activiteit was, dus vlug de bootjes in de lucht gestuurd. Jammer genoeg kort voor de aanval gemerkt dat ondanks dat ik 25.000 kv ingevuld had, er toch maar 2.500 meevlogen weer Verdediger heeft nog een beetje kunnen redden, maar grootste van de buit is binnen Succes met rebuild @verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ______________________________…
-
Ongelooflijk hard balen ... Ogame zit vol bugs sinds de update, is beetje zorgwekkend. Je moet bij iedere aanval & save dubbel controleren of het aantal vloot wel correct is (soms stuurt het 2500 bootjes uit terwijl je er 25000 invulde) en soms is je save op een andere snelheid dan wat je selecteerde door die zooi-balk Heel jammer, maar natuurlijk snel opgemerkt door plofkop en afgemaakt. Zonde om op deze manier te stoppen, maar ik begrijp het wel. De kwaliteit van het spel is de laatste jaren a…
-
Nee, nog maar niet ... Doe maar die Independence, die moet zijn vloot vlug redden, ik heb ze al zien landen
-
Bingo Doe maar het stoeltje nu
-
Nope, aapje is banaantje aan het eten Dan maar het zwarte schaap weer
-
[TOT: 1.458.429.000] Middnight [GZV] vs. Articuno [Zen] (A: 209.854.000, V: 1.248.575.000)
Middnight - - Rustplaats
Post~HT @15-02-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Als er voldoende te rapen valt, ondanks de verdediging, dan gaan de bootjes toch wel de lucht in hoor De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 612.508 Kruiser 200.063 Reaper 2.828 Klein vrachtschip 30.000 _________________________________________ Verdediger Articuno [Zen] ________________…
-
Nope ... Nu mss wel notuul
-
Fout Ik ga voor het zwarte schaap
-
Bingo Ik gok op rewind
-
Haha weeral . Ik stop met kijken naar de notifications! De kapitein?
-
Bingo De notuul?
-
Goeie gok Ik ga voor het zwarte schaap
-
Vlootje van Zappa gespot toen er net een 15 min timer op zijn maan verscheen. Even getwijfeld om uit te sturen, dacht dat het al iets te laat ging zijn dat ik zou vertrekken, maar toch een poging gewaagd aangezien het geen lange vlucht was. Verdediger kwam kort erna online en kon nog iet van het puin ruimen, maar toch weer een mooie aanvulling van mijn vlootje. Leuk werkweekje, de nummer 1 solo en nummer 1 AGS op het bord kunnen pinnen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2020 --:--:-…