Search Results
Search results 21-40 of 102.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Beloning inflatie
Postdie andere was niet door mij gesloten, maar deze wel. klachten gaan over tickets niet over het board.
-
Servers down
n00b - - Nieuws - Spel
PostBeste spelers, Er wordt dit moment door Gameforge onderzocht of expedities die niet goed zijn afgerond als nog kunnen worden gecorrigeerd. Wij willen dan ook iedereen vragen om een lijst met expedities via ticket in te sturen die niet goed zijn gegaan. Wij zullen deze controleren en doorzetten naar Gameforge. Op dit moment is er nog geen bevestiging of het ook daadwerkelijke gecorrigeerd kan worden! Hou er rekening mee dat niet alle gevallen (of deels, of helemaal niet) het nog rechtgezet kan wo…
-
Beloningen inflatie.
PostQuote from Bolder: “Quote from n00b: “feit is ook dat dit geen inflatie is ” Feit is ook dat er discriminatie is, dat jij daar kennis van hebt en niet ingrijpt ! ” Feit is ook dat je aan het zeiken bent als een oud wijf, misschien moet je eens een theekransje met @Hysteria gaan doen?
-
Servers down
n00b - - Nieuws - Spel
PostTijdens de storing zijn niet alle missies correct verwerkt (met name expedities en puin ruim missies). De ontwikkelaars zijn er nog naar aan het kijken, maar uit ervaring is het onwaarschijnlijk dat dit nog gecorrigeerd kan worden, mocht dit nog veranderen stellen we je via deze weg op de hoogte.
-
Servers down
n00b - - Nieuws - Spel
PostAls het goed is zijn alle servers weer bereikbaar. Nogmaals excuses voor het ongemak!
-
Servers down
n00b - - Nieuws - Spel
PostEr zal tot 20:00 vanavond een aanvalsblokkade worden geactiveerd zodra de servers terug zijn.
-
Beloningen inflatie.
PostQuote from Bolder: “Quote from n00b: “En je krijgt gratis shit voor een paar keer simpel klikken, dus het lijkt me dat je niet zo veel te klagen hebt ” Ik klaag niet, ik noem feiten !maar dat is iets wat jij nog op moet zoeken... ergens... ” feit is ook dat dit geen inflatie is
-
Beloningen inflatie.
Post225,5 * 200 = 45.100 54,5 * 800 = 43.500 25 * 2000 = 50.000 waarde in MSE recs zijn nog steeds meer punten waard en voor de andere 2 krijg je meer deut en kristal in verhouding, lijkt me een prima balans verbetering. En je krijgt gratis shit voor een paar keer simpel klikken, dus het lijkt me dat je niet zo veel te klagen hebt
-
Beste spelers, Vrijdag 21 April zal de nieuwe uni Dorado zijn deuren openen. Het zal rond de gebruikelijke tijd gebeuren. De specs zijn als volgt: Economy x8, Fleet Peaceful x8, Fleet Holding x2, War Fleet x2, Research x16, Galaxies 4, DF 70%, DiDF 30%, 1.0 Deuterium consumption, +30 Fields, 8.000 DM Category: fleeter Levensvormen zullen aktief zijn. Hopende jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Jullie Ogame.nl-team
-
Quote from Piraat: “de ally mehh verklaard de ally fubar de oorlog stop oorlog : marshal ceti vliegt full fleet op mijn vloot marshal ceti verlaat de ally (zal ook geen meer joinen) veranderd zijn naam in piraat the best tot deze dingen gebeurd zijn zal heel fubar vanaf namiddag 3u er onder moeten leiden ” je kan nauwelijks 1 winstgevende slag op me maken, laat staan meer dan 6 maar goed, de oorlog gaat dus pas stoppen als jij uit de uni oprot, want minstens 1 van deze gaat nooit gebeuren Kami @…
-
[TOT: 1.210.815.500] Marshal Ceti [Fubar] vs. Piraat [mehh] (A: 0, D: 1.210.815.500)
n00b - - Hall of Fame
PostQuote from Piraat: “Quote from n00b: “Toch weer wat weggehaald bij de ogame master(card) ” beter legaal spelen dan push hitjes maken he! de oorlog is van start tot snel Quote from smurf: “Lekkere hit, weer alles laten slingeren ” gelukkig ben ik niet dat soort speler als jou die dan begint te schelden , en waaw nacht prodcutie pakken kan iedereen zelf het kleinste kind en dat zie je hier toch ” legaal LOL
-
[TOT: 1.210.815.500] Marshal Ceti [Fubar] vs. Piraat [mehh] (A: 0, D: 1.210.815.500)
n00b - - Hall of Fame
PostToch weer wat weggehaald bij de ogame master(card) On 13-04-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Battlecruiser 114.461 _________________________________________ Defender Piraat [mehh] ________________________________________________ Large Cargo 3.999 Cruiser 19.889 Solar Satellite 3.369 Crawler 1.200 Rocket Launcher 198.675 Light Laser 21.803 Heavy Laser 9.980 Ion Cannon 6.341 Large Shield Dome 1 _______…
-
Tis geen hof, maar money well spend
-
[TOT: 1.698.145.000] Marshal Ceti [Fubar] vs. Piraat [mehh] (A: 194.125.000, D: 1.504.020.000)
n00b - - Hall of Fame
PostNa mijn laatste aanval kreeg ik een zooi ipr naar me hoofd, die def moest natuurlijk weer vergoed worden. GLRB (ReBuy) On 06-04-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Destroyer 40.000 _________________________________________ Defender Piraat [mehh] ________________________________________________ Deathstar 150 Rocket Launcher 2.000 Small Shield Dome 1 _________________________________________ After the bat…
-
[TOT: 366.443.000] Marshal Ceti [Fubar] vs. Piraat [mehh] (A: 2.975.000, V: 363.468.000)
n00b - - Hall of Fame
PostPiraat vond het leuk mijn kruipers en satjes te bashen, die moesten natuurlijk worden goedgemaakt. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Ceti [Fubar] ________________________________________________ Interceptor 16.000 _________________________________________ Verdediger Piraat [mehh] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.000 Ster des Doods 1 Pathfinder 10.628 _________________________________…
-
Beste spelers, 23 Maart zal de public test server geupdatet worden naar versie 9.2.2. Quote: “Ahoy! On Thursday, March 23 at 14:00 CET, we will update PTS with version 9.2.2. Changelog: Added a new server setting for skippable systems: - Galaxy systems that are empty or inactive are marked as skippable for any fleet movement. - Skippable systems will not take up any flight time and cost no deuterium to traverse. - Systems count as inactive if no player that owns a planet in this system has logge…
-
merge maart 2023
PostQuote from ReWinD: “hI ik heb een vraagje, Wat gebeurd er met je account als je geen doel uni kiest en merg deadline is verlopen? gaat je account naar de grave, of word die verwijderd? Bonus vraag. hebben de nieuwe uni's levensvormen update? ” active accounts gaan naar een random target, inactive accounts naar de graveyard. Al lees ik wel dat het niet altijd goed gaat, dus het is beter om iets te kiezen. Nee, nieuwe uni's hebben geen levensvormen, het is op dit moment niet mogelijk om merges of …
-
merge maart 2023
PostQuote from veteraan: “Quote from Vogel: “Quote from veteraan: “Zeg het maar! waar gaan we elkaar slopen? Aqua of cosmos? ” Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan. ” Dat is een Non AGS uni, niks aan. Veel leuker om met team genoten te spelen. Kom ook naar een AGS uni.. doelloos klikken in een 10x eco uni is niks aan joh! Ander topic Zou leuk zijn om met de laatste uni'…
-
merge maart 2023
PostQuote from rcthans: “Ik ben verrast lijkt goed over nagedacht. En volgens mij is er voor ieder wel een keuze die sense maakt. Ik ga ook naar Bella ” thanks we hebben ons best gedaan Quote from Lange Giraffe: “Quote from Vogel: “Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest. voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden ” Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Miss…