Search Results
Search results 381-389 of 389.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
@Piraat even ter info....van mijn account blijft hij af. Dat is mijn game en niet die van hem. Ik speel zelf gewoon lekker door. En groei lekker verder. Aangezien hij zelf nergens meer kan reageren, wil hij even zeggen dat als je op deze manier moet winnen je nog triester bent dan je al was. Hij heeft dezelfde ban gekregen als Kale voor niks. Maar hij wil je wel even helpen herinneren dat hun nog steeds de nr 1 slag hebben. En deze altijd zullen behouden. En dat je mag weten dat dit de enige man…
-
@Piraat of was het Lion......wij weten allemaal dat jij niet gestopt bent. Aan de manier van schrijven weten we dat jij het bent. En jij stuurt mij net een bericht. En blokt mij meteen. Maar wij weten allemaal dat jij dit hebt veroorzaakt. Omdat je het op de normale manier niet kan winnen. Jouw account word nog altijd door jou beheerd....want een nieuwe speler zou mij nooit een bericht sturen. Want die heeft niks met mij te maken. Je hebt niks gewonnen....de nr 1 slag is nog steeds voor Kale en …
-
En weer probeer je alles recht te praten. In hoeveel bochten ga je je nog wringen om dit te doen. Je moet er nu zo ongeveer wel uit zien als een wokkel met al die bochten. Je doet wel net alsof je blij bent, maar dat is puur schijn. Eens een piraat altijd een piraat.....ook jou zien we wel weer terug. Alleen heb je nu een zinkend schip ipv een vliegend schip. Want je gaat ons niet wijsmaken dat dit het einde van piraat is.
-
Mooi gedaan heren!!!! De aanhouder wint!! @Piraat ik geloof dat jij geen recht van spreken meer hebt..... want zoals jij zegt tegen mij; bouw jij eerst maar een account en behoud je vloot, dan pas heb je recht van spreken.......ik ben idd wat kwijtgeraakt afgelopen weken maar in wederopbouw.....en heb dus nog vloot. Waar is de jouwe nu? Die heb je in ieder geval niet behouden
-
Kun je het niet hebben dat ik met woorden spreek in plaats van met mijn vloot. Vloot opbouw in deze uni is lastig ja....maar hey ik ben er nog hoor. Vloot is voor nu voor mij nig niet belangrijk eerst alles opbouwen en de rest komt vanzelf. Hahaha... En wie is hier nu diegene die zijn vloot moet behouden. Ik heb alles nog en jij????
-
Toch wel knap hoe jij dit omschrijft. Dat je zo'n beetje express je vloot daar hebt gelegd. En dat je bent gaan slapen......misschien toch maar eens de echte waarheid vertellen..... want als jij slaapt de gehele nacht dan zou ik je niet online hebben kunnen zien vannacht. Zou ik toch geen gevechtsrapporten zien van 23.51 waarop je vliegt op een ander lid van LMS. Spio rapporten die gedeeld worden waarop je 15 minuten geleden online was om 02.22. Maar ook rapporten van die tijd waarop je nog onli…
-
Lekker hoor Kale!!!! Mooie slag geslagen! Gewoon even 2x binnen 24 uur lekker je recs volpompen. Het enige wat bij Piraat scherp was vanmiddag was zijn spijkerpistool whahaha......maar zijn focus is niet meer zo scherp zo te zien.....gezien je 2x kapot vliegt binnen 24 uur. Piraat kan wel een begeleider gebruiken, alleen al om te zorgen dat hij zijn vloot niet crasht ....helaas voor hem is deze begeleidster al bezet . Niet dat ik hem überhaupt zou willen begeleiden, niks meer mee te beginnen. Ei…
-
Toch wel diep triest hoe jij denkt eigenlijk. Ik weet in ieder geval dat die 3 hersencellen van je, niet toereikend genoeg zijn om helder na te kunnen denken. Geloof dat er hier maar 1 iemand een begeleider nodig heeft. En wat betreft eigen gevechten niet zelf kunnen doen.....wie heeft hier alle hulp nodig van Voetzool, Vogel, Klapstoeltje en Zip???? Geloof dat jij dat was. Kan het natuurlijk fout hebben. Maar jij bent nog altijd diegene die het niet alleen af kan.