Search Results
Search results 101-120 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Chuckles: “Quote from Freakertje: “Oei oei oei… een projectje helemaal verkeerd gegaan. Ik dacht bij deze getallen dat je voor astro26 wilde gaan, maar je hebt nog maar astro23... Met de kosten van 1,5 - 3,1 - 1,5 miljard en een spaarpotje van ruim 11,9 - 5,7 - 1,4 miljard snap ik totaal niet waarom je niet wat metaal hebt verhandeld voor deuterium, dan had je zelfs met het allerslechts ratio al bijna voldoende deuterium gehad voor niveau 25 nádat je niveau 24 aan had gezet... ...... …
-
Appelbeer heeft niets te leren. Had natuurlijk veel eerder moeten gebeuren xD Wel heerlijke winst en eindelijk man Hf met die berg gs;)
-
Zeker pushing dit haha, neej, altijd fijn puin aan huis hf met de winst. Gl @ rb
-
lekker hoor Fijne winst zo. hf ermee. Gl @ rb
-
[TOT: 3.587.930.000] Monfy [Predator] vs. Sovereign Solar [SDS] (A: 482.430.000, V: 3.105.500.000)
PostJe wilt geen gs meer hebben of manen Emmert? Die manen zijn net zo makkelijk weg te halen als ze gekomen zijn he Lekker hitje en prima winst. Gl @ rb def
-
Gaat die weer :p Lekkere winst gepakt hf ermee.
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
PostLekker heur Mooie winst binnen geharkt hf met de winst! Gl @ rb
-
[TOT: 172.569.000] MrSaw [EOD] & Monfy [EOD] vs. frikandel [Lms] (A: 33.682.000, V: 138.887.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostQuote from Atoompje: “Quote from Legend.bdr: “Tis mooi als je zelf en je ally hitjes maakt en het de mensen lastig maakt dmv moonblows en terug time acties, maar zodra het dichtbij komt is het kinderachtig.. Prachtig Niet te hard gaan he Hf met de winst. ” Rustig aan, dat bericht was niet aan jou gericht.En een simpele moonblow of terugtime actie is ook absoluut niet kinderachtig, de ''kinderachtige'' acties duiden duidelijk op iets anders Maakt verder niets uit hoor, jij kan er ook wel eens naa…
-
[TOT: 172.569.000] MrSaw [EOD] & Monfy [EOD] vs. frikandel [Lms] (A: 33.682.000, V: 138.887.000)
PostTis mooi als je zelf en je ally hitjes maakt en het de mensen lastig maakt dmv moonblows en terug time acties, maar zodra het dichtbij komt is het kinderachtig.. Prachtig Niet te hard gaan he Hf met de winst.
-
PostGaat hard in die uni Doe je een beetje rustig aan, dan blijft het wat drukker Hf met de winst dames. Gl @ rb def
-
Voor zover ik weet heb ik je een account gegeven, daar wordt een mini vlootje van je geprakt, vervolgens wordt het account (i) daarna vm en dan ineens bied je het aan. Zal in andere uni's wss hetzelfde gaan. Meestal met prutsers die alleen maar zeggen dat zij domineren. Schattig slagje ouwe noodle hf met de winst.
-
Quote from Gorilla: “Zijn wel opvallend weinig gevechtsrapporten in deze uni, zullen vast wel allemaal noobs zijn.. ” De enige noob ben jij. Elke uni waar je komt domineer je niet.. Kom je uit vm, wordt je geraid of geprakt en wordt je (i) Je hebt ook niets om te laten zien dat je zo dominant bent, alleen neerzetten dat je domineert krijgt niemand de rillingen van. Lekker weer hoor, nu kijken hoe lang het druk blijft Hf met de winst. Gl @ rb def
-
Lekker bezig weer zippert Foutje bedankt Thx Zip Gl @ rb Psy
-
lel, daar ga je dan ouwe noodle Beetje gs weggeven xD Zonde man, maar je moet wel op blijven letten! Leuk slagje Gl @ rb beide
-
Niet jullie.. HUNNIE xD Zij zijn die noodles :p Noodle jij daar ff verder. We moeten toch maar is met je vrouwtje gaan praten dat zij je iets harder moet slaan.
-
hahahaha, lekker hoor S the man Helemaal alleen over en nog over anderen praten Jammer dat er niet een leuke kamikaze slag te zien was Keep up the good work
-
oef.. dikke hit. hf met de berg winst
-
Boosters
Legend.bdr - - Spel
PostSlechts 765k dm om 1 mine voor 90 dagen extra omzet te geven.. doe dat x12 tot x15 en dan kom je op 9 mil + uit.. je moet wel heel erg schijt aan geld hebben wil je ffkies al je mines 90 dagen 40% aanzetten.. Voor slechts voor 400 euro moet het wel lukken
-
Quote from Mighty-Me: “aanvallers mooi gespot en gepakt!! ik mis echter wel nog jouw hit erbij hiero leg maar doet er verder niet zo toe... nogmaals mooi gedaan en hf spending de heeerlijke profits!! @joost kop op man, even paar daagjes vrij en bijkomen in vm en dan gewoon vol der tegenan rebuild van die vrachtertjes is zo gedaan, wil je der zelfs wel even mee helpen met mijn werfjes erbij en dan via handelaar en die gsjes heb je met jouw mines ook weer zo bij elkaar ” lel, ik en posten Soms wel…