Search Results
Search results 61-80 of 407.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Simmen lukt steeds beter neut! goed bezig!
-
Het idee van pushen is dat je winst maakt, kijk maar naar de bananas. Succes met de rebuild van je losses
-
Quote from QTEKK: “Het stinkt. Ruik ik weer een push? ” Zijn allemaal pushers daar in Libra, ze betalen vast de GO om het stil te houden.. Lekkere winst dat kristal zal je nodig hebben
-
Quote from Zippy: “Ja vooral aangezien er een bug lijkt te zijn waardoor postduif niet alleen zijn vloot nog heeft maar ook zijn kerkhof heeft gekregen ” Hij heeft gewoon een goede expo ronde gehad niks bug aan.. Mooie timing met de recs vanaf de aanvallers
-
Is volgensmij een afgesproken slag maar ik ben geen GO dus ik kan daar niet over oordelen. Veel plezier met het opbouwen van de vloot al lukt dat je vast snel met expo
-
Had inderdaad wel iets minder gemogen neut voortaan even simmen vooraf en zo min mogelijk meenemen
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostDie is weg Ik denk dat Pauluz94 gaat reageren
-
Lekker bezig neut maak iedereen kapot behalve mij
-
Overzichtslijst weg
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “OGame.nl team ” Bedankt, wat is de reden dat ze de oude hebben geditcht? Die was veel actiever en staan ook updates in als een GO komt.
-
Overzichtslijst weg
PostIk vroeg mij af waarom de Wie Zit Waar overzichtslijst is verwijderd? Ik vond het erg handig en keek er graag naar.
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostNee een ander diertje! Dizzy denk k
-
[TOT: 560.668.000] Zippy [IaJ] & MrSaw [IaJ] & Legend [IaJ] vs. The King [Bananana] (A: 94.503.000, V: 466.165.000)
Gorilla - - Rustplaats
PostThe King heeft lekker gecasht GLRB The King Quote from monfy: “Uni 10 dagen oud en dan al bijna 300m winst, heerlijk dit ” Dat krijg je met de update dat je al je gs uit expo haalt
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostNEEE!!!! Het is... SEMPI
-
[TOT: 566.773.000] Kikero [Bananana] vs. Khalculator [NOB] (A: 90.849.000, V: 475.924.000)
Gorilla - - Rustplaats
PostOmdat niemand hierop reageerd omdat ze allemaal met die pushers bezig zijn doe ik het maar. Mooie winst op een NO(o)B glrb def
-
[TOT: 310.213.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 51.278.000, V: 258.935.000)
Gorilla - - Rustplaats
PostBuckert viel deze ook al aan? Volgensmij word hier zwaar gepusht
-
Draadjes idee 3.0
Gorilla - - Ideas Planet
PostQuote from Bolder: “Pratende aap, zelfs ik begin je zwaar irri te vinden. ” Ik zou in vmodus gaan dan!
-
Mooie top 10 slag op een turtle