Search Results
Search results 41-60 of 151.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lol FR je roept het allemaal over jezelf af. In Gemini ben je ook al lekker bezig om een van de meest kneuzige speler te worden met je grote mond in berichtjes. Lekker zo door gaan mannen, aanpakken mensen met een te grote mond.
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostDamn wat een puinberg weer Goed afgestraft Nick dat zet een speler wel weer even tot nadenken dat korte puin savejes niet zo een slim idee zijn. Bijzonder dat de vloot er nog is
-
haha normaal lees ik nick z'n berichten en denk ik je lokt het zelf uit. Maar wtf @Caspertvanmierlo heeft nick hier verkeerd gezegd Misschien moet je nog eens terug lezen wat wie nou typt haha. Lekkere slag trouwens. Zaphod wel op blijven letten he
-
Damn dat is balen.. Goed opgelet nick.
-
lekker hoor, die staat al meer op het forum dan dat hij planeten heeft
-
Persoonlijk druk ik alles wat maar een beetje irritant is gelijk weg zonder uberhaupt te kijken. Dit is zwaar irritant en ze zullen door deze actie ook totaal niks aan mij verdienen aan die reclame. Zelfde als flitsmeister tijdens het afsluiten, ik kijk er niet eens naar want ik wil het niet. Dus ik snap niet waarom GF kiest voor zwaar irritante reclames wat zoals eerder gemeld is alleen maar averechts werkt.
-
tooltips/popups
PostZwaar irritant is nog zacht uitgedrukt.. Ik heb wat lopen kloten met antigame alleen die heeft er ook geen effect op
-
@BeLikeMe niet goed opgelet? Lekker gevonden james nog even last minute.
-
niks mis met deze slag. Dit moet je gewoon niet laten rond slingeren.
-
Daarnaast neem je mij iets kwalijk dat ik iets niet vermeld maar 2 zinnen daaronder zeg je dat ik het niet zou kunnen weten omdat het voor mij was. Je bent gewoon wederom de boel aan het op stoken zoals je altijd doet. Word het je te heet onder de voeten ga je ergens anders over praten. @Independence Plof is zeker niet kapot, sterker nog ik moet weer gaan saven dankzij deze slag van ons
-
Heel simpel: bij de vorige hit op plof hadden we trucker nodig. Daarna was het vreemd om hem te gaan hunten dus hebben we allemaal besloten dat we hem gaan vragen om in de ally te komen. En sindsdien zit hij bij ons als een playbooker
-
Het was me weer een gezellig nachtje mannen en een grappig einde wel. Ik moet toch wel respect uitspreken voor plof op de manier hoe hij reageer. Deze man is niet zomaar uit het veld te slaan en gaat gewoon door. Ik had wel verwacht dat hij ging stoppen na het verliezen van zn def maar nee hoor hij verschroot het gewoon en gaat full fleet door Als het andere salty bro`s waren geweest had ik minimaal een scheld berichtje verwacht in iedereen zijn inbox. Ach is er weer wat leven in de brouwerij. I…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from JamesCameron: “@BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes ” Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukt tiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker! ” HT de baas? mocht ie willen. sterker nog hij is er maanden ui…
-
[TOT: 1.680.601.500] JamesCameron [Playbook] vs. Lurtz [Bro] (A: 244.282.000, D: 1.436.319.500)
PostDe aanhouder wint, maar nu weer terug in je winterslaap Lurtz GL@RB
-
Veiling
PostIk werk ook in de nacht en word door gf benadeeld door in de nacht niet deel te nemen aan de veiling. En ja ik moet werken alleen mijn werk zit zo in elkaar dat ik heel veel vrije tijd heb en dus kan doen wat ik wil. Dus ja zeker een +1. En als blijkt dat 1 persoon alles binnen harkt omdat de rest slaapt moet gf maar niet zoveel nieuwe servers openen en wat meer logisch gaan mergen om meer activiteit te krijgen.
-
Quote from fire rain: “ zijn vloot aankunnen nee ik heb gezegd dat hij niet hoeft te saven omdat zn maatje er wel voor zorgt dat er niemand qua vloot punten in de buurt komt van hun ” En wie zou zn maatje dan wel niet zijn? @will krikke wie ben je nou dan? of durf je niet eerlijk te zijn omdat je een multi acc hebt?
-
Ik had gehoopt dat mijn oude account in betere handen was maar ach. Hij is trouwens portugees dus zal je niet antwoorden denk. Veel opmaak plezier
-
Quote from Wil-Krikke: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “bro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar! ” lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt! Ja fire sloop ons allemaal maar biggrin.png doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!! een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen groetjes van Mafkees!! ” ” Aan je schrijf stijl dacht ik dat je nick was maar die heeft een eigen …