Search Results
Search results 121-140 of 151.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 368.962.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 40.507.000, D: 328.455.000)
Posthmm dat maakt een dagje niks raiden wel goed. Lekker hoor. Def gl@rb
-
hmm.. kan hem pas overmorgen versturen naar je. Als ik de code heb zal ik hem je toe sturen.
-
Ik heb laatst een nieuw account gekregen dus kan mijn oude weg. Aangezien er niemand in het universum is die hem zou willen zet ik hem nu hier neer in de hoop dat er iemand anders wat leuks mee kan. Al is het maar om die dm op te maken 8x metaal 31 kristal 28 en deut 28 1x 23.20.18 Alles gevoed door zec. Alles minimaal 215 velden met uitschieters.
-
Zo dat is geen verkeerde kristal winst Misschien toch maar niet zoveel satjes bouwen.. En dat met de naam Tesla
-
Haha je schrok wel he dat james act had in mw2 :p Veel gs met deze slag iig.
-
haha ook lekker. Deze leert schijnbaar niet van zn fouten..
-
[TOT: 330.685.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 50.446.000, D: 280.239.000)
PostHaha ja als je dat laat liggen dan vraag je er om. veel plezier met de gsjes
-
[TOT: 1.190.000] Captain Pierre vs. Geologist Io [FNTC] & James [LEGEND] (A: 966.000, D: 224.000)
Postlekker hoor zo vroeg. Beetje jammer alleen dat er rare figuren in het universum zijn die niet begrijpend kunnen lezen. Maar goed dat er altijd mensen zijn die het wel snappen zoals klapstoeltje
-
[TOT: 271.688.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 50.846.000, D: 220.842.000)
PostHatsee! Lekker hoor.
-
TOP 10 [TOT: 6.219.911.000] Plofkop [Bro] vs. Momentum [CIE] (A: 2.179.926.000, V: 4.039.985.000)
PostZo! lekker hoor. Wel een flinke deuk in je vloot maar wel een turtle een lesje geleerd. Succes met opmaken.
-
beter iets dan niets Ow en volgens mij is warlord ook een itje die toevallig online is gekomen.
-
Haha ja dat is er 1 die je niet zo snel verwacht.. Geen slechte zet plof. Gelukkig voor jou dat ie niet gelukt is en helaas voor ons. Jij blijf ons nog wel even lastig vallen iig een goeie poging mannen, maar plof gaat de komende tijd nog niet neer..
-
3.2.1 en poef weg is mn oude vlootje.. Goed gevonden plof. Haha fun met de winst.
-
pff.. had hij eindelijk dik die wedstrijd gewonnen met vloot bouwen vergooit ie het aan plof... jammer maar goed gezien plof. Succes met bouwen "miner"
-
zo dat is een flinke boost voor je. Gl@rb en succes met opmaken
-
[TOT: 3.782.311.000] JamesCameron [Playbook] vs. wessel [ESA] (A: 620.772.000, V: 3.161.539.000)
PostLol en "weer" lukt het hem. Lekkere winst hoor en die deut was je toch al kwijt. Wessel goede rebuild toegewenst en niet stoppen net als de rest :p Trouwens welke Mongool heeft x6 uitgevonden. Is toch zo goed als onmogelijk om dan save te blijven.
-
lekker weer hoor. Consul moet maar eens gaan saven ofzo
-
Mijn eerste Hof sinds ik weer ben begonnen. Robbendinho kwam een subje van mij tegen terwijl ik mijn nieuwe main planeet aan het opbouwen was. Ik dacht die vliegt nooit meer na 30 minuten maar wat blijkt hij was op zoek naar die planeet. Schijnbaar over het hoofd gezien want hij ging vliegen. Uitgelezen kans om mijn sprongers te laten werken alleen klik ik verkeerd.... Schijnbaar kan je niet op aantallen klikken en alleen op namen. Maar in blinde paniek heb ik alsnog de nummers er in gekregen en…