Search Results
Search results 121-140 of 180.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 10.862.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 1.303.204.000, V: 9.559.366.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from Juice: “daaaag Senna Niet alleen je grote mondje gesnoert, ook je vloot! Senna: ik behoor wel tot 1 van de goede spelers in ogame Ja en ik ben Binladen ” Beste meneer @Juice u brengt mij in verwarring met uw post. Behoort u tot een van de goede spelers van ogame of is het uw intentie om Senna te quoten. In het tweede geval zou het u sieren om dan ook de speciaal daarvoor bestemde tekens te gebruiken om een dergelijke verwarring in de toekomst te voorkomen. Daarnaast hoort de naam van …
-
[TOT: 10.862.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 1.303.204.000, V: 9.559.366.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Dikke slag jongens! Dikke winst en 100% eerlijk zoals het hoort.. Mooi getimed door onbekend&sniper ( yeay baby ) Wil toch wel eens weten hoever we er achter zaten! Ookal gaan er zat zielige reacties onderkomen! ” Nou meneer Smurf u vraagt en Senna levert incomming.png Jullie zaten op de seconde goed dat is wel heel knap rekenwerk vooral gezien de delays van de server. Zijn jullie ook in te huren voor tijdens een calculus examen? Asking for a friend. Mochten jullie nog ingevin…
-
[TOT: 1.271.657.500] Juice [Moc] vs. Dragunov [SFs] (A: 66.895.000, D: 1.204.762.500)
Jester - - Hall of Fame
Post@Lange Giraffe Het is dus niet alleen Spica waar dit soort drama speelt. Wel toevallig wij hebben een "sapje" (niet echte naam om de toorn van The Lord te voorkomen) die afgelopen week een ban kreeg. Zou wel interessant zijn als dat dezelfde persoon zou zijn
-
Quote from hete pepper: “Quote from Jester: “Quote from discordia: “Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word. ” Of 50 keer dezelfde speler maakt volgens de regels van dit universum kennelijk niet uit zolang ze maar genoeg DM uitgeven. En van het DM gebruik wat ik in Spica zie kan meneer hete pepper met zijn boefjes best best dit universum vullen met meerdere accounts ppQuote from Sanctuary: “Mijn Antwoor…
-
Quote from discordia: “Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word. ” Of 50 keer dezelfde speler maakt volgens de regels van dit universum kennelijk niet uit zolang ze maar genoeg DM uitgeven. En van het DM gebruik wat ik in Spica zie kan meneer hete pepper met zijn boefjes best best dit universum vullen met meerdere accounts pp Quote from Sanctuary: “Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog lan…
-
Mijn stem gaat naar Nee, en daar hoort natuurlijk een motivatie bij die ik graag met u deel. Ten eerste ben ik (in mijn mening) slachtoffer geweest van bashing. Lang verhaal kort er waren in totaal 9 aanvallen op dezelfde maan gericht binnen 24 uur. Echter per dom geluk/pech (afhankelijk van je perspectief) werd mijn maan bij de 6e aanval vernietigd waardoor aanval 7-9 geen valide doelwit meer hadden en er dus geen gevechtsrapport gegenereerd werd. Na meerdere keren overleg met de GO's werd dit …
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Quote from Jester: “Kan ik bevestigen zojuist door Onbekend van BOT ook nog wat grondstofjes opgehaald en bootjes opgeblazen. Maar ik was ook niet aan het saven, zoals ik in het bericht hierboven ook al aangaf op dit moment is universum Spica gewoon niet speelbaar. Het is dat ik zo lang anoniem was op het forum anders had ik al lang mijn vloot kwijt geweest. Het vermeende bot/script gebruik achterwegen gelaten is alleen al het DM gebruik van de meeste boefjes al voldoende om h…
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
Jester - - Hall of Fame
PostKan ik bevestigen zojuist door Onbekend van BOT ook nog wat grondstofjes opgehaald en bootjes opgeblazen. Maar ik was ook niet aan het saven, zoals ik in het bericht hierboven ook al aangaf op dit moment is universum Spica gewoon niet speelbaar. Het is dat ik zo lang anoniem was op het forum anders had ik al lang mijn vloot kwijt geweest. Het vermeende bot/script gebruik achterwegen gelaten is alleen al het DM gebruik van de meeste boefjes al voldoende om het spel voor velen te bederven. Als daa…
-
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Goede pepper! Was ook niet de beste saver maar toch mooie winst! ” Nou smurf ik vond mezelf best een goede saver, sinds ik overal manen heb ben ik niet meer serieus gepakt geweest ja eergister door Fonz maar dat waren GS die ik bewust achter had gelaten. En met hoe het momenteel in Spica aan toe gaat was de motivatie ook wel langzaam weg