Search Results
Search results 161-180 of 180.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.963.065.000] Martin [Moc] vs. Caissa [TIG] (A: 298.432.000, V: 3.664.633.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from hete pepper: “Quote from Jester: “Quote from vercingetorix: “Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn: De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen.. De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort. Dat accounts overnem…
-
[TOT: 674.501.000] Onbekend [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 70.334.000, V: 604.167.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from hete pepper: “Quote from smurf: “Quote from Jester: “Meneer/mevrouw Onbekend inderdaad een mooi slagje, ik weet uit persoonlijke ervaring dat meneer De Wappie vrij goed zijn vloot in beweging houdt. Heb enige tijd TERUG zelf wel een aantal dagen moeten plannen voordat ik hem kon crashen. Maar goed als de opperboef u kunt vertellen waar de vloot aan gaat komen is het al een heel stuk gemakkelijker. Verder wel mooie winst en succes met heropbouwen ” Beste Jester,Ik zie geen slag van jou…
-
[TOT: 3.963.065.000] Martin [Moc] vs. Caissa [TIG] (A: 298.432.000, V: 3.664.633.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from hete pepper: “maverick is gestopt door problemen thuis wees wakker als je vloot thuis komt !!! ” Misschien kwam Marverick wel tot de conclusie dat Ogame lichtelijk tot narcisme leid, mits je het op een bepaalde manier speelt en de hele hof sectie in beslag neemt....En om de anti vhoppers voor te zijn : klopt Lekker slag met winst GL@RB ps Luister naar Ellie Lust.. ” Beste meneer/mevrouw Bolder, laten we speculatie buiten de deur houden. Als meneer/mevrouw maverick …
-
[TOT: 97.415.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 97.415.000)
Jester - - Hall of Fame
PostHet is een drukke ochtend voor u op het forum Meneer @hete pepper. Weer een klap op die arme meneer De Wappie, de 3e door u geposte slag op het forum binnen een etmaal. Ik hoop dat u trots bent op u zelf en uw boefjes. Het is wel jammer dat de spelers in de top 10 m.b.t. militaire punten de nummer 75 drie keer achter elkaar van zijn vloot hebben beroofd. Vooral gezien de magere winst van ~30 miljoen grondstoffen, dat moet voor de nummer 1 in Spica toch maar enkel wisselgeld zijn.
-
[TOT: 674.501.000] Onbekend [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 70.334.000, V: 604.167.000)
Jester - - Hall of Fame
PostMeneer/mevrouw Onbekend inderdaad een mooi slagje, ik weet uit persoonlijke ervaring dat meneer De Wappie vrij goed zijn vloot in beweging houdt. Heb enige tijd TERUG zelf wel een aantal dagen moeten plannen voordat ik hem kon crashen. Maar goed als de opperboef u kunt vertellen waar de vloot aan gaat komen is het al een heel stuk gemakkelijker. Verder wel mooie winst en succes met heropbouwen
-
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from vercingetorix: “Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn: De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen.. De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort. Dat accounts overnemen zou verboden moeten worden. ” Dit is wel w…
-
Dat is wel een mooie slag, met mooie winst inderdaad. Meneer Mauricovic ik zou die opmerking van meneer/mevrouw Juice (als mijn geheugen mij hier niet in de steek laat) maar met een korrel zout nemen. Gewoon lekker slagen en slagjes posten daar is het forum namelijk voor bedoeld. Meneer/mevrouw bboomertje succes met rebuilden!
-
[TOT: 167.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 167.570.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from Juice: “@Jester Lekker met je zelf bezig gaan houden, makkelijk he vingertjes wijzen altijd in forums en zelf de heilige koe uithangen alsof peppe jou adviezen gaat volgen MEESTER jester veeg mij weg echt pffffff ” Meneer/Mevrouw Smurf (@Smurf) ik durf niet enkel en alleen op uw profiel foto af te gaan aangezien mijn profiel foto ook niet mijn ware geslacht weergeeft. Op uw vraag naar mij identiteit in de server Spica. Dat mag van mij nog wel een raadsel blijven. Ben zelf wel fan van …
-
[TOT: 167.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 167.570.000)
Jester - - Hall of Fame
PostNou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister die 200M aan grondstofjes heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
-
[TOT: 48.042.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 0, V: 48.042.000)
Jester - - Hall of Fame
PostNou meneer @hete pepper dit is me het slagje wel voor die paar recyclertjes die net TERUG waren. Dat had toch wel efficiënter gekund door al die inteceptertjes weg te laten en te verruilen voor grote vrachtscheepjes. Dan had u zowel alle grondstofjes kunnen stelen als de recyclertjes kunnen vernietigen. Ik had verwacht dat een speler van uw kaliber dat wel zou begrijpen. Heel jammer dit vooral aangezien u deze ochtend nog meneer @Senna heeft uitgemaakt voor noob omdat deze duidelijk genoeg lef v…
-
[TOT: 105.843.000] Senna [FEAR] vs. Generaal Animal [GEN] (A: 3.510.000, V: 102.333.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from hete pepper: “Quote from Jester: “Die slag op meneer Prometheus gaf zeker duidelijkheid en nieuw inzicht, in de werkwijze van u en uw boevenbende (BOT). Senna heeft naast deze slag nog een royale hoeveelheid slagen gehad enkel deze ochtend al. Om meneer Senna dan uit te maken voor een beginnende speler lijkt mij niet heel correct van u. ” wij gaan te werk als egte boeven , hebben jullie nu al door tochen waar heb ik beginnende speler geschreven ? beter je bril even poetsen aub ” Beste…
-
[TOT: 105.843.000] Senna [FEAR] vs. Generaal Animal [GEN] (A: 3.510.000, V: 102.333.000)
Jester - - Hall of Fame
PostDie slag op meneer Prometheus gaf zeker duidelijkheid en nieuw inzicht, in de werkwijze van u en uw boevenbende (BOT). Senna heeft naast deze slag nog een royale hoeveelheid slagen gehad enkel deze ochtend al. Om meneer Senna dan uit te maken voor een beginnende speler lijkt mij niet heel correct van u.