Search Results
Search results 81-100 of 118.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nog net geen nummer 1 slag, maar als je zo door gaat komt ie er vanzelf
-
Soms wordt je wakker en heb je het gevoel dat iemand zijn vloot is vergeten... ja hoor hij ligt er... maar meer dan eerder deze week gescout... vliegen maar en ff wat extra recyclers geboost. al hier de nieuwe nummer 1 solo hit De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tripeltje ________________________________________________ Licht gevechtsschip 18.667 Zwaar gevechtsschip 4.260 Kruiser 1.918 Slagschip 582 Interceptor 594 Bommenwerper…
-
Sinds enkele dagen zag ik een vlootje in de buurt liggen Helaas miste ik wel zijn expo vloot, maar goed dat mocht de pret niet drukken. GL met RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tripeltje ________________________________________________ Licht gevechtsschip 19.361 Kruiser 2.939 Interceptor 640 Reaper 369 _________________________________________ Verdediger Narutha ________________________________________________ Klein vrachts…
-
Aardige slag, maar aan je deut winst lijkt het erop dat het niet heel ver vliegen was
-
Mooie slag... was even vergeten dat ik daar productie had gestart.... gelijk een mooie wack up call om elke planeet voor slapen gaan te controleren
-
Na een tijdje geen ogame te hebben gespeeld en in UNI Wezn onder de radar te hebben gespeeld, zie je dat er steeds mindere mensen actief op het forum zijn om gevechtjes te posten. In deze uni was ik van plan om lekker basic expo te draaien, maar kon het toch niet laten. Na rondje een scannen zag ik deze op de phanlanx. snel nog even zijn expo vloot slopen en een mooi deut winst binnen harken. Succes met rebuilt, maar hij gaf al te kennen minder tijd te hebben voor ogame en te willen stoppen. De …
-
mooie slag... en zo zie je maar weer dat defence weinig uitmaakt. Sinds tears/jenske terug is van vakantie, is in een maand tijd de uni een stuk blauwer geworden. En met 300 spelers blijft er weinig meer over dan expo draaien... De tijd gaat komen dat ik naar engelse unie over stap
-
Het is weer even geleden, maar mijn grootste slag binnen deze uni toch even delen. gl met rebuilt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.000 Slagschip 5.906 Interceptor 18.703 Reaper 2.610 _________________________________________ Verdediger Propjay [TIG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 368 Groot vrachtsc…
-
[TOT: 1.194.665.000] Emperor Palpatine [TFO] vs. frankv4321 [TENC] (A: 237.102.000, D: 957.563.000)
Postmooie slag... beetje verlies, maar de winst mag er zijn... succes met rebuilt
-
[TOT: 200.756.000] President Davida [1st] vs. kuroiDringo [TENC] (A: 10.740.000, V: 190.016.000)
PostIemand was denk niet thuis maar wel zijn vloot laten slinger, dan neem ik hem voordat Tears hem neemt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Slagschip 3.984 Interceptor 9.175 Bommenwerper 2.706 Vernietiger 2.205 Reaper 1.673 _________________________________________ Verdediger kuroiDringo [TENC] ________________________________________________ Klein vrachtschip…
-
Iemand liet een stukje vloot liggen, wellicht deut problemen en de gok genomen met een stuk defence De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 40.000 Kruiser 8.552 Slagschip 4.019 Interceptor 9.228 Bommenwerper 2.710 Vernietiger 2.204 Reaper 1.673 _________________________________________ Verdediger Pavoramix [SFs] ______________________________…
-
Een nieuw level phalanx was klaar en spot ik gelijk een mooi vlootje... helaas geen reactie en daarna in vakantie modus... jammer... succes ziggy en tot de volgende uni De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Interceptor 8.590 Reaper 1.578 Groot vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy2000 [TIG] _______________________________…
-
[TOT: 403.680.500] President Davida [1st] vs. kuroiDringo [TENC] (A: 47.842.000, V: 355.838.500)
PostGezien de voorraad deut denk ik dat hij gegokt heeft en zijn vloot niet heeft gesaved achter een behoorlijke stukje verdediging... GL met rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.500 Slagschip 2.968 Interceptor 6.938 Bommenwerper 2.151 Vernietiger 1.530 Reaper 1.166 Recycler 1 _________________________________________ Verdediger kuro…
-
Het is tijd om naar bed te gaan of toch niet... ff scannen wat Kale aan het doen is aangezien ik eerder al een leuk stukje vloot zag liggen, die inmiddels is hersteld en opgebouwd na de grote slag van Sparrie. hmmm.... vloot ligt er op 2 plekken in de buurt en 20min geen activiteit... dan maar springen en toch maar een poging wagen... halverwege een activiteit.... hmmm... ff scouten maar geen wijziging... wel of niet actief? Aangezien de jongste kind aan het spoken is, kan ik mooi de aanval beki…
-
Zie het hele verhaal bij de andere thread tegen Kale De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.500 Kruiser 7.915 Slagschip 2.864 _________________________________________ Verdediger Kale [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 500 Groot vrachtschip 3.552 Licht gevechtsschip 3.950 Zwaar gevechtsschip 3.407 Slag…
-
[TOT: 117.114.000] President Davida [1st] vs. OBERSCHLESIEN [Turtles] (A: 1.143.000, V: 115.971.000)
PostNadat ik deze gast eerder had gepakt, door een te vroege plaatsing.... Zie ik hem weer erg vroeg plaatsen vergeleken met de expo die hij draaide.... wie niet waagt wie niet wint... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Interceptor 5.781 Reaper 879 Groot vrachtschip 500 _________________________________________ Verdediger OBERSCHLESIEN [Turtles] _______________…
-
Na de eerdere Phalanx hit, kom ik hem weer tegen op de Phanlanx... Die pakken we mooi weer mee De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Slagschip 2.747 Interceptor 5.804 Bommenwerper 1.770 Vernietiger 1.376 Reaper 856 _________________________________________ Verdediger mack666 [TFO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.600 Groot v…
-
Mooie nummer 1 hit...
-
Goed bezig straatveger... mooie slag, op naar de volgende... btw. ik post alleen slagen hoger dan 100mil
-
Ik weet niet wat oberschlesien, had bedacht met een plaatsing midden in de nacht, terwijl zijn expo pas in de vroege morgen thuis kwamen. maar denk naar de verkeerde tijd gekeken. van dit foutje mooi geprofiteerd succes met rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Interceptor 5.247 Reaper 727 Pathfinder 1.800 _________________________________________ Verd…