Search Results
Search results 101-118 of 118.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ondanks vele activiteiten tot diep in de nacht en in de vroege ochtend, zocht ik een gaatje... Dit gaatje uiteindelijk gevonden, maar had te weinig liggen om het in 1x te doen. succes met rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Slagschip 2.429 Interceptor 5.325 Bommenwerper 1.591 Vernietiger 1.097 Reaper 727 _________________________________________ Verd…
-
[TOT: 168.571.000] President Davida [1st] vs. Scorpio1982 [SPCO] (A: 9.775.000, V: 158.796.000)
PostNa de eerste slag, waarin de totale vloot is vernietigd, viel het mij weer op dat scorpio weinig activiteiten had... dus hop er op af.... Inmiddels is Scorpio in V modus, dus waarschijnlijk te druk in andere unies of in real life De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Interceptor 4.018 Reaper 637 _________________________________________ Verdediger Scorpio1982 …
-
[TOT: 418.705.000] President Davida [1st] vs. Scorpio1982 [SPCO] (A: 47.852.000, V: 370.853.000)
PostVoorlopig de nieuwe nummer 1 hit in de uni... Denk dat Tears aka Jenske later op de dag de nieuwe nummer 1 hit post... Linksom rechtsom, mooie slag om te posten. Succes met rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller President Davida [1st] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 30.835 Zwaar gevechtsschip 8.149 Kruiser 3.403 Slagschip 1.858 Interceptor 3.380 Bommenwerper 1.265 Vernietiger 832 Reaper…
-
tja... springen en vervolgens afgeleid worden is niet handig... Naja voor mij is deze uni klaar... Succes nog even met deze uni en wellicht tot een iets langzamere uni
-
wat een knal binnen deze uni... tijd voor een nieuwe uni, als je zo door gaat
-
Na een week ff geen ogame, nu toch maar ff rond kijken.... De enkele met een vloot de saven netjes en de mensen die wat vergeten, zijn er niet meer.... Toch nog wat gevonden, wat een lekker winst geeft.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tripeltje ________________________________________________ Interceptor 1.680 _________________________________________ Verdediger Disorientated [EMP] ________________________________________…
-
Beetje laat, maar wil het jullie niet laten ontgaan. Helaas door drukte nu even in Vakantie Mode, maar tot snel hoop ik De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tripeltje ________________________________________________ Kruiser 2.067 Slagschip 1.027 Interceptor 1.772 Bommenwerper 867 Vernietiger 519 Reaper 447 _________________________________________ Verdediger Disorientated [EMP] ________________________________________________ Kle…
-
pff wat een slag... alleen heerser in de UNI... who's next
-
Het is jammer dat mensen snel opgeven na een crash. Fluttershy, je staat nog rang 3 in vloot punten, heb je dan zoveel def gebouwd of heb je geen zin om her te bouwen omdat je dan niet bepalend kan zijn.. succes in andere uni's
-
Het is al weer even geleden dat ik een post heb geplaatst na een ogame pauze. In deze uni behoorlijk de underdog aangezien een later start, 2x een crash gehad door eigenwijsheid en onoplettendheid en eigenlijk alleen maar bezig met expo en bob de builder te spelen, aangezien de grotere jongens in de UNI al behoorlijke de grote slagen maken. Desondanks vond ik hem plaats waardig en is weer iemand anders, dan Jenske inmiddels een sportieve post gehad en wat ik al vermoede is dat ie zijn vlootje wa…
-
Het risico zat er in, dat er een maan geploft zou worden waarvan hun dachten, dat daar mijn vloot zou zitten.... helaas voor hun save ik mijn vloot te netjes.... Inmiddels voor v modus nog een nieuwe maan gecreerd, die inmiddels alweer is opgebouwd... dus straks weer verder gaan waar ik gebleven was.... mits de uni nog leeft
-
lekker hit... weer iemand in v modus... Als ik terug kom is er niks meer over
-
Buurman was aan het afruimen en zag ineens activiteit op een maan. Doordat ik eerder al eens was gevlogen op een van zijn planeten en kvs was verloren, moest ik waakzaam zijn. zeker met Czar, Vulcan en Jenske in de buurt... Het kon zomaar een vriendje van hun zijn.... en Vliegen maar en snel weer verder afruimen, na 15min nog steeds geen activiteit... hmmm gaat het lukken nog 15min... kinderen pyama aan doen en nog 5 min... dus kids mogen wat langer op blijven Boem al hier weer een mooie slag...…
-
Na de eerdere post dat Ilpatino was gecrashed door Buurman en Buurman, zag ik de rest van de vloot liggen. ondanks zijn sportieve bericht en al beetje aangegeven dat hij zijn account wilde overgeven, dacht ik dat hij zijn overige vloot netjes zou saven of terug in vakantie modus. helaas voor hem of zijn opvolger het lag er nog... door gebrek aan deut de vloot op 90% zetten en versturen... Al hier weer een mooie slag... Good luck in RL A je to. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2020…
-
Hey Courage, Met onze speelstyle hebben we inmiddels geleerd, dat we maar 1 uni kunnen spelen. We gaan wel over naar japetus, maar voorals nog blijven we in nusakan spelen.
-
Eindelijk buurman en buurman in actie... na een spio bericht vroeg in de morgen dacht ik laat ik terug kijken, aangezien hij uit V-mode is gekomen... en jaar hoor daar ligt ie en geen activiteit... helaas kon ik hem alleen niet aan (te weinig winst) en buurman was weer is niet wakker vanwege de nachtelijke uren.... dus dan maar wachten en kijken of ik een van zijn andere planeten kon pakken... na de eerste aanval, werd buurman eindelijk wakker, maar zijn vloot was nog netjes save.... na wat over…
-
Het verbaasde dat iemand uit vakantie mode was gekomen en vervolgens geen activiteiten vertoonde (foutje???)... Na een klein andere slag, toch maar gaan varen op de grote en zie onderstaand het resultaat. Inmiddels staat BLM weer in vakantie mode... dus denk weinig Rebuilt. A JE TO! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tripeltje [B en B] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 18.520 Kruiser 1.330 Sla…
-
Ik ben niet zo van het posten, ondanks vele slagen in Uni Kalisto en nummer 1 qua ere punten toch maar weer is een post van een geslaagde aanval. Gister HostBilly zijn vloot al gespot, maar doordat ie veel vullig online was met expo draaien, niet kunnen pakken. Vandaag zag ik ineens een zwakke plek en hop er op af zonder buurman en buurman geknoei.. althans zonder overleg, krijg ik een berichtje dat Ghoulas ook onderweg was om de rest en de expo vloot te pakken (post volgt) Toch maar weer een Bu…