Search Results
Search results 21-40 of 230.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Regels
Postdiscussie voeren?? slotje erop Spelers hebben gelijk??? slotje erop Zo kan ik nog wel effe doorgaan..
-
[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)
Anonymous - - Rustplaats
PostQuote from Gier: “Overigens is dit meteen mijn afscheidshit (blijkt nu) Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op. Dit moet ik nu terug sturen. En dat doe ik dus niet, die regel klopt dus niet, hulp is hulp, klaar. Er zullen er heel veel blij zijn dat ik stop, en voor mijn alliantieleden, succes met alles en veel plezier. ” Altijd aangeven bij de GO ivm hulp met ruimen en opsturen van gs... zelf kunnen ze er toch nooit aan uit. Logisch nadenken is soms wel…
-
En monfy komt weer tot leven Lekkere hit boys
-
Veiling
Post+500 dan maar
-
ganimed zijn ook andere stats.... Lekker hoor zippy
-
weer een lekker winstje hoor
-
lekker hoor Strider glrb
-
Zo zie je maar hoe goed die dm gebruikers wel niet zijn he, kunnen nog niet eens een deftige aanval opzetten lekker 'ninja'
-
Quote from L.J.E: “Quote from MiniMe: “Dit valt zeker onder pushing er staat duidelijk in de regels : de basisomschrijving voor pushing is: “een lagere speler die bewust een hogere speler grondstofvoordeel bezorgt zonder directe tegenprestatie” Als je dan verder leest zie je staan: - Aanvallen van een speler met voorkennis. Als jij een speler in je allie neemt en vervolgens ziet dat hij offline is en dan gaat aanvallen weet je dus dat hij offline is en is het een aanval met voorkennis. En als ji…
-
Quote from Rdet: “Quote from Mogul Lagoon: “Er staat nergens in de spelregels dat je een alliegenoot niet mag aanvallen.. Of dat je dat doet, dat is dan weer iets anders.. Je kan het misschien zien als een 'ongeschreven regel'? ” Aanvallen met voorkennis valt onder pushing, in dit geval zou dat kennis van de onlinetijden kunnen zijn, als de verdediger lager in de ranking staat. ” Zo is het
-
In fidis is er iemand voor gebant geweest, dus er zijn wel degelijk regeltjes ivm pushing hierover
-
@Hitsugaya Toushiro
-
Quote from Anuvinda: “Wat doet hij dat tegen de spelregels is dan? ” Dit kan als pushing aanzien worden
-
Staan hier geen bans op ?
-
Vorige week begon hij nog tegen mij te klagen nog 15min en je vloot was weg. En met welke vloot hadden jullie dat gedaan? Mits wat miserabele vlootjes die je bij elkaar kon schrapen in de uni, zou je er nog niet met winst doorkomen. Begon je ook nog eens te melken dat zippy je vloot noooooit te pakke zou krijgen. Zie hier nog geen 7dagen later, daar ga je dan