Search Results
Search results 141-160 of 180.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
Jester - - Hall of Fame
PostNette slag inderdaad kan ik niets anders van maken, ik was afgeleid omdat we hier de keuken gaan verbouwen diepvries moest leeg dus ik zat tot mn oren in een bak vanille ijs. Kon nog niet in V-modus omdat ik nog een lange save had lopen. Mooie faire slag van meneer @hete pepper. Enige tip voor de toekomst de recs op het puin afsturen en niet nog een na raidje erme willen doen ;P Maar goed dat had je gelukkig op tijd gezien
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “Zoals Lord al aangaf; Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen. Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden. Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board. ” Beste @Jillian, @Lord Ik kan begrijpen als u bedoe…
-
Quote from JamesCameron: “Ik heb je, zeer ernstig beperkte hoeveelheid, forumposts doorgenomen (en je weet wat ze zeggen over de relatie tussen je post-count en je ..... , toch? ) en je hebt het woord 'fax' nog nooit genoemd!! OT: Snotaap!! ” De fax is ook van net voor mijn tijd, verschrikkelijk als ik daar mee moet werken gaat altijd fout. Jazeker elke keer dat je post wordt die een stukje korter. OT: Evalueren
-
[TOT: 251.162.000] Edward Teach [royal] vs. Justin Kees [HAG] (A: 15.102.000, V: 236.060.000)
Jester - - Hall of Fame
PostNette Slag, fijn om nog eens een slag te zien van "normale" proporties. GLRB
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
Jester - - Hall of Fame
PostDit is wel een beetje teleurstellend er werd deze ochtend nog een grote slag beloofd. Tip aan u meneer @hete pepper altijd uw tijden een keertje extra controleren. Deze tip heeft mij al meerdere mislukte saves laten corrigeren. Meneer @Senna ik zou graag zeggen goed gedaan maar ja u heeft hier niets voor hoeven doen. GLRB voor beide partijen.
-
[TOT: 625.533.000] Juicy [Origin] vs. Senna [FEAR] (A: 47.845.000, V: 577.688.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from Juice: “@Senna Typ t verhaal wel even duidelijk... Gister typte je in dit forum dat jij weinig tot niks van mij vernam in spica, je stond sowiewo in me lijst, deze mocro had geduld Gister gevraagt of Jeroen een maan wou mee schieten en dat deed hij met alle plezier en ging daarna weer slapen! Toen ben ik met de boys verder gegaan afgelopen nacht (was gezellig trouwens) KABOOM daar gingen je manen... en wie vloog daar op Phanix? Senna Mij vloot en rec's perfect getimed op jou, de boys …
-
[TOT: 822.187.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 35.671.000, V: 786.516.000)
Jester - - Hall of Fame
PostQuote from Senna: “Oooh je gebruikte eens geen "hulpmiddel" dan? Over "nuttige" woorden die uit jouw mond komen, zullen we maar zwijgen... Want net zoals een tienerdochter die in de buurt van haar ouders reageert op OnlyFans doe jij dat vermoedelijk bij SpyHide en nog wel enkele "hulpmiddelen". Al bij al blijft het zielig voor de hele kleutertuin om met zoveel af te komen op een rank 14 speler. Ik voel me wel gevleid door al die aandacht, maar hou er toch maar mee op. Van al dat kontlikken bij e…
-
[TOT: 1.338.067.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 95.355.000, V: 1.242.712.000)
Jester - - Hall of Fame
PostMeneer/mevrouw Knabbel jammer van de verliezen die u daar geleden heeft. Wel wat metaal winst maar verlies op het gebied van kristal en deuterium vooral aangezien uw bootjes nog wel een aanzienlijke hoeveelheid deuterium nodig heeft gehad om te vliegen. Quote from hete pepper: “lekker man ” Meneer @hete pepper nu zal ik u er toch van moeten beschuldigen met 2 maten te meten, geen zeer ernstig vergrijp maar ik zou het toch wel willen opmerken. U prijst deze slag van meneer/mevrouw Knabbel, waar u…