Search Results
Search results 41-60 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostTnx Jillian en sowieso bedankt alvast aan alle teamlers voor het extra werk wat dit ongetwijfeld voor jullie mee gaat brengen. Het wordt zeer gewaardeerd
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostOh, das is wel heel nadelig Het scheelt nogal of je op plaats 8 of plaats 5 ligt
-
Hele leuke ags, dat dwingt ons haast om ook nog wat te zoeken...
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostIk las van wel ja. Alles boosters e.d. verhuizen mee
-
[TOT: 5.131.273.000] Laufeyson [oMoH] vs. King Richard [whololo] (A: 567.524.000, V: 4.563.749.000)
PostJammer maar helaas Charlotte, King Richard, of welke naam je nog meer hebt gehad. We zien elkaar vast wel weer in uni 3 (denk ik) Mooie slag Lauf, fijne winst nog even. Pik je toch nog even mee.
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostQuote from Klapstoeltje: “misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst? ” Geen gek idee, als we dan voor uni 3 afspreken dat iedereen op 50% vliegt zijn we daar van de dubbele vliegsnelheid af! Ik denk niet dat zo'n afspraak werkt, het is ook gewoon een idee van de uni en kennelijk een van de redenen om een uni wel of niet te kiezen. Kan iemand mij nog even een paar of 1 goede reden geven om uni 3 niet te kiezen?
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostQuote from Courage: “ok prima, Ik ben ooit weer begonnen in Kalisto, daar bestond geen grondstoffenmarkt dus vandaar de vraag. toch wel belangrijk detail om mee te nemen in mijn overweging. als Deimos ook gewoon eco x8 zou hebben was de keus wel al gemaakt.. maar ben er nog niet over uit. ” Wij twijfelen ook nog steeds inderdaad. Het def naar puin staat mij ook tegen en het non-ags gedeelte kan zowel een voordeel als een nadeel zijn. Zagadra gaat mij echt te hard dus die valt wel af. Uni 3 heeft…
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostDat lijkt mij wel. Volgens mij is er geen verschil tussen dat soort (DM) functies per uni
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostDat leek mij dus ook, en verder ben ik benieuwd wat er gebeurd als je huidige plek in een melkweg al bezet is?
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostJa, maar nu hoef je dus geen 60 dagen inactief te zijn maar volgens mij maar 8
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostEn als je naar de graveyard gaat, krijg je dan herplaatsingen als je er uit komt? Ik weet sowieso niets van mergen en graveyard, ik heb het beide nog nooit meegemaakt. Maar ik kan mij voorstellen dat er wellicht voordelen zijn vanuit de graveyard t.o.v. een gewone merge
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostDat is vervelend maar dat gebeurde nu ook al via die graveyard. Wij hebben er recent in Polaris ook 2 acca's bijgekregen die hoger of veeeel hoger staan dan de nr1 die in Polaris begonnen was. En uiteindelijk zal je, ook als nummer1 gewoon weer moeten gaan saven. Ik vind het leuk dat alles weer een beetje bij elkaar geveegd wordt en dat zal de eerste weken tot misschien zelfs maanden voor weer wat activiteit gaan zorgen. En vervolgens zakt alles weer langzaam in de plooi en is de nieuwe orde gev…