Search Results
Search results 61-80 of 422.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 426.990.000] Malfidus [SrG] vs. Flugel25 [TROL] (A: 60.270.000, V: 366.720.000) + wraak van Flugel25
Kaj - - Hall of Fame
PostHahaha die 10k rips als reactie, genius HF met de winst
-
Lekker vlootje Stauffenberg! Leuk dat je nog steeds speelt in deze uni
-
Draadjes idee 3.0
Kaj - - Ideas Planet
PostQuote from swami_dude: “Quote from Bolder: “Quote from Gorilla: “Jij geeft mij een warning en dan vraag ik wat ik precies fout deed zodat ik de volgende keer dit niet meer ga doen en dan sluit je de conversatie alsof je een bange schaap bent die weg rent voor de herdershond. ” Pratende aap, zelfs ik begin je zwaar irri te vinden. ” En ik begin het steeds meer eens te worden met Bolder, zijn we nu gewoon oud en volwassen aan het worden? Hoewel een beetje trollen soms toch ook wel weer leuk blijft…
-
Draadjes idee 3.0
Kaj - - Ideas Planet
PostIk vind het prima zoals het is, ik als (ex-)troll vind dat het board vele lakser geworden is dan vroeger, logisch gezien de community vele kleiner en toleranter is geworden. Ik denk overigens dat geen enkele mod gezegd heeft dat het erg veel werk is om het board te moderaten de laatste jaren, maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een bepaalde hoeveelheid tijd en inzet met zich meebrengt en ik gun de mods de weinige coupons die ze daarvoor krijgen van harte.
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostFout, TheDutchRitual zal de volgende zijn
-
[TOT: 1.508.775.000] Contractor vs. MrNexz [Pleebook] (A: 332.910.000, V: 1.175.865.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostNice, lekker winstje!
-
[TOT: 77.209.000] Deluxe [SHARDs] vs. Wolfsbane [U.S.O] (A: 1.247.000, V: 75.962.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostLekker winstje!
-
Hahaha leuke meevaller WaZ! Lekker winstje! Erg jammer defender, succes met de rebuild!
-
Mijn verhaal
Kaj - - Afscheidsforum
PostQuote from BeLikeMe: “Quote from ReformeD: “Quote from BeLikeMe: “slotje graag dwaalt van topic af!! ” Enige malloot die offtopic gaat ben jij.Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben. ” om dat wij jullie leugens niet geloven pannekoek! en tdr voor anderen zake…
-
Quote from Plofkop: “Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach. ” No save no fleet?
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostKlopt. Compro is de volgende
-
Mijn verhaal
Kaj - - Afscheidsforum
PostHey TDR, we zijn niet altijd de beste vriendjes geweest maar ik wens je oprecht het allerbeste toe! Tnx voor de tip van spareribs met honing want dat is idd fucking nice. Het allerbeste, Je kapoentje Kaj
-
Jammer weer Kevin, GL met de rebuild. @Attacker holy shit die vernietigers, lekkere bootjes! Hf met de winst
-
[TOT: 962.000.000] DDD [TFL] vs. Wil-Krikke [Post] & Phoenix (A: 800.000.000, V: 162.000.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostLekkere ninja, jammer dat sommigen na al die jaren het nog steeds niet kunnen opbrengen om er vrede mee te hebben dat je af en toe wel eens wat kan verliezen en dus ook gewoon sportief te reageren. HF spending defender, en DDD succes met de rebuild
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
Postheerlijke hit! Congrats, hf spending
-
Het 'wat als'- spel
Kaj - - Thuisplaneet
PostDat van pipi langkous Wat als je moet kiezen tussen een vakantietrip naar Wuhan of vrienden worden met Nickjuh?
-
Het 'wat als'- spel
Kaj - - Thuisplaneet
PostMercedes S63 AMG Coupe Wat als je 1 speler naar keuze uit alle universa kon permabannen, wie zou dat dan zijn?
-
Het 'wat als'- spel
Kaj - - Thuisplaneet
PostDensley Wat zou je hier niet meer durven posten als Hitsugaya Tishourjdjwjjdje terug is van vakantie?