Search Results
Search results 21-40 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Herziening (v)-mode deel II
odlaw - - Ideas Planet
PostQuote from Hysteria: “Ik vind het heel interessant dat de spelers die vinden dat vakantiemode niet bedoeld is om in te gaan. Waar is hij dan voor bedoeld? Ik dacht altijd om je spel heel te laten indien je niet kan spelen. En zo geeft het de mensen met minder tijd en die het kassasysteem van de Jumbo opnieuw moeten starten en de cassieres die het kassasysteem laten vastlopen ook de gelegenheid om te spelen.” De eerste zin is wat krom, maar ik denk dat ik 'm wel ontcijfert heb.... Ik zeg toch hel…
-
odlaw - - Ideas Planet
PostHet is jammer dat je gewoon echt niet zo heel goed leest en dat ik mij laat verleiden tot een meer persoonlijke reply jouw kant op... dat is dom, moet ik niet doen, maar dat is ook een beetje de aard van het beestje... ik heb nu eenmaal een allergie voor mensen die op jouw manier argumenteren... of eigenlijk vergeet ik het woordje 'niet' er nu bij te zetten... Volgens mij probeer ik toch vooral van een ieder een mening/idee te krijgen hoe we een voorstel op tafel kunnen krijgen dat a) uitvoerbaa…
-
odlaw - - Ideas Planet
PostQuote from Bolder: “Quote from odlaw: “Dit is toch geen valide argument?! We hebben allemaal wel eens minder tijd... nou, dan save je langer, óf je gaat in (v)-mode, maar daar zit, bij beide keuzes, een consequentie aan vast. Maar dát maakt het nou juist leuk, Ogame spelen... Dat je keuzes moet maken om om te gaan met meevallers en tegenslagen. Je gaat bij ganzenborden toch ook niet de 3 van de dobbelstenen halen, omdat het even niet uitkomt? ” Volgens mij is ogame voor jou niet meer leuk als ik…
-
odlaw - - Ideas Planet
PostJe kunt toch gewoon saven als je 8-op-8-af moet werken? En als dat even niet kunt, kun je toch gewoon in (v) gaan? En soms komt dat ongelukkig uit, maar dáár zit toch juist de uitdaging in? Als ik moet saven, dan komen de aankomsttijden voor mij soms ook niet uit, dus dan komt mijn vloot 1 á 2 uur te vroeg binnen, óf ik moet er voor kiezen om langer te saven... dat heeft toch niets met je shifts te maken? Ik save eigenlijk iedere dag 2x voor 8u ongeveer... en als ik voorzie dat dit niet genoeg i…
-
odlaw - - Ideas Planet
PostQuote from part animals: “dus als ik echt sh*t uren heb op het werk en besluit in v-mode te gaan wegens gebrek aan speeltijd moet ik nog gestraft worden ook van zodra ik dan eens een namiddag tijd heb om iets uit te spoken??? ” Dit is toch geen valide argument?! We hebben allemaal wel eens minder tijd... nou, dan save je langer, óf je gaat in (v)-mode, maar daar zit, bij beide keuzes, een consequentie aan vast. Maar dát maakt het nou juist leuk, Ogame spelen... Dat je keuzes moet maken om om te …
-
Ik ben niet zo van het slopen van expo-vlootjes, maar dit is de opbrengst van een paar expo's hoor... dus dan mag het! Bovendien is het van een HEAVY-speler, dus dan mag het zéker!