Search Results
Search results 641-647 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
NIEUWE SOLO #1 [TOT: 4.415.780.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 773.020.000, V: 3.642.760.000)
mauricovic - - Rustplaats
PostJaren niet meer op het forum, sinds kort weer een beetje en goed om te zien dat sommige zaken nooit veranderen GL met minen Swami en prachtige winst James!
-
Zo zie je maar weer, kwaliteit komt altijd bovendrijven! Geweldig gedaan hoor, own ook deze uni weer zoals je altijd gedaan hebt.
-
Nieuwe AGS winstverdeler
mauricovic - - Algemeen
PostEn ik zie dit nu pas??? Ik was een van die kneuzen die totaal niet overweg kon met de vorige winstverdeler...Jammer dat ik al een tijdje gestopt ben met fleeten, ik zou er haast eens een agsslagje voor gaan maken, puur om te kijken of ik dit wel snap. En als ik dit snap heb je een monsterprestatie geleverd Lord en kun je bij mij de sticker ophalen "digibeetproof!!!"
-
Expo Tut'je
PostHmmm, ik heb zelf ooit ook een expeditieonderzoek gedaan naar de opbrengsten van expedities. Ik heb nog wel eens meer dan 2 miljoen metaal of meer dan 1 miljoen kristal gevonden. Dat gaat niet passen in die 30 gv. Dit was wel in een old-skool uni. Is het dan zo dat je in redesignuni minder kunt vinden? Is het dermate zeldzaam (van de paar duizend exp. die ik toen gedaan heb is het een keer of 4 gebeurd) dat het niet loont? Verder viel mij tijdens al die expedities op dat Aliens/Piraten altijd me…